|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Tja het zit zo:
Zo'n meisje is verliefd op me en ik vind haar ook wel erg leuk, en ik wil graag verkering vragen, maar een vriend van me en zij hebben ruzie. Ik wil ze allebei niet kwijt. Wat moet k doen? |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
gewoon gaan voor die meid en je vriend en haar gescheiden houden. Zeg eerlijk tegen jouw vriend dat jij weg van haar bent, en dat je, ook als je wat met haar hebt, gewoon met hem wil blijven omgaan. Hou je sowieso buiten hun ruzie, anders moet je partij gaan kiezen en daar gaat het echt mis!
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Los die ruzie op ze moeten nie zo drammen Kun je later lekker triootje proberen ![]() |
|
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Eerlijk zijn tegen beidden, en idd elkaar gescheidden houden
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
neem gwoon met der als je (vriend) egt een maat van je is dan begrijpt ie dat zo niet dan weet je dat ie niet een goeie maat is
![]() |
![]() |
#6 |
p 0 m p . .
|
![]()
`k Heb ook is zo`n situatie gahad. Geen probleem, alleen je moet ze niet tegelijk uitnodigen
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |