|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() ![]() - Ga je naar buiten, rennen ze als een gek naar het park ( ze zijn zo sterk ! ) - Gaat de oudste hond overal hele diepe kuilen graven ( Mol ! Mol ! Mol ! ) - De jongste hond heeft sjans met een Jack Russell ( Tis een Golden Retriever ![]() - Zijn ze eindelijk gehoorzaam denk je, springen ze de sloot in !! ( ... ) Gevolgen : - Mensen spreken je aan met : " Als je skates aandoet, hoef je niet meer te lopen " - De hond is helemaal vies en bruin geworden, en het luisterd niet eerder, voordat je een stok voor dur neus doet ( Vang !! ) - De baasjes van andere honden vragen of ze loops is (geweest), met zo'n manier van " Het is jouw schuld dus " - Je kunt de honden gaan wassen ( Maar das wel leuk ![]() * Zucht * honden... weet waar je aan begint ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
en dan denk je!
Het leven als een hond is nog niet eens zo gek.... |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mijn achternaam is.... heel juist ... mol ![]() maar ik heb geen oude hond gezien hoor |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Nu heb ik nog meer redenen om katten leuker te vinden dan honden
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik viel laatsts zelf zowat de sloot in door die hond..
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik ben een keer gigantisch op mn bek gegaan omdat de hond te hard wegrende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
.
|
![]()
lache toch
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
boxers zijn cool!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() Is alleen vervelend als ze op iedereen blaffen die voorbijkomt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medewerker
|
![]()
Labradors dat zijn lieve honden
![]()
![]() |
#11 | |
.
|
![]() Citaat:
echter houdt iedereen zowat een hond strak aan de lijn als er een andere hond langskomt.. en als er maar 1 van de 2 honden strak aan de lijn zit, beginnen ze beide te blaffen.... als je ze los hebt, gaan ze hooguit ff snuffelen en dan lopen ze weer verder ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Ja, maar mn Maltezertje heeft volges mij echt een panische schrik ofzo. Elke keer dr iemand voorbijkomt blaft hij kei luid & lang, en als die mensen hem dan bv willen strelen, deinst hij kei angstig achteruit. Da's ook zo als er iemand bij ons thuis is. Da's wel vervelend ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
met de hond lopen is heerlijk en ontspannend. Ben gek op alleen in t bos met de hond
![]() ![]() En als ze irritant zijn kan je ze gemakkelijk africhten ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik blijf het altijd wel leuk vinden, lekker s'avonds de hond uit laten, net voor het slapen
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
WHAHAHAHHA..
![]() is wel duidelijk dat je totaal geen overwicht op die honden hebt..slechte zaak is dat. gewoon een tijdje aan de riem, trekken ze dan geef je gewoon een flinke ruk aan de riem zeg je op een strenge toon foei en laat je hem naast je gaan zitten. en dan pas weg laten lopen als jij zegt dat het mag. NIET EERDER! herhalen herhalen herhalen....soms moet dat gewoon. en als die begint te grommen of wat na die ruk dan moet je hem meteen een tik geven. jij bent de baas hij niet...... maar dat je het zover hebt laten komen begrijp ik neit ![]() als je vanaf het begin wat strenger was geweest, had dit nieteens gehoeven. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en dat van dat snuffelen gaat ook neit altijd op hoor. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Er zijn bepaalde honden die erg gericht zijn op mensen, en gezien me jongste hond erg in trek is op het park bij de jongetjes, heeft ze geleerd meteen te zitten als er een hond aankomt ( Zodat die dur niet achterop kan springen... ) Mijn oudste hond heeft een heel sterk jachtinstinct, we zijn een keer naar zo'n puppycursus toegeweest en degene die daarover ging zei dat deze hond eerder op geur afgaat dan op de commando's ![]() En geloof me, dat wat jij zei heb ik ook geprobeerd: Iedere keer als ze aan de lijn trekken, trek ik ze terug. Maar de ene hond beinvloed de ander, waardoor ze beiden zo hyperactief doen !! Toen mijn jongste hond het water had ontdekt, wou onze oudste hond (die eerst onzeker was over dat water) niet achterblijven en springt dus telkens mee. Dus zeg niet dat wij er niks tegen hebben gedaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
je hebt geen overwicht op die honden, ben ik van overtuigd
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
.
|
![]()
tik geven is niet goed.. kunnen ze vals van worden...
beter is gewoon om een ruk te geven en je stem te verheffen... sommige honden zijn echter heel kut.. die doen dan een tijdje alles goed.. en dan gaan ze opnieuw van die geintjes proberen om meer macht te krijgen. bovendien weten ze ook precies hoe ze bij wie moeten reageren... als ik de hond uitlaat trekt die bijvoorbeeld een stuk meer dan als m'n moeder dat doet... ze weet gewoon dat ik dat meer toelaat.
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
honden uitlaten is in de binnenstad van Amsterdam al helemaal nooit leuk geweest
![]() vooral niet voor mensen zonder honden die wel constant naar beneden moeten kijken om niet in de stront te stappen ![]() je wordt er hier echt kierewiet van ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
sorry maar de binnenstad van amsterdam maken ze poepvrij
![]() ![]() ik vind hondjes echt heel erg lief ![]() vroeger was ik altijd een beetje afhoudend voor hondjes, totdat een goede vriendin een heel lief maar heel bang hondje kreeg waar ik heel erg rustig van werd... helaas is dat hondje nu dood.. Toen ben ik in een asiel gaan stagelopen (poepspuiten olé olé) en liep ik mee op de hondenafdeling en heb ik honden écht leren kennen. Die diertjes zijn zo geweldig mooi. ze geven je zo veel en zijn je zo dankbaar als je ze goed behandelt. Nu vind ik honden heel erg leuk ![]() ![]() later wil ik een hondje ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |