|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Wat vinden jullie hier nou van? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
nou... ALS het waar is... is het toppie
![]()
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Als het waar is, (eigenlijk geloof ik er geen snars van) is het natuurlijk wel okee.
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Nu schijnt het weer niet waar te zijn, las ik??
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Zolang de Islam blijft bestaan, is het onmogelijk om blij te zijn met dit soort berichten. Er zijn al duizenden potentiele opvolgers voor hem.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad veel potentiëele opvolgers, maar ik denk dat het terreurnetwerk van Bin Laden zonder zijn leider en verdreven van haar basis in Afghanistan toch niet meer zo veel is als wat het tot en met de oorlog in Afghanistan was. Maar de bron is natuurlijk zeer dubieus en hij zal echt niet gepakt zijn. Was dat namelijk wel het geval, dan zou Bush natuurlijk gek zijn om dat nu eerst te ontkennen (Bush kan juist nu ook zo'n afleiding en opsteker goed gebruiken), daarnaast lijkt me vrij onmogelijk om zoiets geheim te houden. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat de Koran voorschrijft om de torens binnen te vliegen, maar zeg dus wel dat de Koran de basis is voor alle ellende. Ik neem ook niet aan dat hij gepakt is, want, zoals gezegd, is de bron uiterst dubieus. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Zo damn..
Jullie praten met omin moeilijke woorden.. ![]() (Niets op tegen ofzo, valt me alleen op) |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
aber, warum?
|
![]()
wat wil je doen, de islam 'ontslaan'? afschaffen? veel succes.
Schaffen we meteen het christendom ook af, begin je ergens mee meteen afmaken. deze discussie is al vaker gevoerd. ik weet niet veel van de islam af maar volgens mij heeft de islam ook van die regels wat bij het christendom de 10 geboden zijn. gij zult niet doden enz. als ben je niet gelovig, vind ik het een beetje vreemd dat je de islam noemt, en niet gewoon 'geloof' of islam en chistendom op z'n minst. zijn islamieten klote dan is half europa en het grootste gedeelte van Amerika (als je de media mag geloven) ook klote.
![]() |
#13 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
In de Koran staat in principe alleen maar leefregels voor de moslims en daar staan dus ook veel opruiende teksten in. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
aber, warum?
|
![]() Citaat:
![]() ik vond het vreemd dat hij zei dat je de islam moest afschaffen en niet het geloof in het algemeen. Ik vind kwa wreedheden het christendom niet onderdoen voor de islam, mag je alle wreedheden op geloven afschuiven de he. Vind je de islam klote vanwege de wreedheden, dan vind je het christendom ook klote. vind je alle islamieten klote, dan vind je dus ook half europa en bijna heel Amerika klote (mocht bijna heel Amerika gelovig zijn dan, iets wat volgens mij de media mij wijs probeert te maken)
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik zal het alvast verklappen. Mohammed wilde graag bij deze groep horen en ging zodoende ook een boek (Koran) maken. De joden en christenen wilden hem toen niet zo graag en zodoende is de haat ontstaan. bron: Karen Armstrong - Islam, geschiedenis van een wereldgodsdienst |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zo bedoelde je het ![]() Ik wil niet zozeer religie afschaffen, want zoals ik in een paar posts terug al beweerd is dit onmogelijk. Ik zie alleen zo graag dat religie een persoonlijke betekenis krijgt in plaats van een groepsbetekenis. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
.
|
![]()
hej, maar heeft iemand al ergens iets gehoort of gelezen, dat dit nieuws waar of onwaar is ?? want er wordt in de media gewoon ook geen aandacht meer aan gegeven
![]()
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Ik heb er ook niks meer over gehoord..
Zal dus wel bullshabba geweest zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
jocking
|
![]() Citaat:
maar kan me niet voorstellen dat ze dat echt als publiciteits stunt willen gebruiken. Beetje riskant om dat ruim een half jaar stil te houden ![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat het wel waar is, ik denk dat Bush al lang weet waar die bin laden zit. En dat gaat hij bekend maken vlak voor de verkiezingen beginnen! Zodat hij weer in de media komt en daardoor probeerd hij weer meer stemmen te krijgen. Ik denk zelfs dat ze al heel lang weten waar die gozer zich verstopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Een terroristisch netwerk dat afhankelijk is van de leiding, kan echt niet zonder Bin Laden en zoiets komt dan echt wel aan de openbaarheid. Zo'n vangst van een kopstuk als Bin Laden hou je ook niet zomaar geheim, daarvoor moeten vrij grootschalige operaties voor uitgevoerd zijn en dat kan bij wijze van spreke niet alleen gedaan worden door enkele amerikaanse mariniers. Daarvoor moet samengewerkt worden, etc. Dan hebben we het nog niet eens over de vraag of Bin Laden überhaupt nog wel leeft en de kans dat hij nu ineens wel gevonden zou worden. Ook zou Bush juist nu een goed bericht zoals dit goed kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ik vind m die witte tulband een stuk beter staan dan die grijze.
en bush is gewoon een loser. maar het zou wel beter zijn voor de wereld als ze die bin laden zouden pakken, aan de andere kant is het volgens mij ook zinloos, want voor elke die ze oppakken staan er 3 op. vicieuze cirkel dat is het. |
![]() |
![]() |
#24 |
aber, warum?
|
![]()
beginnen mensen nu het probleem van overbevolking te zien? (naar mijn idee dan)