|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Is dat eigenlijk legaal??
Stel nu: Jij bent 18, hij/zij 22 Jij bent 16, hij/zij 27 In het eerste geval ben je toch volwassen en kan dit toch niet echt een probleem zijn? Ofwel? Het tweede geval is eigenlijk wat mij meer bezighoud ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
tsja ik weet niet hoe het in nederland zit, maar ik mocht een relatie aangaan met een leraar. ik kreeg wel niet langer les van hem. ik denk dat dat in nederland verboden is, of ben ik verkeerd?
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Ik zou er niet aan beginnen.
Onlangs is het uitgekomen dat een meisje uit mijn klas een half jaar met de vervangleerkracht (die zelf beweerde dat hij 23 was, terwijl hij oorspronkelijk 28 was) is geweest. Sinds iedereen het weet, bekijken ze haar maar scheef.
![]() |
#4 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() Ander vraagje, is dit niet zo'n ik ben verliefd op de meester vlaag en ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik vind het niet erg
maarja, ben dan ook leraar ![]() nadeel is wel dat je meteen een naam krijgt (was ook al zo op lowlands) maar vanaf 18 mag je sex hebben met wie je wil alleen vind de school het niet goed dat je een prive relatie hebt met 1 van je leerlingen, je kan dingen door spelen die niet goed zijn, die binnen kamers horen, etc, dus mag het niet het word dus altijd een relatie die niemand weet, als het school bestuur er achter komt dan word je meteen op non actief gezet en soms ook ontslagen |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
nah, lijkt me niet verstandig. Als je dan zonodig een keer wil rollebollen, doe dat dan maar niet met je leraar
![]() Een relatie kan, eventueel, maar elf jaar is niet niks, en dat er ook nog eens een scheve machtsverhouding is, heeft veel scholen ertoe gedreven dit te verbieden. Dus als je dat wilt, moet je wel een bewuste keuze maken. En als jij alleen maar op die leraar geilt, is het op zich net als alle andere contacten natuurlijk ten dode opgeschreven als ie jou niet ziet zitten ![]() njah, het is iets om over na te denken. Overigens mag het OOK niet als je 18 bent en je leraar is 22, want het machtsverschil blijft. Hoe het officieel zit weet ik niet, wel dat het op Nederlandse scholen eigenlijk niet wordt toegestaan.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
op mn oude school had een leraar, (iets van 25 ofzo) met een leerlinge van 18, maar op school mag je op mnn oude dat niet, leraar werd ontslagen en die leerlinge ging weg, omdat de hele school erachjter kwam en dan werd ze door iedereen aangekeken.
snap wel dat ze dan weggaat ![]()
![]() |
#13 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
nou.. ik zou best wel een geile blonde lerares van 22 ofzo willen neuken
![]() maar die zijn zeldzaam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ontopic: geen idee wat legaal is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
nja, wat wil je dan, een relatie of alleen sex? dat laatste zou ik maar niet doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik heb wel gelezen dat bij iemand tussen de zestien en achtien jaar de sexpartner niet meer dan vijf jaar ouder mag zijn.
En verder, volgens mij mag een docent dat sowieso niet vanwege zijn funcie. |
![]() |
![]() |
#17 |
BeHeerser
|
![]()
Een leraar mag het sowieso niet met z'n leerlingen doen.
Tevens heb ik gehoord dat vanaf 16 jaar alles mag. Daarvoor is het nog ontucht plegen. Dus iemand van 18 met iemand van 15 is ontucht plegen - mits zij hem aangeeft - dat is ontucht plegen maar volgens mij is het vanaf 16 jaar legaal. Dus ook al ben jij 16 en hij is 80 maakt het niet uit. Dacht ik he. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik vind het best zieklijk eigelijk
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ik ben er niet bepaald voor... In Bo haar geval lukte dit nu wel, maar ik denk dat dat eerder uitzondering dan regel is.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Wel.. ik had een relatie van een paar maanden met m'n leerkrachte frans. Tot er hier en daar wat woorden kwamen vanuit de directie hoek, dreigden ze haar t ontslaan... Ze wisten niet echt iets van de relatie.. dachten gewoon dat ze me teveel gaf.. bij wijze van spreken hé. Ik was 18 en zij was 25.. deed wel enorm pijn omdat je gedumpt word door zo'n stomme reden. Nu ben ik dus al afgestudeerd.. zij is tussen in al getrouwd
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
heej,
Als hij je leraar is, maakt de leeftijd niet uit hij is zowiezo strafbaar. Er is dan namelijk sprake van machtsmisbruik kusjes pila |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest