|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Oke een raadsel, wie hem oplost is een held
![]() hoe kom je van Tilburg naar Amsterdam? overige informatie: *je zit op een verjaardag waar je niet te vroeg weg kan. *van X naar Tilburg is 40 minuten en van X naar DenBosch is 55 minuten (met openbaar vervoer) *op die verjaardag mogen ze niet weten dat je naar A'dam gaat *en er komen mensen op die verjaardag die naar Z gaan, waar je gezegt hebt heentegaan *je moet rond 18.30 in A'Dam zijn oke puzzle freaks ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Nu mis ik Hersenkrakers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Watch it!
|
![]()
Je belt je pa op en zegt dat ie jou even naar adam moet brengen
![]()
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
schijt aan al die overige informatie en pak gewoon de trein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en Little angel. die zou gek zijn!, eerst 40 km hierheen en dan nog weetik niet hoeveel naar amsterdam ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
wtf lul je neem gewoon rechtstreeks de trein naar Amsterdam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
grootste probleem is de bus die er 40 minuten overdoet.. terwijl t 20minuten met de auto is. en niemand die me af kan zetten. en kan het toch neit maken om zo vroeg van een verjaardag weg te gaan oke, de smoes is dat ik ga stappen in valkenswaard, en daar komt de familie ook vandaan. valkenswaard is 1,5 uur reizen, anmsterdam 2 uur en 5 minuten. en aangezien ik ga stappen zou een mooie tijd 20.00 zijn om daar aan te komen. maar moet dus om 18.30 in amsterdam zijn. en dalijk zegt een familielid dat ie me wel afzet. dan benik NOG verder van huis (figuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
dan ga je gewoon om 16.00 uur ongeveer weg en kom je rond 18.30 aan in Amsterdam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
maar da's toch lullig, omdat ik op die verjaardag zit? is verjaardag van vriend van me moeder.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
amsterdam, waar leg dat dan?
daar ga je dus gewoon lekker niet heen |
![]() |
![]() |
#11 | |