|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Woehoe mijn leven is echt super mense...
Echt school is neuk, kwil zelf van school af gaan maar ben nog leerplichtig en omdat ik lang ziek ben geweest liep ik ver achter echt heel ver en tja dat werk kan ik gewoon niet afkrijgen, kweet nu eigk al dat ik m'n examens niet kan doen dus ikzelf vind het niet veel waard meer, daar wordt ook de hele dag op me gezeken en doe het altijd fout. Me leve is gewoon fucking verneukt hele dagen lang wordt er op me gezeken, kan nooit iets goeds doen vooral thuis niet. KWIL GEWOON FOCKING RUST. |
![]() |
![]() |
#2 |
Ja?
|
![]()
maar als je nou je best doet, en je school etc. gewoon afmaakt, en weet ik het, heb je er later wel meer profijt van.
dus dat moet je maar in je hoofd houden. komt vast allemaal wel goed ink. ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hammiej.....
ga naar het strand en waai uit... althans mij helpt dat altijd heel vaak. soms zit het leven tegen en soms zit het mee. leven kan niet altijd voor de wind gaan..... |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
neem een biertje en bekijk de situatie. Zelfs een dakloze die inzet toont kan het nog ver schoppen, dus waarom jij niet terwijl je al een grotere voorsprong op zo'n iemand heb?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik ga niet zoals anderen zeggen van het te relativeren
het leven zuigt daar heb je gelijk in learn to live with it das al wa ik kan zeggen denk je dat andere mensen hun leven zo geweldig is? nee, leven is fucking hard en niets dat jij of ik er tegen kan doen die probs zullen misschien wel voor altijd blijven just try to live with them of doe wat jij denkt wat het beste is |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Al ooit es een lang stuk glas (vant containerpark)kapot geslage ?
Doet echt goe ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat is the point ervan dan? |
|
![]() |