|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zit op dit moment achter een andere computer, maar op mijn computer, als ik em opstart, dan kan ik na een tijdje nix meer doen!!!
Gisteravond deed hij het nog, maar nu kank bijna nix meer... Kan iemand me helpen? (Ik kan nu gaan overdrijven, maar ik vreees een virus te hebben, of nog erger, gehackt te zijn!) |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
al je documenten opslaan op je andere pc en dan je hele pc formateren en opnieuw installeren
daarna meteen een goede virusscanner er op gooien en die elke week updaten |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ik heb ongeveer 100 gig aan data dat ik wil houden, en kheb geen XP cd.... Is er niet ergens iets waar ik een recover diskette gedoe kan downloaden? Edit: Correctie, 20 gig, was vergeten dak 2 harde schijven had... Laatst aangepast door Cha_Liang : 10 March 2004 om 18:45 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
probeer, als het een virus is, er achter te komen welk virus het is, als je dat weet dan kan je met een remove tool het virus verwijderen
weet alleen niet hoe dat precies moet |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar het was toen al laat, en had geen tijd meer voor nog een volledige scan... |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
www.funing.nl
|
![]()
idd , en geen windows cd ? mischien is bill gates wel boos op je vanwege al die ilegale software enz.
![]() draai dan nu norton ofzow |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
hang je pc aan een andere en pomp je files oover (zorg er dan wel voor dat die pc beschermt is). Ik zou der dan wel vanauit gaan dat je die ook weer moet formatteren. maja dan heb je je data nog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Tis al opgelost, ff Systeemherstel in veilige modus gedaan...
|
![]() |
![]() |
#11 |
.
|
![]()
wou ik net zeggen
![]()