|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wie ben jij om mij een slet te noemen?????
ik vind jou taalgebruik zeer ongepast en echt NIET kunnen, ik vind dat je een OW moet krijgen en maar eens goed moet na gaan denken over wat voor een onzin je allemaal uitkraamt! en dat noemt zich een beheerder! dat is nou het zielige van de mensen hier op ll.com, zodra ze zich omhooggeneukt hebben denken ze dat ze heel wat zijn maar ondertussen zijn ze niet meer dan een zielig persoontje die niks meer doet dan alleen maar de GODGANSE dag op internet zitten.. TRIEST ZEEEEEEER TRIEST! als je dan echt een ''man'' bent, praat dan beschaafd en ga niet met ongepast taalgebruik zitten gooien. |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dat is hij altijd azo en trouwens het zou beter pm geweest zijn
![]() |
![]() |
#3 |
Geen Super Lid
|
![]()
ga vissen
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
#4 |
Whooohooo
|
![]()
Hij heeft gewoon gelijk
![]()
#5 |
Guest
|
![]()
en waaruit concludeer je dat sanne?
het is toch algemeen bekend dat jij de grootste slet hier op het forum bent? |
![]() |
#6 |
Watch it!
|
![]()
Stuur hem dan een pm en ben dan niet zo laf om het hier in aan de bar te zetten waar je misschien wel steun kan krijgen van je zogenaamde vrienden.
BTW je bent gewoon een slet, dextor heeft gewoon gelijk ![]()
#7 |
veteraan
|
![]()
ik vind dat jij gewoon eens moet stoppen met dat doelloos spammen en provoceren..