|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik kreeg laatst via Msn een programma van 20 kb opgestuurd. Als je het opende kreeg je een venster met 'hoe maak je een turk bang' en dan stond er:
you're screened bij (weetik ff niet) en dan komt er opeens zo'n msnnaam van: ik ben een homo en ben niet bang om er voor uit te komen. Ik krijg dat programma er niet af, gedeleted. ik heb Norton er al op af gestuurd, maar die vind niks. Ook krijg ik hem niet verplaatst. Hoe krijg ik het er van af? Alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
euhm... even kijken of er een raar programmaatje draait bij de taskmanager (ctrl alt delete ding)
msn helemaal deinstalleren en dan opnieuw installeren?
![]() |
#3 |
www.funing.nl
|
![]()
open dan ook geen programma's die je via msn krijgt.
probeer adaware er eens over heen te gooien , of tik de titel van dat progje eens in bij google. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
regcleaner is een registery cleaner... die haalt dode en kapotte keys uit je register... waarom zou die ook gaan controleren op hijacks ?
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
handmatig kun je alles verwijderen wat je wilt, zo heb ik ook zo'n irri progje ermee verwijderd
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Msn deinstalleren lukt volges mij niet.
ook niet met taakbeheer. ook kun je de naam van dat bestand veranderen, dus google heeft geen zin, ik zal die regcleaner es uitproberen |
![]() |
![]() |
#8 |
ubergruber
|
![]()
doe eigenschappen van bestand en kijk dan bij details naar interne bestandsnaam. die naam verander je niet zo snel
![]() owh en had ik al gemeld dat je een enorme oelewapper bent als je een programma of ander uitvoerbaar bestand uitvoert welke je ontvangt over msn ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Tja dat wist ik ook wel, maar ik diegene die dat verstuurde was mn beste vriend en als je die niet meer kunt vertrouwen....
maar het bleek dus dat dat bestand als dat is geopend automatisch word verzonden naar je online contactpersonen, oppassen dus... |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ctrl alt delete, en dan staat het programma daar als actieve taak.
Ik heb het langs daar kunnen stoppen en toen van men pc verwijderd ![]() |
![]() |