|
Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
#2 |
Guest
|
![]()
luister naar wat ik je zeg/ neem de benen ga hier weg
ik tel tot tien/ wie niet weg is is gezien tik me dan, als je me tikken kan/ tenminste als je met dat vet rennen kan. ik kraak, ik raak, en ik vermaak/ je bent niets anders dan een slechte zaak. Mijn nieuwe taak, om jou de grond in te boren/ geef het op, je bent verloren. |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
beter laat dan nooit / maar ik flow sneller als schumacher en heb gewonnen voordat jij de rest van je crap hier neergooit
ik luister wel naar jou, maar ik hoor enkel wat gebrij / owww wacht - dat was jij? wat een eer, hier tegen jou / doe je best maar, ik pak je gauw je schijt straks alle kleuren in je broek / van okergeel tot azuurblauw dit is mijn talent / jij spit als een vent; zo incontinent het wordt hier heet en ik klim omhoog met de thermometer / ga jij maar van je voetstuk af / want zelfs geesten verdrijven doe je nog beter |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
je bent goedkoper dan een tweedehands slet/ Je kan beter stoppen want ik lig straks met je vriendje in bed.
Jouw rap is als je K*T het stinkt naar rotte vis/ een fatsig wijf met slappe tieten is er soms iets mis? Je ziet er niet uit/ je hoofd als een spruit het is zotter dan zot/ voor jou schaam ik me kapot jij deze battle winnen, je spacet hem meid/ at je soms de cake van je zusje voor het ontbijt. neem je tijd/ ik geef je geen respijt/ ik raak jou wel kwijt! |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
misschien moet je die spuit eens uit je arm halen / dat zou je goed doen
en dan die jampotglazen op zetten / dan zie je dat ik naar je uithaal zonder bokshandschoen jij bent regelrechte ramp / moet je jezelf nou zien; je komt rechtstreeks uit een woonwagenkamp! en jij spreekt wel over mijn slappe tiet / maar ik weet dat je jaloers bent want zelf heb je ze niet blijf jij je maar mooi schuil houden in het grote amsterdam / en wees tevree met de enige vriend die jij hebt; je rechterhand! |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
wie het kleine niet eert is het grote niet weert/ we zullen wel zien wie in deze battle zich het meest bezeert.
Je bent een uitgezogen kutkanarie, platgereden door een bus/ het enige waarop je vriendje lekker rijd is toevallig wel je zus hop hop hop je bent een paardje in galop/ elk paard heeft een beugel maar jouw geld was zeker op. je bent een dorpsfiets, waar iedereen wel op heeft gereden/ afgelikt door de pastoor van boven naar beneden. Laatst aangepast door lieve colafles : 22 March 2004 om 19:17 |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
oeh wat een aandacht, ik voel me gevleid / kun je alleen woorden over mij kwijt?
reken maar dat ik nu bang ben / ik denk dat ik maar snel weg ren ow nu niet lachen; dat doe ik niet echt hoor / of breng ik je nu op een dwaalspoor? ik wil het even uitleggen dat dat sarcasme is / en dat dure woord dat staat jou ook niet mis je bent een grap / met grollen geserveerd / heeft je mamsie je dat soms aangeleerd? misschien kun je het circus eens bellen? / kun je solliciteren als clown, als je tenminste te cijfers op je toestel kunt tellen ik ben jouw overtreffende trap / je kunt het wel schudden / mijn vakmanschap is meesterschap |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
meisje je brengt mij niet van mijn wijsje/ ren naar de snackbar koop een ijsje.
jou battle is zo afgezaagd als een plank van de praxis/ je hebt gigantisch naast de pot gepist Het enige wat jij ooit zult vermoorden/ is jezelf met je eigen woorden. Je woorden zo stijf als een opgedroogde theezak/ ik scheit je helemaal onder, met alle gemak je geklep is nep, berg het ergens op/ het is net als een drummer zonder handen, het slaat nergens op ga terug naar je nest, laat je gezicht niet meer zien/ van deze battle ben ik the queen. je bent een sul, je staat voor lul/ lijkt op een knul hee arrogantje, je bent meer een bijdehandje/ ga terug naar je eigen boerenlandje. de mazzel ![]() Laatst aangepast door lieve colafles : 22 March 2004 om 19:59 |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
maandagavond laat / het laatste uur slaat
ik weet al wie er heeft gewonnen / dat het niet tot je is doorgedrongen dat jij de grote verliezer bent / je bent slechter dan een stenen hart dat gevuld is met cement ik verdoe mijn tijd niet langer / ik wordt hier de ster; jij de straatzanger! |
![]() |