Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2004, 05:06   #1
klootzak
Guest

Standaard moslims die het trappenhuis vol zeiken

en dan zeiken over mijn honden

Oud 12 September 2004, 08:28   #2
lieve colafles
Guest

Standaard

bedoel je dat ze over je honden gepist hebben

en wat heeft het begrip moslims ermee te maken?

Oud 12 September 2004, 14:15   #3
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Onnodige reacties zijn verwijderd. Het dringende verzoek deze ook niet meer te plaatsen.

Aan topicstarter het verzoek om duidelijk te maken wat 'moslims' hier mee te maken hebben, danwel met een meer genuanceerde stelling te komen, anders zal dit topic binnen afzienbare tijd gesloten worden.
Oud 12 September 2004, 18:49   #4
klootzak
Guest

Standaard

ze geven mijn honden de schuld van hun kinderen die de flat volzeiken.

moslims omdat er geen nederlanders wonen die hun kinderen de flat vol laten zeiken (uberhaupt geen nederlanders met kinderen)

Oud 12 September 2004, 19:05   #5
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Maar wat heeft het feit dat ze moslim zijn dan uberhaupt te maken met het feit dat ze jouw honden de schuld geven van het volzeiken van de flat?
Oud 12 September 2004, 19:14   #6
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar wat heeft het feit dat ze moslim zijn dan uberhaupt te maken met het feit dat ze jouw honden de schuld geven van het volzeiken van de flat?
ik wil niet een hele bevolkingsgroep benadelen dus zeg erbij dat het moslims zijn, anders wordt er misschien gedacht dat het jogoslaven, nederlanders of andere beschaafde bevolkingsgroepen zijn.

Ik kan ook wel marrokanen zeggen maar er zitten ook een paar turken tussen.

Het feit dat ze moslim zijn zegt in deze ook wat over hun mate van niet intergratie zoals brood op de grond pleuren, smorgens buren pesten met keiharde moslim herrie etc.

Oud 12 September 2004, 19:39   #7
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Snap je zelf wel wat je nou eigenlijk getypt hebt? Alleen die tegenstrijdigheid in je eerste zinnen al, om maar niet te spreken van je debiele manier van generaliseren... Werkelijk te stompzinnig voor woorden zeg.
Maar goed, ik laat hem open, misschien dat iemand wel een constructieve mening kan vormen.
Oud 12 September 2004, 19:44   #8
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
Snap je zelf wel wat je nou eigenlijk getypt hebt? Alleen die tegenstrijdigheid in je eerste zinnen al, om maar niet te spreken van je debiele manier van generaliseren... Werkelijk te stompzinnig voor woorden zeg.
Maar goed, ik laat hem open, misschien dat iemand wel een constructieve mening kan vormen.

ik uit mijn frustratie, dit forumonderdeel heet toch klaag korner ?

ik vind het niet getuigen van een voorbeeldfunktie als jij mij mening al debiel bestempelt.

dit betreur ik.

Daarbij leg ik je net uit dat ik juist niet generaliseer alle moslims in mijn flat doen dit, dit is een vastelling

welke tegenstrijdigheid bedoel je ?
(wellicht een quote van de betreffende zin)

Oud 12 September 2004, 19:59   #9
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Je roept dat je niet een hele bevolkingsroep wilt benadelen, maar tegelijkertijd veralgemeniseer je wel je flatbewoners tot moslims in het algemeen... Dat vind ik inderdaad een debiele manier van generaliseren (en dat is een heel verschil met wat jij zegt; dat ik je mening debiel vind).

Jij mag best je frustratie uiten, daar is dit forum inderdaad voor bedoeld... Maar de manier waarop jij je mening uit vind ik TE generaliserend. Waarom praat je niet over je medeflatbewoners? Dat ze moslim zijn heeft er gewoon niets mee te maken en ik hoop eigenlijk dat je dat zelf toch ook wel inziet.

Je haalt er nota bene bij dat ze niet goed geďntegreerd zouden zijn omdat ze brood op de grond pleuren.. alsof 'gewone' Nederlanders dat niet doen... Je vindt dat burengerucht te maken heeft met het moslim-zijn. Ook hier: dat geldt net zo goed voor anderen..

Je insinueert dat moslims niet beschaafd zijn, dat vind ik nogal wat. Op basis waarom zou dat dan zijn? En dan noem je Joegoslaven/ Nederlanders wel beschaafd? Op basis waarvan dat dan? Ik geloof dat er legio voorbeelden te noemen zijn waarbij ik toch wel mijn twijfels zet bij die zogenaamde beschaafdheid.

Ik hoop dat je het begrijpt..
Oud 12 September 2004, 20:04   #10
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
Je roept dat je niet een hele bevolkingsroep wilt benadelen, maar tegelijkertijd veralgemeniseer je wel je flatbewoners tot moslims in het algemeen... Dat vind ik inderdaad een debiele manier van generaliseren (en dat is een heel verschil met wat jij zegt; dat ik je mening debiel vind).

Jij mag best je frustratie uiten, daar is dit forum inderdaad voor bedoeld... Maar de manier waarop jij je mening uit vind ik TE generaliserend. Waarom praat je niet over je medeflatbewoners? Dat ze moslim zijn heeft er gewoon niets mee te maken en ik hoop eigenlijk dat je dat zelf toch ook wel inziet.

Je haalt er nota bene bij dat ze niet goed geďntegreerd zouden zijn omdat ze brood op de grond pleuren.. alsof 'gewone' Nederlanders dat niet doen... Je vindt dat burengerucht te maken heeft met het moslim-zijn. Ook hier: dat geldt net zo goed voor anderen..

Je insinueert dat moslims niet beschaafd zijn, dat vind ik nogal wat. Op basis waarom zou dat dan zijn? En dan noem je Joegoslaven/ Nederlanders wel beschaafd? Op basis waarvan dat dan? Ik geloof dat er legio voorbeelden te noemen zijn waarbij ik toch wel mijn twijfels zet bij die zogenaamde beschaafdheid.

Ik hoop dat je het begrijpt..
en weer geef je niet echt een voorbeeldfunctie met de opmerking "ik hoop dat je het begrijpt"

dat het moslims zijn heeft er wel mee te maken, als ik zou zeggen medeflatbewoners benadeel ik nderlanders, negers jogoslaven en ieder andere bevolkinsgroep.

en nee gewone nederlanders doen dat niet, daar is een gft bak voor.

ik geef in dat in dit voorbeeld de nderlanders en joego's beschaafder zijn dan de moslims bijvoorbeeld door hun afval gewoon in de vuilnisbak te gooien ipv ui het raam

Oud 12 September 2004, 21:44   #11
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

'Gewone Nederlanders' (wat een kutbenaming) zijn ook zo slonzig..
Impressions is offline  
Oud 12 September 2004, 22:26   #12
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
en weer geef je niet echt een voorbeeldfunctie met de opmerking "ik hoop dat je het begrijpt"

dat het moslims zijn heeft er wel mee te maken, als ik zou zeggen medeflatbewoners benadeel ik nderlanders, negers jogoslaven en ieder andere bevolkinsgroep.

en nee gewone nederlanders doen dat niet, daar is een gft bak voor.

ik geef in dat in dit voorbeeld de nderlanders en joego's beschaafder zijn dan de moslims bijvoorbeeld door hun afval gewoon in de vuilnisbak te gooien ipv ui het raam
En je weet nu serieus zeker dat je nog door iemand geloofd word? Kom op zeg. Definieer eerst eens wat 'Nederlanders' zijn. Dé Nederlander bestaat niet. Nederland (en welk land dan ook) bestaat uit een grote mengeling van volkeren. Als ik mijn buurman tegenkom kan ik echt niet zeggen wat voor achtergrond hij heeft. Misschien komt hij ook wel uit de Balkan? Ik zie het niet hoor. Sterker nog.. het BOEIT niet eens. Oordelen geef je niet over groepen mensen, groeperingen zijn verzinsels. Je kan alleen een oordeel geven over een individu.
Complete groepen beschuldigen van een feit is gemakzuchtig en dom.
Ga je moeder pesten ipv dit soort achterlijke dingen uitblaten.

Oud 12 September 2004, 22:44   #13
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
'Gewone Nederlanders' (wat een kutbenaming) zijn ook zo slonzig..

die pleuren gaan brood en andere rommel uit het raam

Oud 14 September 2004, 13:34   #14
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
die pleuren gaan brood en andere rommel uit het raam
In dat geval vrees ik dat je toch een beperkt wereldbeeld hebt...
Oud 14 September 2004, 22:41   #15
klootzak
Guest

Standaard

Citaat:
In dat geval vrees ik dat je toch een beperkt wereldbeeld hebt...
Jij bent gewoon een domme linkse snol met verkeerde beeldvorming, hieronder is een apartement leeg, ik weet zeker dat je minimaal drie keer wordt verkracht als je het durft om in deze wijk te gaan wonen.(binnen een periode van een week)

Jij irriteert mij en met jou linkse mongolen die zo als jou denken.
Want jij legt een dictatuur op en beschuldigt mij min of meer van racisme en direct van generalisatie, terwijl ik er specifiek mijn flat heb bijgezegt gezien ik niet geloof dat jij iedere inwoner van mijn flat hebt gezien (laat staan een) lul je maar wat in de ronte met je generalitsatie.

Zie eens onder ogen dat er een grote groep buitenlanders in Nederland woont die er een tiefuszooi van maakt.

Let op ik heb het niet over alle buitenlanders, maar het wordt tijd dat er eens boter van de hoofden wordt geveegt en dat er tegen deze mistanden actie wordt ondernomen.

of vind jij afval op jou straatje normaal ?

je argument dat Nederlanders dat ook doen is niet waar, bewijs het tegendeel maar eens.

Ik denk dat je laf bent en dit topic sluit met een lage opmerking erachter aan, maar dat past bij jou persoon..(in ieder geval bij de beeldvorming die ik hiervan heb gekregen)

Oud 14 September 2004, 23:07   #16
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Too much of flame for me.

Berichting Regels