|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
1 van m'n ooms, die trouwens niet ver van ons woont, heeft een juwelierszaak. (In Bonheide, provincie Antwerpen in België).
Ongeveer 4 weken geleden hebben ze een poging gedaan om binnen te breken. Ze hadden alles al klaarstaan om gewoon binnen te rijden met hun auto, maar toen ging binnen het licht aan en zijn ze eruit gesmeerd (er waren getuigen). Daarom heeft m'n oom voorzorgen getroffen (nog meer, hoewel d'r al heel veel waren). Hij heeft bv. (ijzeren of stalen ofzo) paaltjes gezet voor z'n winkel, vele extra alarmen laten installeren enz. Er is ook een rol (maar dat is niet het juiste woord zeker? ![]() 2 weken geleden hebben (wrs diezelfde) inbrekers een stevige & dikke houten balk op hun auto gebonden ![]() ![]() M'n oom parkeert nu ook elke avond & nacht z'n auto voor de winkel & de paaltjes, als NOG een extra veiligheidsmaatregel. Gisterrennacht deden de inbrekers nog een poging. Ze sloegen de ruit van de auto in, zetten de handrem af & duwden de auto achteruit. Daarna zijn ze met de houten balk weer op de vitrine afgereden... ![]() Ook deze keer is het niet gelukt, maar de beide keren was er wel schade van 15.000€!! Dus in totaal 30.000€... Gelukkig zijn ze verzekerd, maar toch, de winkel is weeral een tijdje gesloten hé!! 8 ![]() De laatste keer was de politie snel gewaaschuwd, en ook snel ter plaatse. Ze hebben de auto nog een stukje kunnen volgen, maar zijn hem dan kwijtgeraakt. Het waren wrs alle 3 de keren dezelfde daders, want de getuigen hebben elke keer gezegt dat ze met 3 waren... M'n oom vindt ook, er is véél te weinig politie 's nachts op de straten. Maar 2 combi's voor heel Bonheide!! Plus dat de politie zich dan nog alleen maar bezighoudt met het opschrijven van nachtlawaai, verkeerd geparkeerde auto's, enz... (Is in Heist O/D Berg trouwens ook zo ![]() Maar dit KAN toch gewoon niet meer?!! M'n oom treft alle mogelijke veiligheidsmaatregelen, en dan nog gebeurt er zoiets... 3x dan zelfs!!! M'n oom is getrouwd, en heeft dan ook nog 2 kinderen. Die kinderen hebben ook al schrik trouwens ![]() Ik vindt dit echt niet meer kunnen; zo'n mensen zijn toch echt KLOTEMENSEN?! :@
** You're pulling me close, I just say no... I say I don't like it, but you know I'm a liar... 'Cause when we kiss, oooh, fire! ** Laatst aangepast door Saarah : 24 March 2004 om 12:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ramkraak?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() Zoiets als een inbraak ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
een ram-kraak dus
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
oftewel snel kraak of spoed kraak
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 |
veteraan
|
![]()
mja belgen
![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat het een rampkraak was ![]() Heb het altijd zo horen zeggen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
jocking
|
![]()
misschien als ze boel kraken met een atoombom dat het onder een rampkraak valt
![]() debiele dieven trouwens, lang niet alle winkels hebben zulke goede veiligheidsmaatregelen getroffen als jouw oom, en toch blijven ze het maar proberen? ![]() Misschien eens een verborgen camera ophangen ofzo ![]()
![]() |
#11 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Het zou waarschijnlijk wel iets helpen, maar toch...
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Inderdaad te weinig politie, en veel teveel tuig en herrieschoppers. Wie durft er nu echt na 2en in z'n eentje nog de straat op?
|
![]() |
![]() |
#13 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
hij moet betonnen paaltjes laten plaatsen die gaan eenhalve meter de grond in en zijn 50 cm hoog, dat schijnt ideaal te werken was laatst een stuk van op tv
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zeg maar tegen je oom, en veel sterkte ook trouwens1 |
|
![]() |