Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 April 2004, 18:35   #1
Jennifer1203
Guest

Exclamation Melk, NieT goed voor elk

Ik heb zonet een artikel gelezen, dat melk niet goed is.
Laat ik t ff samenvatten

Mensen die melk drinken hebben meer last van botontkalking.Dat was uit een test gebleken: Iets van 78.00 vrouwen deden mee aan een test. De helft van de vrouwen dronken melk, de andere niet.12 jaar lang. De vrouwen die geen melk dronken hadden minder botten gebroken dan de wel melkdrinkers.

Baby's die uitbundig getrakteerd worden op koemelk, sterven regelrecht op diabetes af.Die dierlijke proteinen stuurden de bloedsuikerspiegel van de babys in de war.

Het imuunsysteem voelt zich aangevallen door de dierlijke proteinen, en kunstmatige hormonen.Je merkt dat door alergien, ademhalingsklachtjesne..enz

Het menselijk spijsverteringssysteem is alleen geschikt voor menselijk melk.We kunnen namelijk het lactose in het dierlijke melk niet verteren.Gevolgen: Winderigheid.....misselijkheid enz.

*edit* mannelijke en vrouwelijke melkdrinkers hebben meer kans respectievelijk prostaat-en borstkanker.Want in melk en Co. zitten dierlijke vetten en natuurlijke en kunstmatige hormonen: dat betekend dat vet de gifstoffen opslaat.

Denken jullie dat je nu meer gaat nadenken als je een glas melk pakt?
Ik heb iets zovan...laat ik een beetje minder melk drinken.Met mate dus.Want soms drink ik een beetje te veel( als je dan ook nog de kaas en yoghurt meerekend )

Laatst aangepast door Jennifer1203 : 10 April 2004 om 18:40
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels