|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
was vet gister
![]()
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ongeveer heel muziek was er
![]() roy niels sjors laura karina wj en dat was het ![]() ![]() (en heel s.com was er natuurlijk ![]() ik vond coheed maar matig omdat ze.. hoeveel was het? 5 nummers speelden? bouncing souls waren wel grappig, lau en ik op de 3e rij ofzo? en TBS rockte gewoon de pan uit, ik vond het zooooooooooooo vet! echt supercool. strung out was minder, maar uiteindelijk zijn lau en ik los gegaan in de pit ![]() topavond hoor wat mij betreft.
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ojja.. nog een apart verhaal:
lau en ik lopen om 1 uur door een of ander straatje in amsterdam, ziet lau aan de overkant (vet ver weg) 3 mensen lopen, zegt ze "hej die lijkt wouter wel!" (ancalagon dus want die kennen we ![]() wij hadden zoiets van ehh kan niet? was het m gewoon ![]() bie-zar als je het mij vraagt ![]()
![]() |
#4 |
The Consultant
|
![]()
speelde Coheed gisteravond
![]() waar ben ik met mn hoofd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
ja 5 nummers dus boeie
![]() stelde echt geen reet voor als je t mij vraagt.. echt matig zo kort
![]() |
#6 |
The Consultant
|
![]()
welke speelde ze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Coheed was kut kut kut
Bouncing souls klonk wel goed maar die zanger was echt een hark TBS speelde kut. Strung Out was beter als op groezrock, amar slechter dan 3 jaar terug in de melkweg. En waarom is het tegenworodig gewoon onmogelijk om ene circlepit te bouwen?!?!?!?!?! Waar gaat eht heen met de concertgangers van tegenwoordig.... K ga toch amar vaker de amsterdam-underground showtjes checken anders kom ik nooit van mn agressie af (H) |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
en je verstond niet eens "ga mee de pit in"
![]() ik vond het erg leuk dat ik zoveel complimentjes over mijn biffeh shirt kreeg ![]() tbs-you're so last summer was zoooo cool ![]() en the union. en set phasers to stun. en de rest.
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Sjors zei het al ja, leuk!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
sjors is ook leuk
![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
hehe en chagrijnig dat ik was gisteravond
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
werd je niet spontaan dolgelukkig van ons woutertje?
zomaar je leukste msn-vriendinnetjes op straat tegenkomen
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ennem, ik horode je wel wat zeggen, maar ik was te afgepeigerd op dat moment om te luisteren ![]() TBS had een paar leuke nummers gespeeld ja, maar t klonk allemaal zo ontzettend KUT. Echt neit normaal. Maarja. En die nieuwe cd is shit. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
wat zijn we weer negatief pruttelpotje.. het was retegezellug! lekker aant koken?
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
leuke avond
coheed and cambria: ben sowieso geen fan van die band en ze speelde ook heel matig, vooral zang was niet echt zuiver, heb ze beter gezien bouncing souls: viel me al met al mee, ging redelijk los, niet mn muziek, laatste gedeelte beetje geouwehoerd taking back sunday: coole show, vette respons. soms een beetje een brei van geluid. die zanger is alleen erg gay, ging ik me een beetje aan irriteren. strung out: niet gezien, ouwehoeren!!!!! leuke gezellige avond, en thanks voor de lollie bif en laura |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
en heb je al voorgesteld je band the wickies te noemen?
![]() ik vond het wel stylo dat je het zelf bedacht had ookal dacht je dat ik het was.
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() alleen was ik wel jaloers dat jullie zo'n dol concert hadden mogen bijwonen |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sterker nog.. dat weet ik wel zeker ![]() um ja C&C was teleurstellend kort, ik vond het wel ok maar niet dat ik zeg woooo de souls waren best leuk, ik had er alleen meer van verwacht eigenlijk :S taking back sunday vond ik echt gaaf, gewoon lekker meezingen en springen en weetikveel ![]() en die zanger is inderdaad erg gay maar dat zijn toch alle emo zangers he roy? ![]() strung out vond ik niet zo heel veel aan, ik kende er ook te weinig van. de pit was wel lachen ja ![]() na lang twijfelen aan kriens kant toch gewoon haar mee derin gesleurd ![]() ![]() ![]() oja en HOE vreemd was het dat we wouter opeens tegenkwamen zeg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
uhh hangt ook alleen maar sfeer bij de juiste bands hoor.. maar als je van moshen houdt hatebreed 12 okt. review: C&C: teleurstellend slecht na 013 dit jaar. Erg korte set en als je Iron Maiden speelt verpest je het helemaal bij mij. Bouncing Souls: verschrikkelijk interessant gesprek gehad TBS: Goed geluid, goede keus aan nummers, geluid voorin was goed, strakgespeeld, te gaye zanger voor woorden.. en volgens mij zat die linker gitarist ook af en toe aan de bruine stok te snoepen.. Strung Out: wederom interessante gesprekken |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jij hebt gewoon je discman op je kop gehad? Ik heb 2 nummers gehoord ofzo waarbij het wel goed klonk, verder vond ik eht echt te kut voor woorden, en ben echt de hele zaal 3 keer doorgelopen ofzo opzoek anar een goede plek voor het geluid, maar die was er gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maandag was eht geluid zelfs voor melkweg begrippen ernstig slecht. Punt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() waarom was je er niet dan? |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
waarschijnlijk had je poep in je oren maandag |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar even serieus, ik vond eht geluid serieus echt ontzettend slecht, en dat kwam niet alleen door al het bier. Eigenlijk iedereen die ik sprak vond eht geluid wel brak. Jij bent denkik de uitzondering die het bevestigd danmaar. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb niemand gehoord die het geluid tijdens tbs slecht vond.. waarschijnlijk heb je teveel alto's en gothics als vrienden ![]() |
|
![]() |