Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Bekijk resultaten enquête: nou?
Ja, maar ik sta altijd al om kwart voor 5 op.. 1 25,00%
Neen. 2 50,00%
Ik lig nooit voor 5 uur in mijn nest 1 25,00%
Stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 May 2004, 16:12   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question Hebben jullie dit ook wel eens?

Dat je in het holst van de nacht (ik heb het over kwart voor 5 's morgens) keurig gedoucht, ontbeten, en met gepoetste tanden klaar staat om richting station te vertrekken; alleen nog je haren moeten gekamd worden?

Dit overkwam mij vanmorgen vroeg. Ik had de wekker keurig om 6:19 gezet, opdat ik nog een uurtje de tijd had om de trein van 7:19 te halen. Dat is precies genoeg tijd. Ik moet op de één of andere manier wakker geworden zijn (ik word langzaam wakker, dus het valt mij niet op of ik er nu wel of geen wekker is gegaan), ben vanwege het krappe tijdsschema dat ik normalitair heb meteen onder de douche gesprongen en heb me aangekleed. Vervolgens beneden brood gesmeerd en ontbeten (het viel me al op dat de krant er nog niet was ). Ik keek op de klok () mooi, ik lag prima op schema om om 19 over bij de trein te zijn. 19 over wat? Tja, daar niet op gelet. Maar tanden gaan poetsen en tas ingepakt, en toen het gordijn open gedaan.. Wat is het toch donker Keek ik op de klok; 4:53.... En als je dan weer in je nest ligt beginnen die vogels als een idioot te fluiten

De vraag is dus: zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 16:14   #2
dapper meisje
Guest

Standaard

hmmz nee

ik verslaap me altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 16:15   #3
Dr HenDre
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dapper meisje
hmmz nee

ik verslaap me altijd
ik had me vandaag ook verslapen, k heb het volgens mij 1 keer gehad dat ik vergeten was mn klok voor of achteruit te zeten en daardoor een uur te vroeg was
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 16:21   #4
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik vanochtend ook verslapen..

dan maar geen haartjes kammen etc .. was evengoed nog 5minuten te laat.. maar ja..dat boeit weinig ;p
Oud 13 May 2004, 16:24   #5
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Neej ik verslaap me nooit. Nou toevallig is het een paar weken geleden nog voorgekomen toen ik naar me eigen school moest (eens in de twee weken is dat).

Ik werd om kwart voor 8 wakker en ik denk: huh? Waarom brandt er nu al licht op de overloop (normaal ben ik als eerste wakker). Ik denk shiiiiiit dat kan nooit goed zijn. Ik kijken op me klok. Kuuuuuut al kwart voor 8 (mijn bus naar school was net vertrokken).

Ik denk jah flikker maar op ben nu toch al te laat..dus ik rustig aan doen enzow.. rustig eten..rustig me tas inpakken.

Maar doorgaans verslaap ik me nooit. In de vakantie heb ik lekker elke dag tot een uur of half 10 in me bed gelegen (lang zat voor mij), en nu ik weer aan de slag moet ben ik eigenlijk altijd wel voordat de wekker gaat wakker (hij gaat om half 8, meestal ben ik rond 6 uur al wakker ofzo).
Oud 13 May 2004, 16:32   #6
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

nee
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels