|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Er is iemand die ik anderhalf jaar ken, en die vind ik nu al een paar maanden leuk, en zij mij ook wel, maar het probleem is dat ze nu een vriend heeft. Ze laat wel heel de tijd merken dat ze me leuk vindt enzo, en met de aankomende valentijnsdag heb ik nog wel een prachtig idee om haar af te pakken van die dude (
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ahh... Dat vind ik zielig voor die jongen!
![]() Nee maar uhmz tsja als hij achter der rug om praat enzo, issie wel een beetje fout bezig vind ik. Zeker als het je vriendin is. Maar ja als zij je echt leuk vind zou ik het niet laten nee. Je hoeft "het niet meteen te hebben" na een avond bios.... |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat je het in geen enkele situatie kunt maken iemand zn vriend/vriendin af te pakken....... als hij echt een klootzak is of als het niet meer goed gaat tussen hen moet zij het zelf eerst uitmaken.
Denk je trouwens niet dat die vriend iets samen met haar wil doen op Valentijnsdag? Als het uitgaat tussen hen wens ik je veel succes verder ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
daarentegen het afpakken om nix serieus is weer een anders verhaal |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet ook wel dat ik de biggest naaier ben die er is als ik haar van hem afpak... Maar ik vind haar superleuk en zij mij ook (trust me ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Vraag haar over der vriend dan... Wat ze nou precies wilt
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Anemic, denk je dan niet dat iemand die jij van haar vorige vriend hebt kunnen 'afpakken' als ze met jou is ook zo weer makkelijk weg te kapen is door een volgende? Dan heb je naar mijn mening toch wel een onbetrouwbaar/easy typje voor je.... ben wel benieuwd hoe jij daar over denkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Wat ik zou doen als ik jou was, vertellen wat die vriend doet, dat even laten zakken en afwachten wat ze er mee gaat doen.. en als ze het dan uit maakt dan pas met haar naar de bios gaan.. want dan gaat ze gewoon vreemd, en voelt die vriend van haar t zelfde als jij je voelde toen jouw vriendin t uitmaakte..
Je hoeft t echt nie perse voor valentijns dag te doen, je kunt elke dag speciaal maken ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Doe wat je niet laten kunt! Mijn zege heb je!
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik dacht dat jij al een vriendin had, aangezien ik me nog al dat opscheppende gedrag kan herrineren.
Ik vind niet dat je kan maken om haar af te pakken, maar ik zou het toch doen ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
K vind het zwaar fout om tussen een relatie te komen...
Maar hoeveel verkeert ze al? |
![]() |
![]() |
#13 | |
**Loves Anouk**
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik zou het dus ook doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medewerker
|
![]()
Misschien is het beter als je haar laat weten dat je gek op haar bent. Maar als het niet wederzijds is sta je mooi voor paal.
Als het wel wederzijds is dan zal ze het wel uitmaken, anders is ze niet echt gek op jou.
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dan zou ik me helemaal nergens druk om maken... @ bruggi.. ze zou dan wel easy kunnen zijn, maar dat hoeft niet denk ik. Ligt eraan hoe lang je erover moet doen voor het uit is? |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
als zij zo verliefd op jou is..
waarom heeft ze dan verkering met die andere jongen? ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En zij kreeg dus met die gast welgeteld 1 dag voordat het tussen mij en mn vriendin (inmiddels ex dus) uitging... Hard genaaid dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
may god bless you... *hatsjoe*
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ook niet echt leuk voor die vriendin van je dan. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en beter dat het uit is dan... maar als dat meidje jou ook wil, moet ze het uitmaken.. en geen medelijden hebben want het is je eigen leven en je meot er uithalen wat er inzit voor je spijt hebt... maar succes iig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
hmz ik zou zelf idd ook zorgen voor een verdwaalde opmerking in de hoop dat ze die oppikt
![]() Zo ja: jammer, anders had ik met jou iets willen gaan doen ofzo Zo nee: heb je zin om iets leuks te gaan doen dan? en dan tegelijkertijd zou ik dan erg snel van onderwerp wisselen waardoor ze eigenlijk amper tijd krijgt om te antwoorden. Begin bijvoorbeeld over dat het al bijna lente is maar dat het nog steeds koud is. Zorg er iig voor dat als je zoiets aan der vraagt dat er geen dodelijke stiltes vallen want dat is gewoon kut ![]() Iig hoe dan ook: zorg ervoor dat je 2 verhalen door elkaar vertelt... (iig zo zou ik het doen he) Bijvoorbeeld zoiets van: Heej de zon schijnt. Ga je trouwens nog iets doen met valentijn? Nou is de zon weg vinnik nie leuk... "Nee" Heb je zin om iets leuks te gaan doen dan? Heej een vogeltje... vogeltjes zijn lievv |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn vriend af zou pakken, maar omdat jij het bent......GO FOR IT!! ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Gewoon neuken i.p.v. onder de les a4 tjes volschrijven!
Das de beste tip die ik kan geven! |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() yeaaaah right |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Dus go for it ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik vind em wel leuk gevonden ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
afpakken is lullig, maar omdat ze nog maar zo kort hebben en hij over van alles zit te lullen achter haar rug om, zou ik het dit keer wel doen
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Nieuwe ontwikkelingen
![]() Ik heb haar subtiel gevraagd wat ze op valentijnsdag met haar vriend ging doen, en ze gaan niks samen doen. Die dude vond een verjaardag blijkbaar belangrijker dan zijn vrouwtje... ![]() Maarehm, toen had ik dus een grapje gemaakt dat ik zaterdag valentijn) ook alleen ben.. en of we samen iets konden gaan doen ofzo. Mja, zij had er superveel zin in en keek gelijk heel blij enzo ![]() ![]() Maar nu zit k me serieus af te vragen wat we nou zouden kunnen gaan doen, ik had zelf allemaal cliché dingen, zoals bios en stad in enzo... Of gewoon samen blowen ![]() En ook.. Als we samen in de pauze buiten zitten, met een groepje stoners (bek dicht erover ![]() ![]() ![]() Dus, mijn vragen zijn: - Heb ik een kans? - Zo ja, wat kunnen we doen op de eerste 'date'? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
wat een slet
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
volgens mij heb je wel degelijk kans ja
![]() biosje kan wel, ma dan wil je meestal wel zoenen enzo, en dat kan dan niet :S, tenzij ze van hem af wil, wat best begrijpelijk is ![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Je moet wel zeggen dat ie achter haar rug om praat.. dat moet je wel doen als een echte vriend vind ik
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
-
|
![]()
Ach, weetje... Als je iemand écht heel leuk vind, en er zeker van bent dat JIJ haar gelukkiger kan maken dan die gozer doet... Zou ik er gewoon voor gaan...
Het kan allemaal wel heel gemeen klinken, maar een ander zou het ook doen.... Na zo zelf al 2x iets meegemaakt te hebben, zou ik zeggen... GA ER VOOR ! Een ander zou 't ook doen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medewerker
|
![]()
Ga gewoon met haar naar de bios. Moet je wel zorgen dat het een film is die zij leuk vind. Lekker ver achterin gaan zitten.
En dan halverwege de film langzaam met je gezicht naar haar toebewegen ![]() ![]()
![]() |
#42 |
Lid
|
![]()
Nieuwe vorderingen
![]() Gisteren zaten die vriend en ik met nog een paar anderen op een bankje op het schoolplein, en toen kwam dat vrouwke ff uit dr lokaal (ze had nog les) en deed zwaaien, en lief dat ik ben deed ik terugzwaaien, en die vriend van haar deed dat niet. Dus dat vrouwke helemaal op ons af komen rennen. En komt ze bij ons bankje aan, loopt ze langs dr vriend, en geeft ze mij een dikke knuffel ![]() ![]() Dat zet me toch aan het denken dat ik een grote kans maak ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Je kan ook een vriend van je laten vertellen dat er over haar gelult word door dr vriend, dan is ze noet boos op jou omdat je t zou verzinnen maar heeft die vriend toch weer een - extra....
![]() |
#45 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
-
|
![]() Citaat:
Mijn principe is, gebruik je charmes om haar voor je te winnen... Da's het enige oprechte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |