|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb een maand geleden een meisje leren kennen via inet
Ze heeft al een vriend maar het ging niet zo goed tussen hun. We besloten af te spreken, En vervolgens zijn we elkaar leuk gaan vinden. Alleen ze heeft al 2 en half jaar een vriend en ze zegt dat ze niet weet hoe ze het moet uitmaken. Omdat ze dat moeilijk vind. Ze gaat over 2 maanden met hem op vakantie die al besproken is en ze werkt nog is in het zelfde bedrijf als hem ook. Gewoon een super moeilijke situatie We zien deze maand elkaar mischien 2 tot 5 keer per week en we zijn gek op elkaar. Ze maakt ook wel is opmerkingen van, ik hoop dat ik flinke ruzie krijg met hem dat ik het dan kan uitmaken. Maar voor haar is het allemaal stuk makkelijker want zei heb nu zeg maar 2 vriendjes. Maar ik vind dat dat niet kan. Dus weet nu echt niet welke stap ik moet nemen ? Moet ik tegen haar zeggen dat het beter is om afstand te nemen zodat zei er over na kan denken wat ze nou precies wilt? Of gewoon zo doorgaan met haar tot het uitgaat met haar vriend. Dat hij wat gaat merken aan haar dat ze minder voor hem voelt. Ik weet het echt niet, ik wil haar gewoon niet kwijtraken. voor zover ik haar nu al heb wat lijkt jullie het beste ??? |
![]() |