|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Help! Hoe weet je wanneer je kunt stoppen als je je eten uitkost?! Ik wil ALLES uit mn lichaam als ik een vreedbui gehad heb, maar soms weet ik niet wanneer ik kan stoppen.. heeft iemand tips?? Gewoon stoppen als er niets meer komt of juist dan nog doorgaan?!?!
xxx |
![]() |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Zoek hulp bij iemand, praat met mensen erover.
Probeer je vreetbuien tegen de gaan door als je zo'n bui hebt iets anders te gaan doen?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Er zijn veel manieren om dat eten eruit te krijgen...
Maar ik raad je ze af, hulp zoeken is beter... |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik zou stoppen met kotsen. dit riekt naar bolimia hoor.
het uitkotsen heeft meer gevolgen dan je zou denken. je kunt er onvruchtbaar van worden en nog veel meer rare dingen van krijgen. Het is NIET gezond. zoek hulp!!! succes. |
![]() |
![]() |
#5 |
jocking
|
![]()
Weinig meer toe tevoegen aan de reacties hierboven, gewoon een keer met iemand hier over gaan praten...
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
probeer al ten eerste die vreetbuien te vermijden
ga iets anders doen als je ze voelt opkomen probeer jezelf grenzen op te leggen wat je wel gaat eten en wat niet en probeer zeker ten alle tijde je eten binne te houden als dat niet lukt, ga idd ergens hulp zoeken ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook wel is vreetbuien omdagt ik mezelf te dun vind , en die kots ik dus NIET uit. Heb tijdne gehad dat ik opstond met een zak chips. Nu niet meer , ik ben gwn dun en dat zal altijd wel zo blijven. Die zak chips eet ik nu gwn savonds. ( Maar dan wel bijna elke dag)
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ontopic: Waarom krijg je die eetbuien CB? Vind je jezelf te dun oid? Maar iig: Probeer als je die eetbuien krijgt iets anders te doen, je gedachten ergens anders heen te verplaatsen. Gewoon altijd iets blijven doen, dat je eigelijk nooit tijd krijgt om te eten ![]() En mocht dat echt niet lukken... Eet dan iets gezonds (mocht je dat nog niet doen..), maak een paar boterhammen met worst klaar, neem Hero Fruitontbijt ( ![]() ![]() Good luck ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik neem aan dat je vreetbuien hebt omdat je je verveelt, alleen thuis bent en gewoon een hongerig gevoel houd ook al heb je veel gegeten. Ga je eten als je je klote voelt???
Wil je overgeven omdat je spijt van al het eten hebt??? |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
misschien een hele stomme vraag hoor..
maar wat bedoel je met stoppen als er niks meer uitkomt? dan wil het toch niet meer ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Het is omdat ik heel erg streng aan het afvallen ben en dat soms niet volhoud.. vandaar.. help!! Wanneer weet ik dat alles eruit is?!
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Je verknalt zo wel je slokdarm en maag... En alles is eruit als je alleen nog maar zuur omhoog krijgt og bloed.... |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
vreetbuien krijg je omdat je suikerspiegel te laag is (volgens mij)
want je lichaam wil dat aan kunnen vullen. en crash-dieting is echt slecht en als je er mee ophoud kom je echt 4x zo snel aan als je gewoon de helft eet van wat je normaal at, en je jezelf 5 tussendoortjes per week gunt is het wat vriendelijker. en sporten.. maar niet echt heel weinig eten want anders gaat gewoon je spijsvertering op een laag pitje en dan val je helmaal niks meer af |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Dat is wel een logische reactie van het lichaam, dat je er dan geen suikerziekte van kan krijgen...
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() 1. stop met kotsen 2. wil je het niet zoek dan hulp want het is niet gezond! |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
wat dacht je van te gaan trainen enzo?
daar krijg je nog spieren van bij geloof mij, heb ook zoiets gedaan niet alles eruit, maar gewoon niets er in heb nog altijd last met eten is dat wat je wil? veel plezier dan weet je hoe het is om nooit meer plezier aan eten te hebbe? geloof mij dat is niet direct zo leuk altijd misselijk als je dan toch iets eet als ik kon teruggaan had ik het nooit gedaan had ik nu teminste af en toe van men eten kunne genieten |
![]() |