|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Soms heb je met je vriend of vriendin een heel gek moment, waarvan je denkt:
" Is dit nou wat een normaal stel doet ? " Name it !! ![]() - Wij hebben de irritante gewoonte om telkens te miauwen tegen elkaar; - Kwijlen en ondertussen de vinger richting de neus van de ander gaan; - De hele tijd dingen zeggen die je eigenlijk alleen zegt wanneer je een hekel aan diegene hebt, van die kinderlijke uitspraakjes ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
- Ik heb hem ooit in zijn neus gebeten, omdat hij me niet wilde loslaten. En dat is echt een trekje van ons geworden.
- Elkaar likken in het gezicht en in de nek enzo, terwijl we weten dat we dat allebei verschrikkelijk vinden ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
- neusbijten
- super irritant geluidje wat donkey maakt in shrek 2 *ploep* en dat dan de hele tijd doen
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
och zo veel , we zijn gewoon twee rare mensen
![]() -Samen liedjes zitten uitvinden en met hele rare stemmen zingen (de gekste teksten) -proberen zuigplekken op elkaars tenen te zetten -ik op zijn rug naar de bakker, hij op de mijne terug naar huis (maar das niet echt raar , gewoon leuk ![]() -acrobatiekunstjes die meestal mislukken -onnozele toneeltjes spelen en zo lang mogelijk proberen serieus te blijven ... |
![]() |
![]() |
#5 |
Whooohooo
|
![]()
- samen kinderachtig doen
- kroelen zoals zebra's dat doen - "Ik kauw op jou" en dan dus ook kauwen op de ander pff we hebben echt samen een bepaalde soort humor die alleen wij grappig vinden, dus er zijn vast nog wel meer van die dingetjes
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Lol dit klinkt allemaal zo herkenbaar
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
- irritante antwoorden geven op dingen als: "ik hou van je" etc.
![]() |
#8 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Met mijn vriendin praat ik altijd met een Duits accent, of met een plat Amsterdams accent. En dan de hele tijd door
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amsterdam Original
|
![]()
mn ex sloeg me vaak
![]() ![]() en ehmmm, vaak neus tegen neus liggen, sloeg helemaal nergens op
![]() |
#12 |
Super Lid