|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Arjen Robben naar Chelsea. Het eerste wat ik dacht was: doe dan Van Bommel en Kezman ook maar weg.
Zondag heb ik PSV 90 minuten lang zonder Van Bommel en Robben zien klungelen, wat bijna meelijwekkend was. Zonder deze 2 topspelers stelt ook Kezman weinig voor, en Vennegoor lijkt toch meer een net-niet-voetballer. PSV had het geld voor Robben hard nodig, en is nog steeds niet helemaal uit de financiële zorgen. Het beste is om nu Van Bommel en Kezman, met in het achterhoofd de aflopende contracten van deze twee spelers, ook maar te verkopen. Vervan meteen ook Waterreus door een jongere talentvolle keeper (Gentenaar? Kujovic? ![]() Doe verder de volstrekt overbodige spelers weg, zoals Park, Lee, Bogelund, Faber (veeel te blessuregevoelig, hij kon zondag nauwelijks lopen!!) en noem ze allemaal maar op. Zet om de hierbovengenoemde as spelers als Vonlanten of hoe je dat ook mag schrijven neer. Stel als trainer/coach Huub Stevens aan, die uitstekend met jonge gretige spelers overweg kan, en bovendien PSV'er is. Haal Guus Hiddink daar weg, maak hem technisch directeur. In die functie kan hij uitstekend de gentleman uithangen en doen alsof hij alles onder controle heeft. Voor sponsoren zou hij een uitstekende trekplijster zijn!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
"Doe de overbodige spelers weg.. Haal nieuwe.."
PSV zit in financiële problemen. Waar moet het dan in godsnaam het geld vandaan halen om voor al die posities nieuwe spelers te halen om een dubbele bezetting te behouden? Spelers zoals Lee en Park zijn alleen gehaald om een dubbele bezetting te garanderen. Ze spelen hun potje, zijn geen wereldtoppers, maar wel elke wedstrijd degelijk. Een beetje zoals galasek dus. Huub Stevens is inderdaad een goede trainer, maar volgens mij is Guus Hiddink dat ook nog steeds. Iedereen blijft wel steeds zeggen dat hij niet het uiterste uit dit team gehaald heeft, maar waarschijnlijk heeft iedereen dit team gewoon overschat. Individuele klasse heeft altijd de boventoon gehad. Eerder v. Nistelrooy, nu Kezman, v. Bommel en Robben. Kezman en v. Bommel hadden al eerder een transfer willen maken en in alles van hun spel zie je dat ze niet tevreden zijn met de huidige situatie. Voor PSV zou het idd qua geld het beste zijn als ze zouden vertrekken. Maar ze zullen er niet meer zoveel voor kunne krijgen dan eerder en het zal nooit genoeg zijn om een heel niet team op te bouwen op de huidige spelers die volgens jou wel PSV-waardig zijn. Waarbij je volgens mij bij de Jong nog over kan twijfelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Hiddink is een prima manager, technisch directeur. Maar waar PSV in opbouw behoefte aan heeft is een sterke man. Geen Fred Rutten of Erwin Koeman, maar een ervaren man. Die komt niet onder Hiddink werken, en Hiddink wil zelf niet meer alles op zich nemen (al geeft zijn contract dat wel aan). PSV hoeft ook niet meteen schuldvrij te zijn. Van de 20 miljoen (of 15) die ze nu vangen, steken ze 2/3 bijvoorbeeld in terugdringen van tekorten, dan blijft er nog 5 miljoen over om te investeren. Daarvan kun je makkelijk 2 spelers bij subtoppers wegkapen. Als je Van Bommel en Kezman verkoopt kun je daarvoor nog wat talentvolle jongens door laten komen. Als je die 'overbodige' spelers wegdoet, komen er ook weer gelden vrij. Een jongen als Bogelund wil een club best een paar ton voor betalen. Of een andere, ik heb momenteel de selectie niet echt bij de hand..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Je denkt er wat mij betreft toch te makkelijk over. De subtoppers zijn ook niet achterlijk meer. het verschil is in jaren niet zo klein geweest. De topclubs kampen nu ook met financiële problemen waardoor de verschillen steeds kleiner worden. Voor Bosschaart (hoe je dat mag schrijven) wordt momenteel ook meer dan 3 miljoen gevraagd. Dit zijn dan de spelers die PSV zou moeten halen, dus kan je voor 5 miljoen maar één speler kopen van het juiste niveau en nog eens 1 van een iets minder niveau. Het lijkt me dan logischer dat je spelers die in er nu lopen toch nog een tijdje behoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ben het een heel eind met je eens, Bart.
Kezman blijft eens te meer niet de spits te zijn die PSV over dode punten heen helpt. Als het goed loopt heeft hij toegevoegde waarde, maar in een slechtlopend elftal lijkt hij soms meer een last dan een lust te zijn... En daarom is Kezman ook geen superspits als van Nistelrooy, Ronaldo en Romario. Vennegoor dan... Tja. Toen hij onder Gerets echt de kans kreeg deed hij het niet aardig.. Maar ook Vennegoor is afhankelijk van aanvoer, moet het hebben van keihard knokken... Ook duidelijk geen spits die met een individuele actie PSV over een dood punt kan helpen. Hopelijk ontwikkelen die nieuwe Deen en Vonlanthen (of Huntelaar, hopelijk krijgt die eens echt de kans) zich binnen korte tijd tot PSV-waardige spitsen.. Dan mag Kezman gerust vertrekken voor een miljoen of 7 naar een subtopper in Engeland, Italië of Spanje... Van Bommel dan... Profileert zich toch als de echte leider van PSV, maar het is wel duidelijk dat hij zich niet meer verder ontwikkelt bij PSV en dat hij toch echt weg wilt... Ook van hem zullen we afscheid moeten nemen na dit seizoen, een seizoen te laat imho. Dan blijft er een elftal over dat zeker versterking nodig heeft. Alex lijkt me een goede versterking, alleen jammer van die Chelsea-constructie... Bouma, Ooijer en Hofland behoren ook tot de top van de Nederlandse verdedigers. Bogelund en Collin zijn degelijke verdedigers. Ook Lameij is een aardige verdediger, maar geen topper. Zijn aankoop snap ik ook niet, als je ook al een Bogelund in huis hebt.. Lee kan er net mee door, maar maakt zijn salaris iig zeker niet waar. Eventueel is er dus versterking nodig op de linksback-plaats. Faber mag van mij wel blijven, maar wel tegen een minimaal salaris. Faber is natuurlijk een oer-PSV'er en kan nog degelijk zijn waarde voor PSV hebben, mits hij een keer heel blijft... Als laatste is er nog een bekende van Bartje, de man van ƒ15 miljoen: Addo. Een bron van onrust als hij speelt, puur weggegooid geld, zat ook bij Roda uiteindelijk op de bank. Zijn contractverlenging was een pure gok, die erg slecht is uitgepakt. Weg met die man. Het middenveld zal zeker versterking nodig hebben met het vertrek van Robben en waarschijnlijk van Bommel. Vogel is een degelijke speler, maar bepaald geen topper. Ook de Jong is een aardige speler, als hij het vertrouwen heeft is hij zeker van waarde. Rommedahl op rechts blijft een gevaarlijk wapen (als hij ook niet vertrekt). Verder is het echter niet bijster veel. Lucius is een aardige voetballer voor de subtop, werkt altijd hard, is sympathiek, maar hij zal PSV niet naar een hoger niveau stuwen (hoewel ik hem wel eens een periode lang op de plaats van Vogel zou willen zien spelen). Van der Schaaf dan... Ook leuk voor een subtopper, maar heeft te weinig kwaliteiten voor PSV. Ik snap zijn aankoop ook niet echt (net als die van Lameij), met Lucius had PSV al een dergelijke speler in huis... Park speelde aardig tegen Roda, maar is bijna altijd de zwakste schakel van PSV gebleken dit seizoen. Heeft geen actie, een zwak schot, passing is vaak slap.. Zal met een vol Koreaans stadion wel boven zichzelf uit kunnen stijgen tot grote hoogten, maar bij PSV bezwijkt hij onder de druk van het publiek. Toch heb ik stiekum nog wel de hoog dat hij zich ontwikkeld tot een aardige speler, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Gezien zijn salaris lijkt een vertrek van Park mij niet zo kwaad. Dan loopt er bij Groningen nog een Smith rond. Bij Groningen doet hij soms aardig mee, maar deze jongen zal nooit of te nimmer bij PSV van waarde zijn. Totale miskoop dus. Zo snel mogelijk dumpen bij Groningen als het ff kan. In Zwolle doet een jeugdspeler van PSV het echter alleraardigst. Takak scoorde voor die prutsclub al 7 maal en in hem heb ik zeker vertrouwen.. Hopelijk kan hij volgend jaar bij de selectie aansluiten en krijgt hij zijn kans. Ook al zo'n miskoop is Hoogstrate. Blijkt de druk bij PSV totaal niet aan te kunnen. Misschien breekt hij nog door, maar voorlopig past hij uitstekent in het rijtje jeugdige net-niet-voetballers, waar er bij PSV veel te veel van rondlopen. Als laatste misschien wel degene met het meeste talent van allemaal: Leandro. Fysieke en mentale problemen staan nog steeds zijn doorbraak in de weg. Zijn band met Hiddink lijkt ook niet al te best. Ik vraag me af of hij zal doorbreken. Dat hangt niet alleen van zichzelf af, maar ook voor een belangrijk deel van Hiddink en de nieuwe veldtrainer. Voorin zal Kezman waarschijnlijk dus vertrekken. Vennegoor mag mooi blijven, blijft een mooie invaller, als hij met die status kan leven. Verder heeft PSV nog een heel scala aan talentvolle jeugdige aanvallers. Huntelaar, Vonlanthen, Qvist... Allemaal gevestigde talenten. Hopelijk breekt een van hen door het komende seizoen. Dat zou perfect zijn. Nog een rijtje spelers die ik vergeten ben ik het verhaal hierboven: - Affelay. Aardig talent schijnt. Ben benieuwd. - Edson. Zo snel mogelijk weg. - Guijo-Velasco. Zo snel mogelijk weg. - Jakobsen. Jeugdspeler nog dacht ik... - Marquinho. Geblesseerd. Ben benieuwd of het nog iets wordt. De keepers: Waterreus.. Lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Keept niet slecht, maar lijkt het net niet meer te hebben altijd... Van Dijk, aardige reservekeeper. In die rol niets mis mee. Ten Rouwelaar, grote teleurstelling. Wordt ook al bij Twente uit de basis gekeept.. Geldverspilling lijkt het, maar misschien wordt het nog wat als hij wat ouder er meer ervaren wordt. De opvolgers... Ook al weer bijna dertig. Goede keeper, maar zal een aardig prijskaartje aan hangen... Kujovic, kan ik niet zo goed beoordelen, maar in de wedstrijd tegen PSV maakte hij geen verkeerde indruk op me. Een door Bart niet genoemde optie is Maikel Aerts. Als sinds zijn debuut bij de FCDB maakt hij op mij een zeer goede en betrouwbare indruk en nu ook bij RBC laat hij regelmatig zien een zeer goede keeper te zijn. Een goede buitenlandse keeper is natuurlijk ook nog een optie, maar mijn vooerkeur gaat zeker uit naar een Nederlander. Wat heeft PSV dus nodig: Keeper, linksback, linksmid, centrale middenvelder, wat meer ervaren spits. Hopelijk weten ze Cocu te strikken, dat zou voor PSV de ideale speler zijn om het elftal te sturen.
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat ze die van Bommel nooit meer zullen kwijt raken voor een leuk bedrag. Die jongen zal met zijn spel alleen bij een club als Utreg ofzo nog terecht kunnen waar hij dan ook nog goed bij past. Ik vind die Bouma een topspeler en die zou nog wel heel wat geld in het laatje van PSV kunnen brengen.
Of trouwens, misschien wil Bertje zijn schoonzoontje ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Van Bommel en Kezman willen weg, hun contracten lopen af en ze zullen de contracten niet willen verlengen (en zeker niet als het een lagere aanbieding gaat worden). Dan heeft PSV eigenlijk geen andere keuze dan, indien mogelijk, verkopen. Van Bommel is toe aan iets anders, Kezman wil iets anders en Robben is al weg. Niet is erger dan goede, maar gefrustreerde spelers te houden.
Misschien is dit nu inderdaad het juiste moment om, met de opbrengst, een nieuw elftal op te bouwen. En dat gaat denk ik nog een heel karwei worden. Een Feyenoord-scenario dreigt misschien wel... al hebben ze na verkoop wel wat te besteden, Bas. Robben heeft nu al 20 miljoen opgeleverd. Kezman en Van Bommel zullen waarschijnlijk naar subtopclubs gaan, dus zullen minder opleveren, maar ondanks de financiëele problemen houdt je dan nog wel wat over om uit te geven. Daarnaast zijn er ook constructies mogelijk zoals destijds met Kezman en laatst met Niedzielan en NEC: externe financiers of een soort van investeringsfonds. De opbrengst bij verkoop wordt dan misschien gedeeld, maar bij het opbouwen van een nieuwe ploeg wil je natuurlijk wel wat. |
![]() |
![]() |
#8 |
Aachen TSV
|
![]()
PSV heeft ook meer financiële armslag dan Feyenoord destijds. PSV verdiend nu al 20 miljoen aan Robben, terwijl Feyenoord het moest doen met een miljoen ofzo voor Pierre, en Bosvelt leverde ook niet veel op. Wat hebben ze eigenlijk gevangen voor Emerton en Kalou?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
En als je de transfersommen bij Feyenoord kom je toch aan een aardig kapitaal (zeker de laatste jaren), maar als je dan alleen het aankoopbeleid heb dat je anonieme voetballers ver buiten europa wil aantrekken....tja. De situatie bij Feyenoord is niet zo zeer ontstaan door een tekort aan financiele middelen, maar door een gebrek aan visie en beleid.
![]() |
![]() |
#10 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Inderdaad is er bij Feyenoord een beetje veel geld naar bijv linksbacks toegegaan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Het hangt er inderdaad ook van af hoe groot de financiëeele problemen van PSV zijn en hoeveel ze dus overhouden van die 20 miljoen (of 18 is het eigenlijk, als we Chelsea mogen geloven). Ik vrees dat Kezman en van Bommel niet veel gaan opleveren, maar goed, deze spelers hebben ze ook gehaald door slim en inventief beleid...
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar met de transfer van Robben zijn die centen natuurlijk ook allang weer terugverdiend.
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Daar zijn ze gelukkig eindelijk mee bezig, dankzij Hiddink (toch nog iets positiefs
![]() En natuurlijk is door de jaren heen het aankoopbeleid van een vrij hoog niveau geweest, op het rampjaar met Robson na en met deze stortvloed aan jonge middelmatige talenten na.. En Park en Lee vind ik ook niet zo'n succesaankopen, voetballend voegt Park met name weinig toe, salarissen zijn hoog, maar aan de andere kant hebben ze op financieel gebied natuurlijk wel het een en ander binnengebracht waarschijnlijk. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel Kezman en van Bommel op gaan brengen... Het zal waarschijnlijk niet meer zijn dan de waarde van een gesigneerd shirt van Robben.. ![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Waterreus is het in ieder geval met je eens, Bart. Hij geeft zelf het goede voorbeeld door na tien jaar te vertrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
Dan wordt het toch zaak om haast te maken met de opvolging...
Ze wisten het al vanaf november... Ik weet niet of die Aerts nog steeds transfervrij is... Is ook een jongen uit Eindhoven, mooier kan toch bijna niet. En het is nog eens een heel goede doelman ook.. Niet voor niets dat RBC zo weinig tegentreffers krijgt (natuurlijk ligt dat ook aan de klasse verdediging die voor hem staat en de speelwijze). Dennis Gentenaar vind ik toch een beetje gehyped. Hele goede keeper natuurlijk, maar ook alweer 29 en ik betwijfel of hij PSV echt naar een hoger niveau zal brengen.
![]() |
#18 |
Aachen TSV
|
![]()
Volgens zeer betrouwbare bron heeft PSV na afloop van de wedstrijd PSV-Roda JC contact gehad met Vladan Kujovic. Met afstand de beste speler van Roda JC, en talentvoller dan Aerts en Gentenaar bij elkaar.
Nu Waterreus definitief opstapt in de lampenstad wordt deze belangstelling natuurlijk actueel. Op L1 werd hij vanavond gevraagd of er contact was geweest. De stotterende ontkenningen van Kujovic waren g e l o g e n!! Bij PSV-Roda is er wel degelijk contact geweest en Kujo's zaakwaarnemer was erbij. Vladan Kujovic staat in alle klassementen die er denkbaar zijn (Limburgs Dagblad, Roda-forums en supportersklassement) met afstand bovenaan, en zonder deze doelman stond Roda nu niet 6e maar 14e. Als Kujovic zijn huidige vorm doorzet en nog een beetje groeit is hij eerder weg dan Kone en Van Hoogdalem bij elkaar ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Ik heb eens op die doelman zitten letten de afgelopen weken (tijdens SS dan, voorzover dat een beeld kan geven) en hij maakte inderdaad wel een goede indruk op me.
Zou ook geen verkeerde gozer zijn, hoewel ik toch de voorkeur geef aan een Eindhovenaar. Ach, het zal de scouts van PSV toch wel lukken om de beste te kiezen. Zolang ze maar niet de hype volgen en voor Gentenaar kiezen...
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
PSV heeft ook serieuze interesse in Sander Westerveld. Maar die heeft nog een doorlopend contract.
(bron PSV Netwerk) Ik heb trouwens ff geen zin en tijd om echt op de discussie in te gaan, maar ik kan het niet laten toch even zeggen (zie Bart zn openingspost) dat Faber echt NIET overbodig is. Hij is idd zeer blessuregevoelig, wat heel vervelend en zonde is, want hij is echt een heel goede, pure verdediger. Bogelund overigens ook niet, al wil ik ook weer niet zeggen dat ik er helemaal weg van ben. Park en Lee mogen van mij per direct op het vliegtuig worden gezet. |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Super Lid
|
![]()
Ik vond dat Kujovic ook een zeer goede indruk maakte in de TV-momenten van hem die ik op TV zag..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Van Bommel wil wel naar Tottenham... Een club die helemaal nooit ergens om speelt en daar zal de aankoop van van Bommel wel niets aan veranderen...
Is hij zo gefrustreerd dat hij koste wat het kost weg wilt? Als PSV er nog een paar miljoen voor kan vangen is het mooi, want dit seizoen speelt hij als een krant en dat zal volgend seizoen (waarna hij gratis weg kan) wel niet anders zijn..
![]() |
#24 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Ik stelde trouwens niet Faber's kwaliteiten als hij wél fit is aan de orde, maar juist zijn fitheid ![]() Maargoed, Faber is een boegbeeld van de club, en das ook wat waard ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ja Faber is een zeldzame echte PSVer ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
ik denk dat van bommel gewoon naar tottenham moet gaan. meer kansen zal hij niet krijgen. hij wacht al jaren op een mooie club maar die is voor hem (nog) niet weggelegd. dus hij moet zeker naar tottenham gaan en zich daar dan weer als het weare in de kijker spelen van andere clubs. als hij deze aanbieiding niet pakt, zal ie misschien wel zijn carriere eindigen bij psv, en daar voelt ie weinig voor denk ik
|
![]() |
![]() |
#30 |
Aachen TSV
|
![]()
Feit:
- In Nederland wordt Van Bommel niet meer beter. - De Europese top is momenteel niet in hem geïnteresseerd. Wat kan hij doen? - Het EK en de Uefa-cupwedstrijden met PSV afwachten - Nu naar een subtopper gaan. Bayern vind ik beter passen bij Van Bommel, maarja ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Ik lees hier regelmatig dat Lamey een miskoop is... Hij deed het voor z'n blessure toch heel goed bij Utrecht? En een echte kans in Eindhoven heeft ie nou ook nog niet echt gekregen.
Bogelund is wel een aardige speler, maar ik denk wel dat Lamey hem uit de basis kan spelen. BTW: Colin is toch ook van PSV en deed het toch ook niet slecht bij NAC? |
![]() |
![]() |
#34 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Tottenham zou wel een leuke club voor van Bommel zijn hoor.
Er lopen daar toch best goeie voetballers rond.. misschien kunnen ze volgend seizoen wel meedoen om de eerste 6 plaatsen ofzo, ze kunnen alleen maar beter worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
wazige actie van PSV om all-time ajacied Marco van B aan proberen te trekken als assistentje van Guus. Terwijl voormalig golfer juist zo heerlijk de jeugd training geeft
![]() Als het bestuur van Eindhoven wat beter hadden nagedacht hadden ze deze verloop al van te voren kunnen zien. Maarja, nee heb je en ja ken je krijgen moeten ze gedacht hebben zeker ![]() [off] trouwens, nu ik t over marco heb ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
en Birmingham City en Aston Villa schijnen interesse te hebben in Kezman
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Lid
|
![]()
Dat zou wel de totale anti-climex voor deze net-niet-toppers zijn... Al een jaar of twee/ drie wachten op die ene topclub en dan bij middelmatige Engelse clubs uitkomen...
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Lid
|
![]()
Ze willen ZOETEBIER...
Alsjeblieft niet zeg... Koop gewoon een talentvolle jonge doelman, je gaat toch niet de reservekeeper van Feyenoord halen, omdat die wat Europese ervaring zou hebben. Laat een Maikel Aerts of Kujovic of desnoods Gentenaar die ervaring lekker zelf opdoen...
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus, dat zou ik nou ook niet bepaald de beste keus vinden. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar dat was wel een aardige fout van PSV om Zoetebier toen af te danken... Gentenaar is trouwens jonger dan ik dacht, 28 nu volgens mij... Maar blijft niet mijn meest favoriete optie.. Sar wordt her en der ook nog genoemd.. Lijkt me niet reëel, die man zal niet komen en is in mijn ogen toch enigzins op z'n retour. Hoewel het wel een hele goede keeper blijft.
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Topic maar eens opgeschoond dan
![]() Ik vind Zoetebier niet eens zo'n slechte optie. Voor zijn blessure, met name in het UEFA-cup seizoen, keepte hij erg goed en 30 is voor een keeper helemaal niet zo oud. Hij had de pech dat Lodewijks het gewoon perfect deed in zijn afwezigheid, maar het is niet zo dat hij er niets meer van kan. Als talentvolle jonge Nederlandse keepers niet voor handen zijn en buitenlandse keepers niet haalbaar, dan zou ik toch gaan voor Gentenaar of Zoetebier. Ik vind de leeftijd in dat geval niet zo belangrijk, het gaat om kwaliteit en daarnaast kunnen beide keepers nog jaren mee. |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
Alleen is Edwin volgens mij al 34 jaar. Behoorlijk verschil.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |