|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mensen geef je mening!!!
hoe komt het dat mannen altijd zeggen het uiterlijk is niet belangrijk, het is het innerlijk dat telt maar in de praktijk kijken ze niet eens naar je als je geen maatje 36 hebt. hoe kan dit? ik ben het echt zat om alleen maar op mijn omvang beoordeeld te worden en nooit ook maar de kans te krijgen om te laten zien wie ik ben. vrouwen: wat vinden jullie hier van? mannen: hoe komt dit? |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
wat een generalisering
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
duh iedereen let toch op uiterlijk
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
ik beoordeel anders echt niet alleen op uiterlijk
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
misschien omdat eerste indruk altijd op het uiterlijk is en dat kan je niet veranderen
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ja okee maar niemand neemt ook de tijd om elkaar te leren kennen en dat stoort me vreselijk
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@cruella: niemand? er zijn vast mensen die dat niet doen, maar ook genoeg mensen die ik ken willen eerst iemand leren kennen voordat ze een relatie aangaan
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
nou ik ken anders geen mensen die dat wel doen maar helaas wel mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. van een persoon ben ik er net achtergekomen namelijk en dat doet pijn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
° Blub °
|
![]()
En net alsof vrouwen dat niet doen... genoeg vrouwen die zeggen dat het uiterlijk niet belangrijk is maar als het er op aankomt wil iedereen toch naast een doenbaar gezicht/lichaam wakker worden (wat die definitie ook inhoud voor je)
zowieso oordeel je in het begin op uiterlijk maar naarmate je die persoon beter leert kennen verander dat uiterlijk ook ![]() heb nl.een vriend dat ik 1e keer dat ik hem zag echt niet mooi vond, maar nu ik hem beter ken, is dat helemaal veranderd
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Kijk natuurlijk zijn er zat mannen die wel op innerlijk vallen, maar wees nou eerlijk 99% van de mannen heeft zoiets van: het oog wil ook wat (jouw posts lezende val jij dus onder die 1% en mijzelf kennende val ik onder die 99%). Het is trouwens wel zo dat voor vrouwen het innerlijk vaak veel meer telt dan dat dit het geval is bij mannen. Sja goed het is misschien wel behoorlijk frustrerend als je niet "mooi" bent, maar goed een man heeft het nou eenmaal niet echt in zich om in iets te gaan roeren, waarvan hij vindt dat het nou niet echt direct een schoonheidsprijs verdient |
|
![]() |
![]() |
#12 |
-
|
![]()
En er is lijkt mij ook wel een verschil tussen mensen met een "aangenaam uiterlijk" en mensen die klaar zijn voor in boekjes te publiceren ;p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() ik heb hier een stuk of 3 fotos al gepost van men vriendin, en ik krijg als reacties dat ze echt knap is( dit terzijde ![]() ![]() ![]() Niet dat ik er iets aan kan doen,maar ik ben het precies gewend dat ze zo knap is ![]() ![]() Maar kom,uiterlijk word altijd eerst bekeken,dat valt amper te ontkennen. Of anders moet je maar eens met je ogen toe door het stad lopen, en als je een leuk stemmetje hoort ga je op die stem af,vraag je iets te gaan drinken(met je ogen dicht uiteraard) en als ze leuk klinkt van wat ze te vertellen heeft,doe dan maar eens je ogen open ![]() Je moet het maar durven natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
dat is natuurlijk een idee maar je kan het ook makkelijker doen door gewoon op internet een dating site te bezoeken en dan daar met iemand aan de praat te raken en dan na zoveel tijd elkaar is een keer ontmoeten.
ik zeg niet dat dit de beste optie is want er zijn ook heleboel mensen op het net die zich anders voordoen dan ze zijn. |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
internet is ook niet alles
al kan je daar niet letten op uiterlijk, dus moet je wel op innerlijk letten je moet gewoon iemand tegen komen die je wel leuk vind en dan via msn verder chatten, dan let je vooral op het innerlijk van iemand |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
inderdaad maar dan moet diegene aan de andere kant van de computer ook wel zijn wie die zegt dat ie is
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ik beoordeel op uiterlijk de eerste keer, is toch niet meer dan normaal, als je een persoon niet kent beoordeel je toch altijd op het uiterlijk?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
tuurlijk wel maar toch het is allemaal platonisch en draait tegenwoordig allemaal om uiterlijk en sex. vooral uiterlijk het lijkt wel of iedereen de laatste tijd lijdt aan het barbie syndroom iedereen moet aan een bepaald ideaal beeld voldoen dat is toch om gek van te worden!!
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Zoals men zegt "Het oog wil ook wat"
|
![]() |
![]() |
#23 |
BeHeerser
|
![]()
Tja er is ook een tussenweg denk ik. Althans ik vind dat ik daar bij hoor. Ze hoeft niet per sé een fotomodel look te hebben als ze er maar verzorgd uit ziet en een leuke uitstraling heeft. Dat maakt je meestal ook wel een stuk knapper dan als je er als een zoutzak bij loopt.
Toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Lijkt me best logisch dat iedereen wat naar het uiterlijk kijkt ? Waarom verkeren ofzo met iemand op wiens hoofd je niet kan kijken zonder spontane kotsnijgingen te krijgen ?
|
![]() |
![]() |
#26 |
architect of life
|
![]()
Als ik vind dat hij knap is, is dat voor mij meer dan goed genoeg.
(Maar dit terzijde.) 't Is idd zoals hierboven al vermeld is, wij (mensen) laten ons veel teveel leiden door de eerste indruk, en die is gebaseerd op het uiterlijk. 't Is moeilijk om dat beeld te veranderen, maar het is mogelijk. Als iemand de eerste keer als je die persoon ontmoet er niet leuk/goed bijloopt, blijft dat beeld van die persoon in je hoofd rondspoken en is de kans dat je nog verder contact zoekt met die persoon vrij klein. Terwijl iemand die er uitziet als een fotomodel, na een gesprek ook aardig kan tegenvallen ...
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ze op latere leeftijd-als ze eindelijk volwassen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Wel lijkt het mij meestal zo, dat de mooiste mensen de domste zijn
![]() Ff veralgemenen maar de meeste hebben maar weinig inhoud, heeft er vandaag weer iemand bewezen... |
![]() |
![]() |
#35 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
architect of life
|
![]()
Ik ken anders wel mooie, slimme mensen met inhoud.
En ook wel minder mooie mensen, die echt achterlijk zijn.
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik ken echt weinig mooie mensen met inhoud ![]() T zal wel aan de streek liggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
-
|
![]()
LoL, intelligentie heeft nx met uiterlijk te maken hoor bunny
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
in het begin wint uiterlijk wel van het innerlijk bij mij. Maar op den duur moet het innerlijke wel kunnen tippen of beter zijn dan het uiterlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En lees eerst de rest voor je oordeelt... |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ontopic: FF discussie over gehad met een vriendin, en volgens haar lijkt het alleen maar zo, omdat de meeste best wel oppervlakkig zijn *veralgemeen veralgemeen* en dat het daardoor zo lijkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Sorry maar dit zijn echt gewoon oppervlakkige vooroordelen over mensen. Grappig dat je daarmee anderen oppervlakkig noemt. Komt over alsof je uit een soort van jaloezie jezelf maar voorhoudt dat die mooie mensen vast heel dom zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En jaloezie? niet bepaald, schoonheid vergaat... |
|
![]() |
![]() |
#50 |