|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Iemand heeft hetzelfde trui'tje als mij... Enkel staat zij er niet mee... Sommige mensen moeten écht eens leren hoe ze zich moeten kleden...
Kom ik steeds meer tegen... Mensen van 45 met een doorkijktopje of enkel sexy bh-topje... Mensen van +90kg met een kort topje en (ergens in die buik) een navelpiercing Mensen van 60 jaar met een wenkbrauwpiercing... ... oké, je moet aantrekken waar je je goed bij voelt... Maar sommigen VRAGEN het gewoon om bekeken te worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
beuh jah zo zie ik er ook wel s wat rondlopen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() weet je wat ik vind ?? school is kut... ja |
|
![]() |
![]() |
#4 |
-
|
![]()
Zo was ik met psychobunny eens een keertje iets gaan drinken. Was gezellige plek... En gingen we bovenaan helemaal zitten, bij de cocktailbar...
... werden we daar letterlijk bijna doodgekeken door een stel wijven van +40jaar met doorkijktopjes en minirokjes en kiloooo's make-up... ... precies alsof ze zich afvroegen wat WIJ van 18 jaar daar kwamen doen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Whehe bij ons op school is dur ook zo'n meisje... die denkt dat ze heel sexy is, dus draagt ze heel veel lagen make-up, superkorte truitjes waar dur buik onderuit puilt (Geen kans om het in dur broek te verstoppen, want daar issie ook veelste strak voor
![]() ![]() Oh ja, en juist omdat ze dur zo uit ziet, zijn dur mensen in me klas de hele tijd als ze binnenkomt zegge van: " Sexyyyyyy !! *Fluitje* " Lollig ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
en die ouwe "hippe"mensen willen dan wel dat je opstaat in de bus.
nou als ze zich zo jong voelen dan moeten ze zich ook jong gedragen denk ik dan. en dan niet je leeftijd alzs excuus gebruiken zodat ze er toch van kunnen profiteren ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medewerker
|
![]()
Ja, je hebt van die mensen die constant zitten te zeiken dat hun ouders zo hopeloos ouderwets zijn. Maar als ze ineens zaterdag ' s avonds naast je in de disco staan is het ook weer niet goed
![]() ![]()
![]() |
#9 |
.
|
![]()
Mensen van 60 jaar met een wenkbrauwpiercing... --> ??
wat is daar nou mis mee? dat is niet een kwestie van hip zijn.. maar meer een kwestie van onderscheiden uit een grote groep... moeten mensen van 60 dan maar meedoen met de grote grijze massa?
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
.
|
![]()
*zit met te technische dingen in z'n kop...*
*snapt ff geen bal van taal* *snapt dus ook ff niet wat je bedoelt ![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
grote grijze massa die jij bedoeld --> alle ouwe mensen dus ik vond m wel grappig als die mensen met de hersenen meedoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
.
|
![]() ![]() oke ![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Het is helemaal stom als oude mannen van plusminus 40 je proberen te versieren, omdat ze zich zo jong voelen
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vatte jou grap meer op als: de mensen willen zich onderschieden van een grote grijze massa, van een grote groep mensen. Woordgrapje: grijze --> oude mensen, grijs haar... ![]() Maar jij had blijkbaar wat anders bedacht ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
Op werchter ook een keertje voor gehad. Stond op iemand te wachten tijdens optreden. Komt er daar zo'n oude man naar me : *Hé, vanavond iets te doen !?!* En ik met mijn iets te dronken hoofd *Nee ?* ![]() Was echt een superlompe actie. Ik zeg nee, en bedoelde eigelijk... Nee ik wil je niet... Maar... het kwam er verkeerd uit ![]() Ben toen trouwens supersnel ergens anders gaan staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Stonden tim en een vriend dit weekend in de discotheek in hun bloot bovenlijf, stond er na 2 minuten security... Maar dat vadsig 45+ wijf stond wel in haar blote volgepiercte tieten te dansen voor gans de zaal, terwijl ze haar navel al gezelschap hielden... En dat mag dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |