|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hellooo
![]() Nja, hier begint mijn verhaal.. Kep 4 maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder MS heeft.. (Spierziekte) Nja, alles ging wel goed enzo... Vorige week maakte mijn vriend het uit.. ( na 3 maand ) Mja.. k voelde me dus vet klote.. En Niemand luistert naar mij.. me vader loopt er grapjes over te make dat het uit is.. Bijv van " Lesley ga je mee naar de stad? nou kan je weer jongens kijke want rik heeft jou tog niet meer nodig " Nja, lekker dan.. dan kome de trane me alweer in de ogen.. Mja.. Kep dus het gevoel alsof iedereen lang me heen loopt.. en mijn moeder.. K was er gister.. ik wou voor haar boodschappen gaan doen.. Werd ze helemaal boos.. " Ja en je wil gwoon niet met mij rondlope, snap k best " Terwijl ik haar gewoon wil helpen... En mijn ex vriend.. loopt ook alsmaar langs me heen.. k probeer met m erover te prate.. en hij loopt gwoon weg..!! K Word egt gek zo.... |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik kan best begrijpen dat je er moedeloos door wordt!!! En dat van je vriend zou ikzelf ook heel erg vinden. Ik wil niet zeggen "niets van aantrekken, vergeet hem" want zo werkt het niet hé. Ik zal voor je duimen, sterkte meid!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
K ben vandaag bij hem geweest.. en hij zat me de heletijd aan te kijken.. Mja.. en toen k weg ging.. zei k van; k ga .. gellukig he? hij zo does normaal man.. ik zo k doe tog normaal? toen ging k weg.. maar ik weet niet wat ie nou wil.. volgens zijn zus en zijn moeder doet ie de laatste tijd anders sinds het uit is enzo.. chaggie/ hij is overal kattig op enz.. k weet niet wat ie nou wil.. op msn doet ie wel vet kortaf enzo..
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
wat ik altijd maar zeg: een jongen moet een meisje achterna gaan niet andersom. (dat vind ik)
Wilt ie niet? laat dan maar lekker, hij komt er vanzelf achter wat hij mist en komt dan misschien wel bij je terug. Dat van je mams is inderdaad erg. maar geef de hoop niet op. een van mijn beste vriendinnen heeft die ziekte ook en het gaat hardstikke goed met haar, ze hadden vroeger voorspelt dat ze op deze leeftijd niet meer zou leven, maar zee leeft gelukkig nog steeds!!!! Het klinkt hard, maar je moet je erdoor slaan. Doe je dat niet, zak je steeds meer weg. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Misschien helpt het als je tegen je vader zegt dat zulke grapjes niet leuk zijn en je pijn doen. Dat is vast nooit z'n bedoeling geweest.
Voor de rest, veel sterkte! |
![]() |