Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 December 2003, 08:14   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Question Niet klaar voor hét

Ik heb een enorm probleem...

Ik heb een vriendin, en we zien elkander nog maar eum... 3 weken. Zij is 15 geworden dit jaar(2003) en ik ben dit jaar 16 geworden. Tot zover geen problemen.
Behalve 1, ik ben nog maagd, dat kan me niet echt veel schelen, men tijd komt wel, maar liefst nog niet nu...Zij is geen maagd meer, ze heeft al meerdere keren seks gehad zelfs. Nu, de laatste week hebbe we afgesproken, dat zij met kerstavond naar mijn familiefeest komt, en ik de volgende dag, met haar familie kerstfeest doe. Allemaal zeer leuk, maar ik blijf bij haar slapen die avond. Ik zie dat wel zitten, maar tprobleem is dat ze volgens mij meer verwacht van die nacht, dan ze gaat krijgen. Ik ben nu nog niet klaar voor seks, ik ben nog maar 4 maand 16, en ik heb der nu nog geen behoefte aan Trouwens, derbovenop is het nog eens illegaal, maar dat stoort me niet echt.
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet gaan aanvangen, het kan ook zijn dat ze helemaal niets doet, maar ik betwijfel het.

Geef me astublief wat raad, hoe moet ik dit nu aanpakken? Ik zie haar ontzettend graag,maar kwil nu nog niet zo ver gaan

ps:ik wist niet echt of dit nou in seksualiteit thuishoorde ofniet,wat maakt het eigelijk uit...

If you see me running...try to keep up

Laatst aangepast door Suepahfly : 20 December 2003 om 10:15
Suepahfly is offline  
Oud 20 December 2003, 11:33   #2
electricity
Guest

Standaard

hi,

je moet je in ieder geval niks laten dwingen tot iets. ik vind dat je altijd zelf de keuze moet hebben in wat je doet.
een relatie van 3 weken kan inderdaad erg kort zijn, om aan seks te beginnen. maar bedoel je met seks alleen neuken of ook aftrekken en vingeren?
je kan gewoon gezellig bij haar blijven slapen en knus tegen elkaar liggen, en als zij "aanstalten" maakt om meer te gaan doen dan je wilt moet je dit gewoon "afstoten", bijvoorbeeld haar hand wegdoen. ze zal wel vragen waarom, en dan kan je zeggen dat je nog niet wilt.
als ze je echt leuk vind zal ze dit respepcteren en niet moeilijk gaan doen.

en het is trouwens niet illegaal. 16 en 15 komt volgens mij juist heel veel voor.

heel veel succes dr mee

Liefs van mij.

Oud 20 December 2003, 11:35   #3
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Misschien kan je het best haar nu al vertellen dat je er niet klaar voor bent. Waarschijnlijk denkt zij van jou dat jij er ook klaar voor bent en het zou eventueel kunnen zijn dat ze verder zou willen gaan. Als je er even over praat vóór dat je bij haar blijft slapen, dan weet ze ineens ook wat ze van die avond kan verwachten en wat niet. Op die manier zal ze ook niet gekwetst zijn en weet ze waarom je het liever dan niet doet. Don't panic, ze zal het wel begrijpen hoor
WishfulDreaming is offline  
Oud 20 December 2003, 11:45   #4
Stapper
Guest

Standaard

als je het haar gewoon vertelt dat je er niet klaar voor bent, dan moet ze dat gewoon aanvaarden
zeg gewoon dat je er de tijd voor wilt nemen en wacht op het juiste moment en dat dat moment nog niet is aan gebroken

btw, volgens mij moet je toestemming van de ouders hebben als je sex wilt hebben die jonger is dan 16, zelfs als je zelf nog geen 16 bent, maar dat is allemaal officieel en er word geen ophef over gemaakt

Oud 20 December 2003, 12:01   #5
the_Dude
Guest

Standaard

Praten..... ik denk dat je altijd in een relatie t over dit soort dingen moet hebben. Duidelijkheid op dit gebied is heel belangrijk... want sex is gewoon vaak een beetje moeilijk onderwerp en kan voor veel misverstanden zorgen.... misverstanden omdat er gewoon niet goed wordt gecommuniceerd!

Nu over dit probleem... zoals in de eerste reactie.... gaat het voornamelijk om HET of ook wil je de rest (aftrekken, vingeren, etc) ook niet.... voordat ik voor t eerst met iemand naar bed ging hebben we eerst een tijd lopen aanklooien... en das een prima start.... lijkt me... kun je elkaar ook rustig op het seksuele gebied leren kennen!

Oud 20 December 2003, 12:17   #6
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

ik had het dus wel degelijk over neuken...

Ik vind het wel een goed idee dat ik haar eerst beter op sexueel vlak leer kennen, maar nog niet direct voluit gaan.
Ik zal ze er over probere aanspreken, en als ze het niet begrijpt, dan zie ik ook het nut niet in van onze relatie...
Maar ze zal het wel begrijpen, maar ik hoop gewoon dat ik ze niet ga teleustellen, dat ze niet teveel moet verwachten van mij, op zon korte tijd. Ik wil ze ook niet kwetsen, maar het is nu gewoon nog te vroeg voor mij

Suepahfly is offline  
Oud 20 December 2003, 12:29   #7
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Suepahfly
Ik zal ze er over probere aanspreken, en als ze het niet begrijpt, dan zie ik ook het nut niet in van onze relatie...
Da's een goeie instelling

Geduld is ook erg belangrijk in een relatie
owjee, look who's talking
Als zij het niet wil respecteren dat jij liever nog wacht, omdat je er nog niet klaar voor bent, zou het in mijn ogen ook geen zin meer hebben
Oud 20 December 2003, 13:08   #8
wetering12
Guest

Standaard

Makkelijk.. Gewoon niet doen, als ze het niet accepteerd weet je ook meteen wat je aan der hebt...

Oud 20 December 2003, 13:23   #9
Kamui
Guest

Standaard

sinds wanneer ben jij bang voor seks ?

Oud 20 December 2003, 13:49   #10
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kamui
sinds wanneer ben jij bang voor seks ?
keb geen idee wat je bedoelt...maar ik ben niet van plan om al na 3 weken verkering seks te hebben, het zal er waarschijnlijk wel van komen bij haar, eigelijk zou ik zelfs het liefste hebben dat het bij haar is, maar nu nog niet...Kheb men tijd nodig

Suepahfly is offline  
Oud 20 December 2003, 17:35   #11
Mozzel
Guest

Standaard

nou... anders wil ik haar wel neuken?

Oud 20 December 2003, 17:57   #12
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel

Oud 20 December 2003, 18:58   #13
the_Dude
Guest

Standaard

joh... je hebt gelijk... bouw t relaxt op! Ik deed t pas na ruim 2 maanden terwijl we toen al heel vaak samen hadden geslapen... we vermaakten ons wel met andere dingen!

En nogmaals... ik vond het heel fijn op die manier... want ik leerde haar lichaam kennen en zij de mijnen... en we wisten daarna ook veel beter wat de ander fijn vond.... wat HET alleen maar fijner maakte! En zeker voor de eerste keer... als je toch vaak wat nerveus bent is t gewoon fijn als je vertrouwd bent aan elkaar! (en ja voor haar is t niet de eerste keer... maar voor jou wel!)

Wees gerust... en maak je niet druk... ze zal daar ZEKER begrip voor hebben!

Oud 20 December 2003, 19:20   #14
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
als je het haar gewoon vertelt dat je er niet klaar voor bent, dan moet ze dat gewoon aanvaarden
zeg gewoon dat je er de tijd voor wilt nemen en wacht op het juiste moment en dat dat moment nog niet is aan gebroken

btw, volgens mij moet je toestemming van de ouders hebben als je sex wilt hebben die jonger is dan 16, zelfs als je zelf nog geen 16 bent, maar dat is allemaal officieel en er word geen ophef over gemaakt
Lijkt me ook lullig, je kind aanklagen omdat hij/zij sex heeft

Suepahfly : Als je er nog niet klaar voor bent, niet doen. En dat zal ze vast wel begrijpen hoop ik.
Impressions is offline  
Oud 20 December 2003, 19:46   #15
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
als je niets nuttigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je bakkes toe, cava?

Suepahfly is offline  
Oud 21 December 2003, 21:27   #16
Kamui
Guest

Standaard

ooit ga jij later er spijt van krijgen.... ik meen het

Oud 22 December 2003, 00:46   #17
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Vrij lullige reactie :s
Oud 22 December 2003, 07:24   #18
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Kdenk het niet hoor, tis gewoon nog niet de moment om zo ver te gaan

Suepahfly is offline  
Oud 22 December 2003, 10:20   #19
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Zei het maagdje

Ontopic: Suepahfly,best goed van je,zal beter zijn als je eerst haar lichaam leert kennen,alle leuke plekjes enzo Kun je haar en jezelf later des te meer plezier bezorgen dan dat je dr direct opkruipt

Oud 9 February 2004, 19:41   #20
Vika
Guest

Standaard

Als je er nog ni klaar voor bent moet je t toch ni doen en als die iets begint te forcere moe je r gewoon vertele wa jeons hebt verteld ! En als die ECHT van jou houdt zal ze t wel snappe, he!

Oud 9 February 2004, 19:42   #21
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Gelieve geen oude topics te uppen.

Kerst-avond is al lang voorbij, dus ik denk dat het probleem al wel opgelost is
Gesloten onderwerp

Berichting Regels