|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Oke ik ben ongeveer rond de 1.80.
En ik was een hele tijd veel te mager. Ik woog ongeveer tussen de 50/53 kilo.Nou heb ik er tot 58/59 kilo aan kunnen eten. Maar ik begin weer af te vallen. Als me ouders hier achter komen worden ze echt wel kwaad op me denk ik, terwijl ik het er echt niet om doe.Want zodra ik onder de 55 kilo kom ga ik het ook merken. Dan word ik draaierig enzo en dat wil ik ook niet meer. Als je mij ziet eten ik eet echt gewoon ontzettend veel. Ik heb een hele tijd niet ontbeten. Dat doe ik nu ook. Zomaar een klein voorbeeldje van mij eetgedrag. Vandaag: Ontbijt: 2 boterhammen met ei en spek. Tussen de middag: Salade, soep 2 boterhammen. 's Avonds: Eet ik gewoon wat de pot schaft ![]() En dan probeer ik tussendoor zo veel mogelijk fruit en yoghurt te eten. En ik drink ontzettend veel water, maar dat vind ik ook gewoon lekker. Wat ik nou eigenlijk wil vrage is heeft iemand tips? Waardoor ik een beetje normaal weer kan aankomen? Ik zeur zo vaak mogelijk om spaghetti en pasta enzo bij me ma maarja he dat houd ook een x op! |
![]() |
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
3 maaltijden is erg belangrijk, al is het maar iets kleins. En ook op redelijk vaste tijden.
Ps: Je ouders hoeven toch niet kwaad te worden als je te licht word! kan je helmaal niks aan doen ![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" Laatst aangepast door Flater : 26 August 2004 om 16:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
minder water drinken
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
tja wat er niet in zit zal er ook niet komen.
wat ik daarmee bedoel is dat als je dr geen postuur voor hebt om aan te komen dat het je misschien ook niet gaat lukken, kijk maar eens naar sommige lui, daar snap ik niet van waar ze het laten maar komen geen kilotje aan. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() :/
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
ik kom echt super snel aan, ben echt jaloers op die mensen die echt super veel kunenn eten
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Als je je eigen volpropt en je staat soms nog te tollen op je benen omdat je te weinig vet hebt. Dan ist echt niet meer leuk hoor.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
misschien tijdelijk meer gaan snoepen? maar als je meer vet krijgt, zou'k wel wat oefeningen gaan doen, zodat je huis toch mooi strak blijft...
![]() |
#10 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
wat weet ik ook niet precies maar iets om je bloeddruk omhoog te doen of vitaminepillen, .... Nja, zoveel mogelijk pasta eten en aardappels... en ipv. water cola en zo drinken??
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
er schiet me net iets te binnen. mijn broer moest ook wat verdikken voor het voetbal. hij zit op een topsportschool. ze hadden hem aangeraden Herbalife te gebruiken, dat is zo'n soort voedingssupplement. bij zijn eten moest hij dan telkens een shake drinken. het heeft hem wel geholpen, maar na een tijdje had hij toch geen zin meer in die shakes. (ik heb ze dan gebruikt om te vermageren)
je kan ook eens bij een diëtist langsgaan, die kan je zeker helpen.
![]() |
#12 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
BeHeerser
|
![]()
Denk dat het komt omdat je het vlees over slaat. Probeer in plaats daar van iets met soja of tempé te eten om toch nog de belangrijke vitamine's die je anders mist binnen te krijgen.
En gezond aankomen is heel simpel. Ga op fitness. Ikzelf kom aan op fitness en val af in de vakantie. Komt simpelweg omdat je een soort stof tussen je spierweefsel kweekt die je zwaarder maakt. ![]() Succes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Aaah je bent nog aan het veranderen ( lichaam)
Je zal vanzelf dikker worden. Ik was tot me 18-de heel magerrrr en veeels te licht en vanaf toen is het bijgetrokken. Als je maar goed eet!! |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
misschien als tussendoortje eens een mars pakken in plaats van fruit?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Maar van meer dan 3 stukken fruit per dag, verdik je ook.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Jeetje alles wat jij eet zou ik juist moeten eten om af te vallen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Misschien hebben jullie wel gelijk ..
Mja om me nou massaal te gaan storten op chips en snoep ![]() En water is iets wat ik gewoon niet kan missen. Ik hoop dat ik over een jaartje wat aankom dan.. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
p 0 m p . .
|
![]()
Niet lullig bedoeld: lindworm? Om zulke dingen even uit te sluiten.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
veel trainen
|
![]() |
![]() |
#23 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Als ik een lindworm zou hebben, zou er toch niks meer uit komen zeg maar? Want k heb er zelf wel aan zitten denken maar ik ga nog wel eh naar de wc..dus dan kan ik toch geen lindworm hebben. * damn wat een gesprek moet er niet aan denken, zo'n beest* En het is trouwens niet dat ik nooit vlees eet hoor, want ik moet het af en toe eten van me ouders. maar ik sla het gewoon liever over omdat ik er niet zo van hou. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Kenmerken van een lintworm zijn vnl. dat je je zwak voelt en je vermagert ondanks het feit dat je veel eet.
![]() |