|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Ik ben al 3 jaar, ongelooflijk verliefd op iemand. Ik denk alleen maar aan haar, zodra ik haar zie, sla ik dicht, er zijn geen woorden voor. Het probleem is, dat ik het haar niet durf te vertellen, ik probeer steeds om die moeilijke gedachten achter me te laten, en het haar gewoon te vertellen. Maar ik kan het niet, en dit maakt me kapot. Wat er ook nog bij komt, is dat ze de beste vriendin van mijn zus is, en dat ze ook nog bij mij op school zit ![]() Haar vergeten is echt geen oplossing, en dat wil ik ook niet. Drie jaar verliefd op iemand zijn... bewijst dat niet de aanwezigheid van ware liefde? Als ik haar spreek over MSN, probeer ik haar in-driect duidelijk te maken dat ik van haar hou. Ik zeg ook wel bij het gedag zeggen: "Ik hou van je!". Maar dat is met MSN heel normaal. ![]() Het zou een stuk makkelijker zijn als ze eens zou zeggen: "Vindt je mij misschien leuk?". Dan is het veel makkelijker, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ik geloof dat veel mensen dit hebben, maar ik moet een oplossing hebben. Want het kan zo niet langer. Wat ik ook zo mooi aan haar vindt is dat ze niet zomaar met iemand neemt, ze dumpt je niet, ze is zo lief. En knap, ze is hartstikke knap. Ik wil het haar zo graag vertellen. Maar toch ook weer niet. Help me alsjeblieft, R.v.H. Laatst aangepast door R.v.H. : 6 February 2004 om 13:14 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Als je het graag wil vertellen then go for it zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ook dat heb ik al geprobeerd:
Ik zeg dan meestal: "Ik hou van je!" En er achteraan: "Ik meen het serieus!" Maar dan denkt ze dat ik een grapje maak ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
tja al 3 jaar heey.. het bewijst voor jou op zich wel naar ware liefde maar of zij dat ook voor jou heeft is dus de vraag.. en als ze er niet zo in gaat als dat jij hoopt en dat al 3 jaar lang dan zou ik me toch gaan af vragen of je het dan wel door moet zetten.. het moet natuurlijk van 2 kanten komen..
maar goed je zit duidelijk met je gevoel overhoop en de enige manier om der vanaf te komen is door haar te zeggen wat je voor haar voelt.. nee heb je en ja kun je krijgen.. easy as that.. en mocht je een nee krijgen is het makkelijker voor jou om je over dat gevoel heen te zetten ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Je moet niet zomaar zeggen wat je voor haar voelt, dan maak je jezelf te zwak ,vraag haar eens mee uit naar de film ofzo, niet beladen anders krijg je spijt. En niet 100 keer wachten op het "perfecte" moment want als die er eindelijk zou komen klap je toch dicht. Dan is de spanning daarop veel te hoog.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Vraag dan es of zij verliefd is ofzo, als je met d'r op msn aan t praten bent.. of vraag aan je zus wat zij van jou vind..
Als je dan merkt dat ze jou niet ziet zitten, dan moet je echt verder gaan jongen ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
en hoe oud ben je?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Het probleem is, dat het heeeel raar zou zijn als ik haar opeens mee naar de film vraag. Dan zou mijn zus echt raar opkijken. En de rest van haar vriendinnen waarschijnlijk ook.
Dit lijkt me bijna net zo moeilijk, als haar vertellen, dat ik van haar houd. ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Genaaid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
:S
|
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Als ze er niet op ingaat, wil ze je niet... Zo simpel is het
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Waarom moet ik dat niet vertellen, het klinkt misschiend om, maar dat punt snap ik gewoon niet. Ze is het voor mij waard om mezelf te vernederen als ze nee zegt. Maar ik durf het haar alleen niet te vertellen... :S
Maar soms b ik het idee dat ze me misschien ook wel leuk vindt, ze ontwijkt me in ieder geval niet, en ze irriteerd haarzelf niet aan me. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
maar hou oud ben je???? dat scheelt ook veel!
|
![]() |
![]() |
#17 |
.
|
![]()
been there.. done that
![]() het is idd duidelijk als je laat merken dat je iemand leuk vind dan iemand laten merken dat je van de persoon in kwestie houd.. komt veel duidelijker over.. maar denk niet dat je er veel mee opschiet, want als je irl gelijk dichtklapt heb je ook weinig te vertellen als je samen wat gaat doen ![]() of zeg het irl... dan open je gelijk een communicatielijn... of schrijf een brief ofzow.. want als je het over msn zegt, dan zeg je het dan heel makkelijk, maar als je die persoon dan weer tegenkomt irl.. voelt het nogsteeds kut!
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
O.k. Een korte sammenvatting:
Als ik denk dat ik een kans maak, moet ik het haar zeker vertellen, anders heeft het geen zin. Ik kan het haar beter niet over MSN vertellen, want dan is het alsnog moeilijk als ik haar "in het echt" tegenkom. Ik moet er, uiteraard, een goed moment voor uitzoeken. Niet in één keer tever gaan, dus niet in één keer zeggen, dat ik van haar houd. Dat is het ongeveer? |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Als je haar belt, niet meteen zeggen, eerst een gesprek beginnen, en als het goed gaat, dan zeggen dat je het wel gezellig met haar vind en dat je wel es met z'n 2-en wil afspreken
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
kies gewoon een dag uit, en werk daar naar toe, en hou je zelf eraan om het dan te zeggen, helpt echt!
succes ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ik hoop het... Tenzij ze er die dag "met iemand anders vandoor" gaat
![]() Ik zal het proberen, denk ik... ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
COLOR=blue]K hoop voor u da da gaat lukke![/COLOR]
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Bedankt allemaal
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
Succes, niet teveel in een keer vertellen (xeg t nog maar een keer voor de zekerheid)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Jaja
|
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Ja ok, ma k wil nu wel wete of die da al eeft gezegd of ni......
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Ik ben een stap verder gegaan. Namelijk:
Ik begon over valentijn, of ze van plan is brieven te versturen of te ontvangen. Brieven deed ze nooit ud snu ook niet, en ontvangen ook niet... ![]() Toen vroeg ze hoe het met mij zat, ik vertelde haar dat ik iemand wel wat wilde sturen, maar dat ik het niet durf. Toen ging ze raden enzo, was erg leuk. Ik vertelde haar dat ik het niet kon vertellen, en zeker niet aan haar. ![]() Toen zei ze op een gegeven moment: "Misschien ben ik het wel!". En toen: "Grapje! Vraag al niks meer!". Toen zei ik: "Misschien wel...". Waarna ze ongeveer zei: "Nu niet met me gaan dollen hea! ![]() Experts, gaat dit de goede kant op? Ze reageerde wel steeds sneller dan ze normaal deed, normaal ook al snel, maar nu erg enthousiast. Ik hoop zo dat ze mij ook leuk vindt! |
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
-
|
![]()
Ziet er niet slecht uit nee
![]() Nu wel niet vergeten kaartje te sturen hé, anders gaat ze denken dat je iemand anders bedoelde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |