|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
naar s.com
![]() mijn leven is niet leuk meer zonder s.com ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Maak dan daar een nieuw account aan
|
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() had ik geprobeerd en nu als ik op s.com op het forum ga ben ik aangemeld op m'n nieuwe account en dan staat er nog steeds dat ik ben gebanned enzo en een andere erbij lukt niet meer:s |
|
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Heb je IP ban dan?
|
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() hoe kun je dat zien? |
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Weet ik ook niet.
maar als aanmelden onder andere nicknames ook niet lukt dan zal het wel een ip ban zijn ![]() |
![]() |
#7 |
jocking
|
![]()
Als dit je hele leven is, spring dan direct voor de trein
![]()
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ehm ligt eraan hoe bont je het hebt gemaakt. maar ik denk dat die ban voor 3 of 4 dagen is. ![]() |
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar kan niet dat het voor altijd is he ![]() dit staat er: Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 48 uur. Denk je dat er een fout is gemaakt? Neem dan contact op met het beheer, waarin je vertelt wie je bent (hoe je heet op het forum, wat je IP-adres is) en sinds wanneer je niet meer op het forum kunt komen. Controleer in ieder geval eerst je email. Er kan een waarschuwing binnengekomen zijn van het beheer. Het kan zijn dat dit bericht niet voor jou bedoeld is, bijvoorbeeld als je een proxy gebruikt. Dit los je dan op door de proxy uit te schakelen: Internet Explorer (Engelse versie): Tools -> Internet options -> Connection -> LAN Settings -> 'Use a proxy server' uitvinken. Internet Explorer (Nederlandse versie): Extra -> Internet opties -> Verbinding -> LAN instellingen -> 'Een proxy server gebruiken' uitvinken. |
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
beheerders.. schiet eens in actie zeg
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
dat kan wel maar daarom moet je het hier ook niet gaan verneuken met steeds te gaan zeuren
wij kunnen der ook niks aan doen, je zou beter voor die 2 dagen hier nog gewoon zijn zonder zeuren, als je iets zegt staat er 3 keer s.com in.. ik zit ook op s.com maar als ik hier ben ga ik ook niet over het andere zeuren.. en omgekeerd ![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() oke oke oke ik hou al op nu doe ik gewoon goed? |
|
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
zou hier ook een slotje op komen?
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
en dit is scholieren.com niet, dus moet ze zich maar aanpassen naar onze normen ![]() |
|
![]() |