Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 February 2004, 15:29   #1
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard Help gevraagd (date)

Er is iemand die ik anderhalf jaar ken, en die vind ik nu al een paar maanden leuk, en zij mij ook wel, maar het probleem is dat ze nu een vriend heeft. Ze laat wel heel de tijd merken dat ze me leuk vindt enzo, en met de aankomende valentijnsdag heb ik nog wel een prachtig idee om haar af te pakken van die dude (, want die dude roddelt over haar achter dr rug om enzo... Ik ben dus van plan om zaterdag (valentijnsdag) met haar naar de bios te gaan ofzo, maar ik moet het nog vragen. Dat zal ik wel doen, want we schrijven dagelijks 3 a4tjes naar elkaar onder de les dus daar zal ik het dan nonchalant tussen schrijven , ik snap niet waarom ik dit hier allemaal opschrijf, maar ehm, geef maar reacties en tips enzo
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 16:18   #2
Shanna89
Guest

Standaard

Ahh... Dat vind ik zielig voor die jongen!
Nee maar uhmz tsja als hij achter der rug om praat enzo, issie wel een beetje fout bezig vind ik. Zeker als het je vriendin is. Maar ja als zij je echt leuk vind zou ik het niet laten nee. Je hoeft "het niet meteen te hebben" na een avond bios....
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 16:23   #3
bruggi
Guest

Standaard

Ik vind dat je het in geen enkele situatie kunt maken iemand zn vriend/vriendin af te pakken....... als hij echt een klootzak is of als het niet meer goed gaat tussen hen moet zij het zelf eerst uitmaken.
Denk je trouwens niet dat die vriend iets samen met haar wil doen op Valentijnsdag?

Als het uitgaat tussen hen wens ik je veel succes verder , als zij je leuk vindt heb je geen tips van ons nodig
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 17:18   #4
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
Ik vind dat je het in geen enkele situatie kunt maken iemand zn vriend/vriendin af te pakken....... als hij echt een klootzak is of als het niet meer goed gaat tussen hen moet zij het zelf eerst uitmaken.
Denk je trouwens niet dat die vriend iets samen met haar wil doen op Valentijnsdag?

Als het uitgaat tussen hen wens ik je veel succes verder , als zij je leuk vindt heb je geen tips van ons nodig
ik vind juist dat je altijd een kans kan wagen... als je echt verliefd ben krijg je alleen maar spijt als het nooit wat wordt...
daarentegen het afpakken om nix serieus is weer een anders verhaal
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 17:26   #5
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik vind juist dat je altijd een kans kan wagen... als je echt verliefd ben krijg je alleen maar spijt als het nooit wat wordt...
daarentegen het afpakken om nix serieus is weer een anders verhaal
Inderdaad een ander verhaal, en niet op mij van toepassing, dus laten we het daar maar niet over hebben

Ik weet ook wel dat ik de biggest naaier ben die er is als ik haar van hem afpak... Maar ik vind haar superleuk en zij mij ook (trust me ) dus ja.. *hopeloos is*
Oud 10 February 2004, 17:31   #6
Shanna89
Guest

Standaard

Vraag haar over der vriend dan... Wat ze nou precies wilt
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 17:32   #7
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Inderdaad een ander verhaal, en niet op mij van toepassing, dus laten we het daar maar niet over hebben

Ik weet ook wel dat ik de biggest naaier ben die er is als ik haar van hem afpak... Maar ik vind haar superleuk en zij mij ook (trust me ) dus ja.. *hopeloos is*
Waarom maakt zij het niet uit dan, als ze jou zo leuk vindt?

Anemic, denk je dan niet dat iemand die jij van haar vorige vriend hebt kunnen 'afpakken' als ze met jou is ook zo weer makkelijk weg te kapen is door een volgende?
Dan heb je naar mijn mening toch wel een onbetrouwbaar/easy typje voor je....
ben wel benieuwd hoe jij daar over denkt
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 18:01   #8
Irene!!!!
Guest

Standaard

Wat ik zou doen als ik jou was, vertellen wat die vriend doet, dat even laten zakken en afwachten wat ze er mee gaat doen.. en als ze het dan uit maakt dan pas met haar naar de bios gaan.. want dan gaat ze gewoon vreemd, en voelt die vriend van haar t zelfde als jij je voelde toen jouw vriendin t uitmaakte..

Je hoeft t echt nie perse voor valentijns dag te doen, je kunt elke dag speciaal maken
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 18:01   #9
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Waarom maakt zij het niet uit dan, als ze jou zo leuk vindt?
Omdat ze met hem heeft, en ze weet niet wat hij allemaal achter haar rug om doet en zegt...
Oud 10 February 2004, 18:04   #10
Lampie
Guest

Standaard

Doe wat je niet laten kunt! Mijn zege heb je!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 18:08   #11
PFP
Guest

Standaard

Ik dacht dat jij al een vriendin had, aangezien ik me nog al dat opscheppende gedrag kan herrineren.

Ik vind niet dat je kan maken om haar af te pakken, maar ik zou het toch doen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 18:12   #12
psychobunny
Guest

Standaard

K vind het zwaar fout om tussen een relatie te komen...
Maar hoeveel verkeert ze al?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 18:14   #13
anouk
**Loves Anouk**

anouk's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

Heeeeeeelemaal me eens!
Oud 10 February 2004, 18:14   #14
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Ik dacht dat jij al een vriendin had, aangezien ik me nog al dat opscheppende gedrag kan herrineren.

Ehm, voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen in het masturbeertopic gezegd dat ik niet masturbeer, omdat ik een vriendin heb? En dat was niet opscheppend bedoeld, maarehm.

Ik zou het dus ook doen
Oud 10 February 2004, 18:52   #15
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
K vind het zwaar fout om tussen een relatie te komen...
Maar hoeveel verkeert ze al?
Ze hebben een dag en een week. En die gast zit echt serieus bij heel de school op te scheppen over van alles.. K word er echt misselijk van en ik durf het haar niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze denkt dat ik het verzin en daardoor boos op me word ofzo...
Oud 10 February 2004, 19:03   #16
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Misschien is het beter als je haar laat weten dat je gek op haar bent. Maar als het niet wederzijds is sta je mooi voor paal.

Als het wel wederzijds is dan zal ze het wel uitmaken, anders is ze niet echt gek op jou.
Oud 10 February 2004, 19:10   #17
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Ze hebben een dag en een week. En die gast zit echt serieus bij heel de school op te scheppen over van alles.. K word er echt misselijk van en ik durf het haar niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze denkt dat ik het verzin en daardoor boos op me word ofzo...
een dag en een week
dan zou ik me helemaal nergens druk om maken...

@ bruggi.. ze zou dan wel easy kunnen zijn, maar dat hoeft niet denk ik. Ligt eraan hoe lang je erover moet doen voor het uit is?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 19:15   #18
L_angeldc
Guest

Standaard

als zij zo verliefd op jou is..

waarom heeft ze dan verkering met die andere jongen?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 19:36   #19
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
als zij zo verliefd op jou is..

waarom heeft ze dan verkering met die andere jongen?
Ehm, omdat ik een vriendin had, tot vorige week (nee, geen commentaar over dat ik een vriendin had terwijl ik die ander al maanden leuk vond, daar weet k ook de reden niet van..)
En zij kreeg dus met die gast welgeteld 1 dag voordat het tussen mij en mn vriendin (inmiddels ex dus) uitging...

Hard genaaid dus
Oud 10 February 2004, 19:49   #20
Eelcotje
Guest

Standaard

may god bless you... *hatsjoe*
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 20:17   #21
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Eelcotje
may god bless you... *hatsjoe*
Gezondheid... May god blast you
Oud 10 February 2004, 20:51   #22
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Ehm, omdat ik een vriendin had, tot vorige week (nee, geen commentaar over dat ik een vriendin had terwijl ik die ander al maanden leuk vond, daar weet k ook de reden niet van..)
En zij kreeg dus met die gast welgeteld 1 dag voordat het tussen mij en mn vriendin (inmiddels ex dus) uitging...

Hard genaaid dus
gelukkig weet je zelf wel hoe vaag het is om met iemand verkering te hebben terwijl je iemand anders leuk vind.
Ook niet echt leuk voor die vriendin van je dan.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 20:56   #23
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
gelukkig weet je zelf wel hoe vaag het is om met iemand verkering te hebben terwijl je iemand anders leuk vind.
Ook niet echt leuk voor die vriendin van je dan.
dat betekend al, wanneer je iemand anders toelaat in je gevoel dat je neit meer 10% achter diegene staat die je hebt, kan goed onbewust zijn..

en beter dat het uit is dan...
maar als dat meidje jou ook wil, moet ze het uitmaken..
en geen medelijden hebben want het is je eigen leven en je meot er uithalen wat er inzit voor je spijt hebt...

maar succes iig
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 20:57   #24
Plankje
Guest

Standaard

hmz ik zou zelf idd ook zorgen voor een verdwaalde opmerking in de hoop dat ze die oppikt . Gewoon zoiets van: ga je met valentijn nog iets doen?
Zo ja: jammer, anders had ik met jou iets willen gaan doen ofzo
Zo nee: heb je zin om iets leuks te gaan doen dan?

en dan tegelijkertijd zou ik dan erg snel van onderwerp wisselen waardoor ze eigenlijk amper tijd krijgt om te antwoorden. Begin bijvoorbeeld over dat het al bijna lente is maar dat het nog steeds koud is.

Zorg er iig voor dat als je zoiets aan der vraagt dat er geen dodelijke stiltes vallen want dat is gewoon kut

Iig hoe dan ook: zorg ervoor dat je 2 verhalen door elkaar vertelt... (iig zo zou ik het doen he) Bijvoorbeeld zoiets van:

Heej de zon schijnt.
Ga je trouwens nog iets doen met valentijn?
Nou is de zon weg vinnik nie leuk...
"Nee"
Heb je zin om iets leuks te gaan doen dan?
Heej een vogeltje... vogeltjes zijn lievv
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2004, 22:16   #25
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
hmz ik zou zelf idd ook zorgen voor een verdwaalde opmerking in de hoop dat ze die oppikt . Gewoon zoiets van: ga je met valentijn nog iets doen?

en dan tegelijkertijd zou ik dan erg snel van onderwerp wisselen waardoor ze eigenlijk amper tijd krijgt om te antwoorden. Begin bijvoorbeeld over dat het al bijna lente is maar dat het nog steeds koud is.

Zorg er iig voor dat als je zoiets aan der vraagt dat er geen dodelijke stiltes vallen want dat is gewoon kut

Iig hoe dan ook: zorg ervoor dat je 2 verhalen door elkaar vertelt... (iig zo zou ik het doen he) Bijvoorbeeld zoiets van:

Heej de zon schijnt.
"Nee"
Dude.. Ik ben wel vaag maar zoiets krijg ik NOOIT voor elkaar, té vaag Als je zoiets kan zonder te stotteren/lachen/zo dan ben je echt the man
Oud 10 February 2004, 23:19   #26
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Een dag en een week.....ooooooo
Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn vriend af zou pakken, maar omdat jij het bent......GO FOR IT!!
Oud 11 February 2004, 10:21   #27
HazesRules
Guest

Standaard

Gewoon neuken i.p.v. onder de les a4 tjes volschrijven!

Das de beste tip die ik kan geven!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 10:32   #28
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Gewoon neuken i.p.v. onder de les a4 tjes volschrijven!

