|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ja, ik vond het wel weer tijd voor een enquete. Hierbij dus. Je kan komende week (tot volgende week zondagavond 7 maart rond 21:00) de ingevulde enquete's naar mij pm'en en mocht mijn pm box vol zitten, kun je het ook mailen naar go_steveb@hotmail.com .
Dit is de vragenlijst: Algemeen 1. Wie is de liefste forummer? 2. Wie is de knapste forummer? 3. Welke 3 forummers zijn het grappigst? 4. Welke 3 forummers kunnen het beste discussieren? 5. Wie post er het leukst? 6. Wie is de beste FB? 7. Wie heeft de leukste avatar? 8. Wie wil jij nog eens meeten? 9. Wie is de grootste mannenverslindster? 10. Wie is de grootste vrouwenverslinder? 11. Wie is het irritantst? 12. Wie moet vaker op het forum komen? 13. Wie moet snel een leven gaan zoeken? 14. Wie is het intelligentst? 15. Met welke forummer zou jij weleens sex willen hebben? 16. Welke twee forummers zouden een goed koppel vormen? Aan welke forummer denk je bij het woord… 17. Condoom 18. Woordenboek 19. Vandalisme 20. Wibra 21. Koelkast Welke forummer zie jij nog wel… 22. Schitteren op het witte doek? 23. Naast Albert Verlinde in RTL Boulevard zitten? 24. Een beruchte crimineel worden? 25. Een topadvocaat worden? 26. Op een uitklapposter in de Playboy staan? Succes! ![]()
#2 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
hij gaat nu unsticky
![]() ![]()