|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mensen!
mn vriendin heb ik net n week nie gezien..omdat ze de laatste week op vak was en ik die week daarvoor met haar mee was.. dus ik haar deze week missen ..en veel smsen en bellen..je kent het wel.. ![]() komt ze op msn, heel leuk en aardig maar op 1 of andere manier vind ik het minder leuk als ze op msn is, ze vraagt mij geen dingen en ik haar wel..en dan valt er stilte..en dan heb k iets dat ik niet meer zin heb om met haar te msnen, ik ben soms ook bang dat het op ruzie uitkomt omdat je elkaar niet snapt dan krijg k n raar gevoel en dan wil k juist niet met der chatten dan wordt het irritatie of iets dergelijks..kan het niet echt uitleggen :S ik ben heel gek op haar en zie haar veel liever int echt.. kan iemand helpen wat dit pcies is? en wat er aan te doen is |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik denk dat dit eerder een goed teken is dan een slecht. Jij wil je vriendin eerder in het echt zien dan het risico te lopen dat je haar verkeerd begrijpt op msn. En die kans zit er dik in hoor (ik spreek uit ervaring
![]() Je hoeft je daar geen zorgen over te maken, net als iemand niet graag telefoneert msn je niet graag met je vriendin. Oplossing: niet meer msnen met je vriendin en haar in "levende lijve" zien. Khoop dat ik je wat kan geruststellen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik ken het gevoel het is idd erg klote je moet haar gewoon vermijden op msn
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat: