|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nou zit ik in de organisatie van de feesten bij ons op school.
En we gaan een Hawaii feest geven. Nou heb ik 20 euro voor de versiering en nou is onze aula groot! Heeft iemand nog crea ideeen voor me? Behalve ananassen knippen enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
vraag het eens aan jennifer1203
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Dat hoeft dan nog net niet van die 20 euro..
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zit ook bij zon club keldercomissie heet dat dat is een plaats...waar je heengaat...als je pauze hebt....ennehm....daar draaien ze muziek enso... Ze organiseren ook feesten...en ....we hebben ook ene hawaii feest gehouden ( zie ergens fotos op t forum ![]() was wel leuk....en....dj is best duur hoor! Ik weet niet meer zeker...maar vogens mij hoger dan 500 euro |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Wat ik zowiezo zou doen is de mensen serieus nemen, en niet van die kinderfeestjes organiseren. Verder.. tja, k weet niet hoe jullie aula eruit ziet? wat de beschikbare materialen zijn e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Onze aula is ongeveer 20 vierkanten meter. En we krijgen een volleybalveld dat is al geregeld en een dj op het podium en een djembe band. Maar nu de versiering nog? Slingers alleen is zo afgezaagd?! En ja bloemen, dan blijf je bezig. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dat is echt HEEL klein, weet je het zeker? |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hehe sorry
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Oh My God.. 20 euro
![]() Kan je net 3 slingers voor halen tegenwoordig ![]() ![]() Laatst aangepast door not-known : 19 May 2004 om 22:07 |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Ik zou ook niet weten wat je kan doen qua versiering e.d.
Wat je overigens wél zou kunnen doen is een paar bedrijven proberen te bereiken die jullie materialen geven, in ruil voor bijvoorbeeld een reclamebord op die dag ofzo. |
![]() |
![]() |