|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
Bekijk resultaten enquête: Heb je op de linken geklikt? | |||
Ja, en ook op doorgaan, ik ben nu je junkie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, maar niet meer op doorgaan, ik ben je junkie NIET |
0 | 0% |
Nee |
0 | 0% |
Nee, enkel de bovenste |
0 | 0% |
Stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Velen van jullie zullen het fenomeen Online gamen wel kennen.. Zo zijn er van die games waarbij je mensen op je link moet laten klikken zodat je hierzelf beter van wordt
![]() Dit is zo'n topic.. Waarin iedereen zn links mag plaatsen en zodoende kunnen we elkaar helpen ![]() Ik zal aftrappen ![]() klik Registreren mag.. hoeft niet ![]() En het kan elke dag opnieuw op geklikt worden pp ![]() En mogen jullie ook dit soort games spelen.. Zal k weleens gaan kijken ![]() (toestemming van Nightwolf, dus dit is geen spam/reclame.. puur gericht om elkaar te helpen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
en hoe zouden we je daarmee helpen, Spine?
![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |