Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2004, 20:17   #1
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard Hoe gaan jullie met je ex om?

Dat vroeg ik me nou af. Hebben jullienog contact met je ex of helemaal niet. En hebben jullie ook beloofd om "beste vriendjes te blijven" en kwam daar nix van terrecht.

Ik zit nog steeds bij mn ex op school, daar zie ik haar natuurlijk wel eens. Maar verder dan: "heuj, hoe gaat ie" komt het meestal ook niet. Daarnaast heb ik dr eigelijk ook nooit meer gebeld. wel een sms gestuurd om haar te vetellen dat ik weer heel thuis was van vakantie.... Maar buiten school heb ik eigelijk nooit met dr gepraat. in mn sms lijst staat ze nog maar, daar praat ik ook nooit met dr.
Oud 24 March 2004, 20:18   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

ingewikkelde situatie bij mij
Oud 24 March 2004, 20:35   #3
eneri
Guest

Standaard

ene ex staat in mn msnlijst en doet af en toe alsof ie mn beste vriend is(laten we zeggen 1 keer per half jaar),
en andere ex, dat ging uit omdat ie een jaar naar cuba wou. We zouden elkaar nog zien enzo.

Heb 1 kaartje gehad, waarin ie alleen vertelde over de vakantie, niks persoonlijks of hoe t met mij ging.
en dat is inmiddels bijna 2 jaar terug.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 20:38   #4
electricity
Guest

Standaard

mn eerste ex is zielig
mn tweede ex spreek ik haast nooit
mn derde zit bij mij op school, en kan ik nog mee opschieten enzo.
laatst nog op zn verjaardag geweest, ookal ist al 4,5 maand uit.

maar nie dat ik m terugwil ofzo
maar je bent gewoon als goeie vriendne omdat je elkaar goed kent enzo. en ook nie dat ik met m ga stappen ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 23:22   #5
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

het lukt mij nooit contact te houden
ik heb of ruzie of heel weinig contact
Sinds ik weer een vriend heb is het helemaal over
Oud 25 March 2004, 09:06   #6
lieve colafles
Guest

Standaard

mijn eerste eks spreek ik op msn nog wel, en als ik hem tegenkom.. en hij geeft me soms bijles economie..
mijn tweede eks spreek ik sowieso nog wel, en daar doe ik ook nog wel eens leuke dingen mee (maar nu nog niet zo veel omdat het nog te jong is)
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 09:51   #7
Chesta
Guest

Standaard

Met twee ben ik bevriend geworden, na erg veel haat-liefde

Een praat ik nog gewoon mee..

De rest stelde ook niet veel voor, dan heb je elkaar al weinig te vertellen als het aan is en als het dan uitgaat al helemaal niet meer.

Oh, en ik heb ontzettend 'goed" nouja, vooral veel contact met de ex van mijn vriend, ze stalkt me al de 6,5 maand dat ik met hem heb... Maar ja, zoiets moet ook kunnen toch
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 10:06   #8
Explosion
Guest

Standaard

met mijn eerste vriendje ging het niet zo fijn uit en die heb ik daarna ook eigenlijk amper gesproken en maar een keer terug gezien jaren later..
met mijn tweede vriendje ging het niet zo lomp uit, het kon gewoon niet meer, we wilden we beiden graag vrienden blijven.. Zo close als toen zijnw e niet meer en dat missen we beiden, maar ik zie hem nog wel af en toe..
met mijn laatste vriendje is het pas net uit, dat ging 'fijn' uit voor zover dat kan uiteraard.. ook in dit geval willen we beiden vrienden blijven en willen we wie weet ooit de draad weer oppakken.. en sinds het uit is gaat het eigenlijk zelfs fijner dan daarvoor.. maar goed er zijn nog geen andere relaties voor beiden gekomen, als dat gebeurd weet je pas echt hoeveel je vriendschap kan hebben..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 18:05   #9
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Ik denk dat als je zegt om vrienden te blijven, je dit gewoon zegt omdat je denkt dat je niet anders kan

Ik heb niet echt nog contact met één van mijn exen. Als ik ze tegenkom ergens zal ik wel altijd goeiedag zeggen, maar verder gaat het ook niet.