Das de beste tip die ik kan geven!
neuken onder de les

yeaaaah right
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 10:38   #29
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
neuken onder de les

yeaaaah right
Wel kinky
Oud 11 February 2004, 12:40   #30
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Een dag en een week? Tot een 4-tal maanden kan alles in mijn ogen, daarna niet meer
Dus go for it
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 19:08   #31
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje

Heej de zon schijnt.
"Nee"
geniaal :respect:
ik vind em wel leuk gevonden
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2004, 19:14   #32
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:

Een man kan zich niet beter voelen door een griet van een andere kerel af te pakken
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 15:16   #33
Larsjuh
Guest

Standaard

afpakken is lullig, maar omdat ze nog maar zo kort hebben en hij over van alles zit te lullen achter haar rug om, zou ik het dit keer wel doen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 16:32   #34
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Nieuwe ontwikkelingen

Ik heb haar subtiel gevraagd wat ze op valentijnsdag met haar vriend ging doen, en ze gaan niks samen doen. Die dude vond een verjaardag blijkbaar belangrijker dan zijn vrouwtje...

Maarehm, toen had ik dus een grapje gemaakt dat ik zaterdag valentijn) ook alleen ben.. en of we samen iets konden gaan doen ofzo. Mja, zij had er superveel zin in en keek gelijk heel blij enzo Maar ze wist niet of het deze zaterdag al gaat lukken... Omdat er bij ons op school grote fout is verteld aan het begin van het jaar.. en daar zijn we 2 dagen terug achter gekomen

Maar nu zit k me serieus af te vragen wat we nou zouden kunnen gaan doen, ik had zelf allemaal cliché dingen, zoals bios en stad in enzo... Of gewoon samen blowen

En ook.. Als we samen in de pauze buiten zitten, met een groepje stoners (bek dicht erover , ze zijn koewl ) dan zit k btje duf voor me uit te staren soms en te denken, en dan zie ik in mn ooghoeken dat zij naar me zit te kijken. En als k dan naar haar kijk krijgt ze altijd gelijk zo'n lief lachje enzo..

Dus, mijn vragen zijn:
- Heb ik een kans?
- Zo ja, wat kunnen we doen op de eerste 'date'?
Oud 12 February 2004, 16:35   #35
PFP
Guest

Standaard

wat een slet
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 16:44   #36
Larsjuh
Guest

Standaard

volgens mij heb je wel degelijk kans ja probleem is alleen dat ze nog een vriend heeft, en dan is het moeilijk om wat voor de eerste keer te verzinnen..
biosje kan wel, ma dan wil je meestal wel zoenen enzo, en dat kan dan niet :S, tenzij ze van hem af wil, wat best begrijpelijk is
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 16:53   #37
Shanna89
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
wat een slet
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 16:58   #38
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Larsjuh
volgens mij heb je wel degelijk kans ja probleem is alleen dat ze nog een vriend heeft, en dan is het moeilijk om wat voor de eerste keer te verzinnen..
biosje kan wel, ma dan wil je meestal wel zoenen enzo, en dat kan dan niet :S, tenzij ze van hem af wil, wat best begrijpelijk is
Ehm, ze weet niet dat hij allemaal dingen over haar lult, en ik ben te laf om dat te vertellen tegen haar. Ben bang dat ze denkt dat ik het verzin om te stoken ofzo..
Oud 12 February 2004, 17:55   #39
Irene!!!!
Guest

Standaard

Je moet wel zeggen dat ie achter haar rug om praat.. dat moet je wel doen als een echte vriend vind ik Zeker als ze verliefd op em is ofzo, want als ze straks een maand hebben ofzo en ze komt er achter dan is ze nog verdrietiger.. En misschien dat t dan niet iets kan worden voor valentijns dag, maar dan moet je gewoon 1 of 2 weekjes geduld hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2004, 20:28   #40
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Ach, weetje... Als je iemand écht heel leuk vind, en er zeker van bent dat JIJ haar gelukkiger kan maken dan die gozer doet... Zou ik er gewoon voor gaan...

Het kan allemaal wel heel gemeen klinken, maar een ander zou het ook doen.... Na zo zelf al 2x iets meegemaakt te hebben, zou ik zeggen... GA ER VOOR ! Een ander zou 't ook doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2004, 08:20   #41
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ga gewoon met haar naar de bios. Moet je wel zorgen dat het een film is die zij leuk vind. Lekker ver achterin gaan zitten.

En dan halverwege de film langzaam met je gezicht naar haar toebewegen . Als ze reageerd zit je lekker te zoenen. En als ze niet reageerd kun je altijd nog in haar oor fluisteren dat het wel een leuke film is
Oud 14 February 2004, 10:35   #42
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Nieuwe vorderingen

Gisteren zaten die vriend en ik met nog een paar anderen op een bankje op het schoolplein, en toen kwam dat vrouwke ff uit dr lokaal (ze had nog les) en deed zwaaien, en lief dat ik ben deed ik terugzwaaien, en die vriend van haar deed dat niet. Dus dat vrouwke helemaal op ons af komen rennen. En komt ze bij ons bankje aan, loopt ze langs dr vriend, en geeft ze mij een dikke knuffel Terwijl die vriend dus een meter van ons vandaan zat

Dat zet me toch aan het denken dat ik een grote kans maak
Oud 14 February 2004, 11:20   #43
sum
Guest

Standaard

Citaat:
Nieuwe vorderingen

Gisteren zaten die vriend en ik met nog een paar anderen op een bankje op het schoolplein, en toen kwam dat vrouwke ff uit dr lokaal (ze had nog les) en deed zwaaien, en lief dat ik ben deed ik terugzwaaien, en die vriend van haar deed dat niet. Dus dat vrouwke helemaal op ons af komen rennen. En komt ze bij ons bankje aan, loopt ze langs dr vriend, en geeft ze mij een dikke knuffel Terwijl die vriend dus een meter van ons vandaan zat

nu maak je zeker kans
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2004, 11:34   #44
anouk
**Loves Anouk**

anouk's Avatar

Standaard

Je kan ook een vriend van je laten vertellen dat er over haar gelult word door dr vriend, dan is ze noet boos op jou omdat je t zou verzinnen maar heeft die vriend toch weer een - extra....
Oud 14 February 2004, 11:47   #45
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Nieuwe vorderingen

Ja dit is wel heel positief
Oud 14 February 2004, 12:16   #46
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Je kan ook een vriend van je laten vertellen dat er over haar gelult word door dr vriend, dan is ze noet boos op jou omdat je t zou verzinnen maar heeft die vriend toch weer een - extra....
:respect: Goed idee, thnq very much
Oud 14 February 2004, 12:18   #47
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Die vind ik persoonlijk wel gemeen hoor... Daarom moet je die vriend toch niet gaan zwartmaken bij dat meisje? Het doel is om ervoor te zorgen dat ze JOU leuker gaat vinden dan het vriendje. Daarom hoef je nog geen ruzie gaan te stoken er tussen ... Sorry maar dat vind ik dus kinderachtig
Oud 14 February 2004, 12:35   #48
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Die vind ik persoonlijk wel gemeen hoor... Daarom moet je die vriend toch niet gaan zwartmaken bij dat meisje? Het doel is om ervoor te zorgen dat ze JOU leuker gaat vinden dan het vriendje. Daarom hoef je nog geen ruzie gaan te stoken er tussen ... Sorry maar dat vind ik dus kinderachtig
Ehm, er wordt ook daadwerkelijk over haar geluld.. En ik durf het niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze het verzint (heb ik al een paar keer gezegd) dus.. wat Anouk zei is wel een goed idee vind ik. Nu nog iemand vinden die gek genoeg is om dat te doen
Oud 14 February 2004, 16:14   #49
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Ehm, er wordt ook daadwerkelijk over haar geluld.. En ik durf het niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze het verzint (heb ik al een paar keer gezegd) dus.. wat Anouk zei is wel een goed idee vind ik. Nu nog iemand vinden die gek genoeg is om dat te doen
Naaah... dan nog...

Mijn principe is, gebruik je charmes om haar voor je te winnen... Da's het enige oprechte
Oud 14 February 2004, 19:40   #50
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Naaah... dan nog...

Mijn principe is, gebruik je charmes om haar voor je te winnen... Da's het enige oprechte
I'm on it
Antwoord

Berichting Regels