|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zet hier neer van wat voor 'kwaal' je last hebt, en wat je er tegen hebt gedaan/doet
Mijzelf: Astma/ ten minste 5 keer in de week sporten, kruidenthee drinken |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
- Knie die niet alleen plooit maar ook naar links en rechts beweegt
- Kleine blaas |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Bulten op mun kont en in mun lies
![]() Ben al tig keer naar het ziekenhuis geweest, maar is niks aan te doen. Soms kan ik gewoon 3 dagen achterelkaar niet zitten of liggen zonder dat het pijn doet ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Jeutje lastig zeg
![]() Ik heb alleen gruwelijke hooikoorts. Koop er zakdoeken voor. |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Het gehoor in me linker oor is een stuk minder
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() @LoeLoe Dus als ik enge dingen over je zeg moet ik dat in je linker oor fluisteren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() Vorig jaar was ik aan het paardrijden, in een binnenpiste, en toen begon ik plotseling kei hard te niezen. Ik heb zeker 10 minuten aan een stuk niks anders gedaan als niezen, en mijn ogen traanden ervan, ik voelde me superslecht en misselijk, en het was net of ik ademde allemaal stof in ![]() Vanaf toen nam ik mijn medicijnen allemaal stipt en sloeg ik er nooit meer 1 over ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Bianca
|
![]()
Is dit spannend om te weten?
![]() ![]() Uhm, ik heb niet optimaal functionerende nieren en lever om het even netjes te zeggen. En ja, veel water drinken, maar ik drink nooit water. Gewoon sowieso veel drinken, en soms wil ik dat weleens vergeten.. maar dan zeg ik altijd: God straft onmiddelijk, merk het namelijk gelijk ![]() Oja, en niet elk jaar, het ene jaar wel maar het andere niet ( ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
mijn gehoor in mn rechteroor is iets minder (vanaf geboorte al),
'slechte' ogen, ik draag lenzen. en mn voeten zijn ook niet zo goed, heb vroeger steunzolen gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
- Slechtziend
![]() - Allergie voor huisstofmijt ![]() - Voor de rest allerhande kleine blessures door het sporten ... |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
OWw ik lees nu van anderen ook allemaal dingen en begin me te beseffen dat er eigenlijk meer met me aan de hand is
Ik ehb slechte ogen (Vandaar die bril he ![]() Ennuh .. mijn nieren hart, en lever werken niet meer optimaal .. komt door mijn eetziekte van een paar jaar terug .. En ik hoor nog wel met me linker oor hoor whizz ![]()
![]() |
#12 |
-
|
![]()
Ik ben allegergisch aan gras, zeep, shampoo, zonnecreme, make-up, syntetisch ondergoed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
volgens mij heb ik geen kwalen
![]() |
#15 |
.
|
![]()
euhm...
- lichte allergie... - lichte bronchites, maar dankzij het sporten van vroeger heb ik er bijna nooit meer last van.. alleen als ik plots in een rookruimte terecht kom ofzow ![]() - scheef neusbotje... daardoor zit 1 neusgat supersnel dicht en loop ik bijna het hele jaar met een snotneus rond ![]() - hypermobile enkels... deze is 1 van de irritantste dingen... geheid dat ik elke maand een keer keihard door m'n enkels knal... op een plat stuk weg, weet ik dan nog door m'n enkels te gaan - hypermobile knieën... kan niet super lang blijven lopen of stilstaan... m'n knieën raken snel vermoeid. - uit_stekende rib (1 van pezen bij m'n ribben vond het prettig om losser te gaan zitten dan re rest ![]() en waarschijnlijk nog 1 of andere stoornis in m'n hersenen ![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
mm wat naar eigenlijk.. dat iedereen zo veel kwaaltjes heeft..
daar ga ik * zwemmersexceem tussen mijn kleine teen en mijn ringteen al mijn hele leven.. * bijziend ![]() * hele zwakke darmen (opletten met eten) * hele zwakke blaas (veel naar de wc) * hele zwakke heupen ( niet te veel belasten ) * zwak linkerbeen ( trainen trainen trainen) * Fms ( negeren ![]() * tennisarm (rechterarm al mijn hele leven) * lichte scoliose (scheve wervelkollom) * gedraaid bekken verder hebben ze me al heel erg veel toegeschreven. maar ja ik neem dokters niet meer zo serieus tegenwoordig |
![]() |
![]() |
#17 |
.
|
![]()
hey is dat fms een variant van ms?
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Mijn enkelbanden die te lang zijn na een blessure daardoor ga ik er voortdurend doorheen en loop ik altijd met pijn.
Morgen word ik eraan geopereerd. |
![]() |
![]() |
#19 | |
.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
.
|
![]()
Fibromyalgie
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb het ook! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
*Ben geopereerd aan mijn oogpezen,
nu heb ik geen bril/lensen nodig... Kijk nog kleeeeeeein beejte scheel. *Rugpijn laatste 5 jaar, maar dat valt mee.., als't nog niet erger wordt doe ik er niks mee.. *moedervlekken die te groot worden, als ze te groot worden, donkere kleur of wat dan ook moeten ze weggescneden worden en onderzocht of't goed/slecht aardig is. Heb er een paar al weg, nog gelukkig goedaardig allemaal Eigenlijk niet zoveel bijzonders dus............ Laatst aangepast door Eelcotje : 9 May 2004 om 12:16 |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
astma, met de bijbehorende allergieen voor: huisstofmijt, katten(en waarschijnlijk ontwikkel ik ook een allergie bij andere dieren als ik er regelmatig mee in aanraking ga komen), grasspollen, dons.
verder eczeem, al mn hele leven lang. |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Exceem , soms heel erg.
Astma , heb sterk puf ding Hooikoorts , zakdoeken dus en pilletjes Algerieen voor bep. fruit soorten , stof , dieren Geopereerd aan blaas en darmen ( Bluh ![]() Te lage bloedruk waardoor flauwvallen ontstaat Snel spierpijn en rugpijn Snel moe ( dat is dus nu , wat allemaal al geweest is is een te lange lijst ) Dat zijn dus kwaaltjes waarvan ik weet hoe het komt , maar de laatste tijd slaat mijn hart dus op hol , en dan ga ik dus tillen en dan kan ik niet me vork naar me mond brengen zonder dat me eten eraf valt. Ik vind het eng en ik heb er echt last van , ik moet maar is naar de dokter geloof ik ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Ik mag me gelukkig prijzen.
Een kwaal, ik ben redelijk verslaafd aan alcohol, telt zoiets ook? |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
- bijziend.. brildragend
- zwakke rechterkuitspier.. niet teveel belasten en vaak een dubbele tubigrip eromheen - fruitallergie.. geen fruit eten - adhd.. blowen (helpt vaak wel) - warmte-allergie.. kan je niks aan doen - chronische bronchitis.. roken ![]() - kromgegroeid bot in linkerarm door een fout in het ziekenhuis.. niet teveel belasten - hooikoorts.. zakdoeken kopen idd dat is alles |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
en heb slechte ogen (lenzen en bril)
verder heb ik geen kwalen ofzo... |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
ik heb ook astma, sporten gaat bij mij nooit goed, maar doe het wel.
veel puffen!!! dat helpt rossie |
![]() |
![]() |
#31 |
Looking at you
|
![]()
verder weet ik zoëven niets ![]()
![]() |
#32 |
veteraan
|
![]()
ik vraag me af hoe kort de lijstjes zullen zijn als we ineens alle welvaartsziektes even schrappen.
ontopic: ik heb een gat in me hand. maar dat moet je niet te letterlijk nemen. lichamelijk mankeer ik volgens mij verder niets. ik ben enkel vaak verkouden, maar dat komt denk ik door mijn zeer gezonde levenswijze. ![]()
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
wat een kwalen heeft iedereen hier...
'k was laatst met voetballen tegen me knie aan getrapt maar daar heb ik nou al geen last meer van. En ik heb last van ontzettende zweetvoeten maar da's nie zo erg allemaal als ik dit hier lees |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Whooohooo
|
![]()
Jeetje zeg ik ben best gezond vergeleken bij de rest!
Ik heb een slechte weerstand, dus ben wel vaak ziek, maar niets ernstigs
![]() |
#36 | |
-
|
![]() Citaat:
Ik kan gewoon tegen bepaalde merken zeep/shampoo niet tegen. Ik krijg daar allergische reachtie van en als ik er nx aan doe exceem... Nee, daar krijg je geen bultjes van, maar vlekken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() owja, ik moet elk half uur gaan plassen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Nog iets dat we gemeen hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Lid
|
![]()
ik ben elke maand ongesteld
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() uhm een schroef in m'n arm waardoor ik niet echt kan belasten Zwakke enkels vaak last van migrane (meeste rond de ongesteldheid ![]() vaak rug klachten ik praat erg veel ![]() en ik zit te vaak achter de pc ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Ik heb dat ook, dat ongesteld zijn
![]() ![]() Verder heb ik serieus echt niks, ik ben ook nooit ziek, en heb echt heel zelden blessures (terwijl ik mn hele leven extreem veel sport). Het enige is dat ik vaak zomaar een bloedneus heb, dat is wel een kwaaltje, en vaak zwemmersexceem. (Niks aan te doen als je zo vaak in zwembaden loopt.) Eigenlijk ben ik best wel heel gezond ![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Super Lid
|
![]()
ben bijziend (rechteroog -9, linkeroog -8,5)..heb nu harde contactlenzen, vroeger een brillie
![]() en ben allergisch voor huisstofmijt en heb een zwakke plek tussen mn nek/rug/schouder waar ik last van krijg als ik moe ben of gestresst hmm, niet dat ik een probleem heb met een van deze dingen ![]()
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Ik heb niets van kwaaltjes eigenlijk...
En ik ben ook nooit ziek , misschien 1 keer in het jaar voor 3 dagen en that's it.. En dat terwijl ik massas ongezond leef ![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
half doof
last met concentratie voor de rest nog een heleboel, maar zijn leefbaar |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Autistme, valt weinig aan te doen.
Cara, medicijnen gebruiken en sporten. Psygoses, risico dingen ontlopen en medicijnen gebruiken. Alergie voor bepaalde dingen, gewoon die zooi ontlopen. |
![]() |