Soms op msn spreken ze me wel eens aan, maar echt diepgaande gesprekken hebben we ook niet
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 18:07   #10
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

die vorige van mij dat is eigenlijk wel een goede vriendin. zien elkaar niet echt vaak. maar als we elkaar zien; of het gesprek komt beetje op gang dan is het vaak ook wel wat diepgaander enzo...omdat we elkaar best wel goed kennen denk ik.

maja..die eerste van mij zie ik eigenlijk sporadisch..en dat hoeft voor mij ook niet echt..
Oud 25 March 2004, 18:52   #11
psychobunny
Guest

Standaard

Ik kom nog met 1 ex heel goed overeen, nog heel goede vrienden, hoewel hij me nog altijd terug wil, en zegt dat dit niet zal veranderen.

Een andere ex waar ik nog heel 'vriendschappelijk' mee omga is mn vriendje
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 19:51   #12
niemand
Super Lid

Standaard

tis mijn beste vriendin geen gelul!!
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 19:54   #13
annomeisje
Guest

Standaard

Tja...het hangt er helemaal van het momentent af... Soms heeft ze weer van die tijden dat ze loopt te zeiken dat ik zo agressief ben, en zo hard kan slaan, en soms is ze poeslief, de laatste tijd doet ze wel redelijk normaal en is ze wel een van me veste vriendinnen...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 20:43   #14
BlackTurtle
Guest

Standaard

ow heel goed hoor, gewoon normaal tegen mekaar blijven doen waarom ook niet, het is wel grappig 2 exen van me hebben nu met goeie vrienden van me, in het begin is dat wel heel apart maar het went snel. en 1tje heeft mij gewoon verneukt, ze was vreemdgegaan dus die hoef ik ook nooit meer te zien, laat staan dat ik wat tegen dr wil zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 21:04   #15
ViveLaFète
Guest

Standaard

Mijn eerste ex zie ik nog heel veel en maak ik nog altijd veel plezier mee , in het begin heb ik het daar wel heel moeilijk mee gehad

Mijn tweede ex kom ik gewoon af en toe eens tegen en dan houden we een kort gesprekje maar meer niet

bij mijn laatste ex ligt het wat moeilijker , eerst bleven we veel met elkaar omgaan maar hij zag mij nog altijd te graag en wilde me terug dus heeft die twee maanden alle contact met mij verbroken omdat hij anders alleen maar pijn had toen we elkaar zagen..Toen dacht hij dat hij erover was en spraken we nog eens af maar dat bleek dus nog altijd niet zo te zijn...ik zie hem nu maar 1 keer in de maand ofzo omdat hij er nog altijd niet over is ,...best kut want vroeger waren we beste vrienden en zagen we elkaar echt iedere dag
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 21:52   #16
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

m'n laatste ex zit op dezelfde school
dus ik zie haar af en toe nog weleens en dan groet ik haar nog wel en af en toe praten we wat bij, maar verder heb ik niet meer zoveel met haar
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 22:06   #17
DarkAngel
Looking at you

DarkAngel's Avatar

Standaard

met mijn meeste exen heb ik nog heel goed contact 1 ervan is mijn beste vriend geworden na de relatie 1 ex van mij zit nu bij mij op school en hijs echt geweldig nog altijd
De exen waarmee ik geen contact meer heb, hebben mij bedreigd, voorgelogen of belazerd

Oud 26 March 2004, 08:09   #18
appelshampoo
Guest

Standaard

Een van mijn exen is mijn beste vriend ennuh jah sommigen zie ik nog wel eens maar ook een paar nooit meer
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 14:55   #19
Pruttelpot
Guest

Standaard

Rijtje:
Marina, 2 jaar relatie mee gehad:
- Ik kan dr nog steeds goed mee praten, zie dr nouwelijks meer eigenlijk, amar geen ruzie, kom er soms nog wel eens enzo, en tja, het blijft toch Marina... Niks mee.r Gewoon eht meisje waar ik echt alles mee heb gedeeld enzo en waar ik echt gruwelijk veel van hield. Tja. Marina zal ook altijd nog wel een klein plekje hebben, maar meer niet. Want het is neit meer de Marina die ik kende.

Pauline, 1 jaar relatie mee gehad:
- Tja, ze heeft me genaaid, voor gelogen, gebruikt. Maar ik kn geen hekel aan mensen hebben. Ik wil ze neit meer kennen. maar een haat iets zal ik nooit kunnen ontwikkelen tegen iemand. Wie dan ook. Geen contacyt meer mee, nouhja, op fotoboek contact na niet dus.

Geertje, paar maanden, heeft me al die tijd gebruikt, genaaid, gefuckt en toen gedumpt en me kapot geschopt:
- Ik kan nou eenmaal neimand haten.... Maar als ik het zou kunnen....
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 14:55   #20
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

De "belangrijke ex" waar ik een jaar mee verkering had sprak ik in het begin vaak op msn en heb hem 1 keertje gezien dat was echt maf.
Nu mis ik het wel erg maar volgens mij zou ik niet weten wat ik moest doen als ik hem weer eens zag, denk dat er nog steeds wel een zwak is waar ik niezo goed mee kan omgaan. af en toe smsje maar meer ook niet is het nu. maja. heb nooit beloofd vrienden te blijven, hijs toch een eikel.

Voor hem heb ik wel een vriendje voor 3 maanden en een paar van een maand gehad maar ik heb daar verder nooit van gehouden (hooguit verliefd) dus heb verder ook weinig behoefte aan hun gehad. Beetje msnen af en toe.
Oud 26 March 2004, 14:59   #21
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
maar volgens mij zou ik niet weten wat ik moest doen als ik hem weer eens zag, denk dat er nog steeds wel een zwak is waar ik niezo goed mee kan omgaan.
Emmmmm, heb jij toevallig mijn hoofd, denk en zijn wijze gejat ofzo, of ben je gewoon echt een vrouwelijke versie van mij?

Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 15:01   #22
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ik zie mijn exen eigenlijk nooit meer.
Met 1 kan ik nog wel opschieten als ik haar zie, maar de andere negeren mij gewoon.
Oud 26 March 2004, 15:04   #23
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Owja dr is er nu een die me best wel pijn gedaan heeft (pas) maar die wil blijkbaar niks meer met me te maken hebben ofzo.. Hij is dan ook nogal een eikel. Maar toch
Oud 26 March 2004, 15:07   #24
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

M'n eerste vriendje spreek ik nog op msn, echt grappig, we kunnen nu beter praten dan toen we wat hadden M'n andere ex heb ik dinsdag nog gezien, schrok me kapot, maar hij zag mij niet En die andere zag ik laatst ook toevallig, hebben geen woord gezegd, maar we zagen elkaar wel

Duidelijk dus
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 15:10   #25
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Owja dr is er nu een die me best wel pijn gedaan heeft (pas) maar die wil blijkbaar niks meer met me te maken hebben ofzo.. Hij is dan ook nogal een eikel. Maar toch
Hmmm.... Ja. Ik ken het (dat weet je wel)..... Gruwelijk kut is dat....
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 15:11   #26
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ik heb verkering gehad met het nichtje van een vriend van mij.

Waren we een tijdje geleden op zijn verjaardag.
Heel de avond naast elkaar gezeten en helemaal niets gezegd
Oud 26 March 2004, 15:31   #27
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Hmmm.... Ja. Ik ken het (dat weet je wel)..... Gruwelijk kut is dat....
Mwoah jij bent beter af zonder de jouwe, ik beter af zonder die dude, dusja
Oud 26 March 2004, 15:33   #28
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Mwoah jij bent beter af zonder de jouwe, ik beter af zonder die dude, dusja
Inderdaad.
En ze leken ook nog op elkaar!
Die van mij blowde als een ketter en was echt helemaal nergens in geintresseerd, same as yours isn't it?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 17:52   #29
Misette
Guest

Standaard

een ex kan ik nog wel goed mee opschieten, we bellen en msnen, en soms spreken we wat af, maar dat kwam pas nadat het een paar maanden uit was, in het begin vond hij het te moeilijk ofzo..

Mn 2e ex kom ik best vaak tegen, maar we groeten elkaar niet eens meer. Toch schrik ik altijd wel een beetje als ik hem zie.

Mijn 3e ex en ik hebben ook afgesproken vrienden te blijven, maar tot op heden wil dit niet echt fantastisch lukken
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 18:02   #30
annomeisje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
"stapt voorzichtig achteruit"
Zeur niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 18:47   #31
CharmedOne
Lid

CharmedOne's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Met 1 ex van me kan ik best wel goed opschieten, ik kan heel goed met hem praten enzo, hij begrijpt mij en ik hem, maar we hebben gewoon geen gevoelens meer voor elkaar.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 18:57   #32
The Phit
Guest

Standaard

meestal wel goed, heb nooit ruzie met ze gehad. ook nooit ruzie dat t uit ging of voor t uit ging. als ik ze tegen kom geven we altijd nog wel zoen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 23:50   #33
Explosion
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
met mijn tweede vriendje ging het niet zo lomp uit, het kon gewoon niet meer, we wilden we beiden graag vrienden blijven.. Zo close als toen zijnw e niet meer en dat missen we beiden, maar ik zie hem nog wel af en toe..
dat ie nou weer een nieuw vriendinnetje heeft, waar ik hem per ongeluk nog mee gekoppeld heb ook was nou niet de bedoeling. daar kan ik weer niet tegen. ik blijf zo lang een zwak houden voor iemand en jaloerzig zijn enzo.. stom is dat..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2004, 23:51   #34
bloempjuh
Guest

Standaard

Al een hele tijd niet meer. Ik vraag me soms af of 'ie nog wel leeft..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2004, 10:31   #35
Royroo
Guest

Standaard

Ik ga nog goed met me ex om...Alleen mijn vriendin en me ex moeten niet bij elkaar komen anders is er een vechtpartij.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2004, 14:14   #36
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royroo
Ik ga nog goed met me ex om...Alleen mijn vriendin en me ex moeten niet bij elkaar komen anders is er een vechtpartij.

leuke vriendinnen heb jij
Oud 31 March 2004, 16:41   #37
virginia
Guest

Standaard

2 exen hoef ik echt nooit meer van mijn leven te zien die hebben me te erg gekwetst. Maar ik heb ook een jongen waar mee het kontact na het uit was stroef verliep maar waarmee ik nou heel goed kan opschieten.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2004, 07:23   #38
HazesRules
Guest

Standaard

Ik kijk elke dag bij de familieberichten in de krant, maar helaas, ze heeft er nog niet in gestaan
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2004, 07:58   #39
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Mjah hij loop wat wilde westen over me rond te bazuinen heb ik begrepen en blijkelijk wil die ook geen contact meer met me. En hij kan het maar niet laten om me steeds maar weer duidelijk te maken hoe volgens hem het leven helemaal NIET moet zijn (red. het leven dat ik nu leef dus)

Als ie weer normaal doet mag ie terugkomen
Oud 2 April 2004, 20:01   #40
Silkeuhtje
Guest

Standaard

Ik ben nog maar 13 (vandejaar 14) maar ik heb toch al enkele liefjes achter de rug ik weetwel dat dat noojt een grote relatie is maar toch wil ik hier even antwoorden:

1 ex : spreek ik nog altijd mee en heb ik nog contact mee maar hij vind dat ik domme dingen heb gedaan

2 ex: hij haat mij, doet achterklap, ik haat hem
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2004, 20:07   #41
electricity
Guest

Standaard

ik zag mijn ex vandaag
en ik schrok van mijn eigen reactie.

ik ging gewoon onbewust tegen m aanhangen en legde mn kin op zn schouder (ik stond achter m)

en dat was nu niet echt de bedoeling geweest

maar misschien omdat ik m n beetje als broer zie ofzo.. want we zijn nooit met ruzie uit elkaar gegaan (mar ik wil m ook echt niet terug ofzo)
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2004, 21:08   #42
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Het is vandaag 2 weken gedaan met men ex...
de eerste week was enorm moeilijk, geen communicatie enzo(en das erg als je weet dat we in dezelfde klas zitten )
Maar deze week was al veele beter, we beginnen weer normaal te doen tegen elkaar, en vriendelijk, en daar ben ik zeer blij om,want ze kan nog altijd niet zonder mij, en ik niet zonder haar...

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 12:57   #43
-trixz-
Guest

Standaard

mn eerste ex heb ik eigenlijk aleen nog contact via msn...
heb toch 2 n half jaar wat met der gehad..
wel vreemd om die dan tegen te komen...

mn tweede ex heb ik 9 maande wat mee gehad heb ik al een half jaar niet gesproken of gezien... en dat mag best zo blijven

mn derde ex ga ik regelmatig mee om, aangezien der broer een van mn beste maten is, en zij ook bij 't "clubje" behoort waar ik regelmatig mee omga
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 13:43   #44
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

oww.. ik en mijn rijtje..
1e spreek ik af en toe nog wel, fijn contact zien elkaar ook soms nog
2e sporadisch nog wel us via msn leuk gesprek
3e alle contact off na hele poos en van allerlei dingen ngo gebeurd
4e spreek en zie iki af en toe nog