|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
BeHeerser
|
![]()
Zit ik woensdagavond in de trein van 23:08 van Eindhoven naar Utrecht op weg naar huis na de wedstrijd PSV-Panathinaikos, niets vermoedend.
Kom ik er de volgende dag achter dat ik de hele treinreis achter Anke (bruggi) heb gezeten. Nu wist ik wel dat ze ook naar de wedstrijd zou gaan maar zij zat in het PSV vak en ik in het Panathinaikos vak, dus was het helemaal toevallig. Blijf het nog steeds vreemd vinden. ![]() Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt? |
![]() |
![]() |
#2 |
Looking at you
|
![]()
uhuh ik liep is in Harderwijk liep ik zo tegen Silverchair op
![]()
#3 |
Lid
|
![]()
naja t cafe waar we vaak komen met uitgaan is ook een klein wereldje.
staat 1 meid centraal die 2 vrienden van me kent. ze heeft weer een zus waar ik s mee heb gedanst, vriend van me met t nichtje daarvan. de ex van die 'centrale' meid is weer bevriend met een andere gast die ik ken en die heeft nog n andere vriend waar ik veel mee om ga en het cirekltje is nu wel rond ![]() tot zover n kleine wereld in t cafe ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ontopic: Ja was na Utrecht - Djurgardens geweest en zat op de terug weg bij LoeLoe in de trein ![]() ![]() ![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
een keer op vakantie in spanje kwam ik een kerel tegen die toen 3 blokken achter me woonde
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
O ja had ik ook nog:
Was op vakantie in Spanje, meisje ontmoet, mee gesoent blablabla Meisje kwam uit Zwolle en kwam me errug bekend voor, maar ik dacht dat ik der van 2 jaar terug kende, waren we ook beide na Spanje geweest.. Wat bleek nou achteraf: Had ze vorig jaar een jongen van me werk ontmoet in Turkije, tijdje mee gehad en dus ook een x bij me op het werk geweest ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
architect of life
|
![]()
Zat ik twee weken geleden bij de tandarts.
"En waar zit je op school?" "Edugo." "Ook les van Pieters?" (Pieters = de tang van chemie) "Ja. *rolt met ogen*" "Vreselijk mens eh. Als ik kon, schoot ik haar neer." Bleek dat zij nog met haar zoon geweest was. Ik vind eigenlijk dat de wereld vrij groot is. Had ik afgesproken met iemand zaterdag op de fuif. Ik zat van 9 tot 1 achter de kassa, dus normaal zou ik hem dan gezien hebben. Het moment dat ik naar de wc was, moet hij binnengekomen zijn. Hij heeft mij binnen de hele tijd lopen zoeken, terwijl ik daar maar op hem zat te wachten. We waren er dus allebei van overtuigd dat de andere er niet was en hebben het dan maar opgegeven. Echt erg ...
#9 |
Über Mensch
|
![]()
ja ik kwam 0vera tegen op een feest in de challange in hoofdorp.... toen nog niet op het forum en kende haar alleen van een foto die linnea me destijds es heeft laten zien, 0vera was toen met een vriend van me gegaan. Was later dus in gesprek met haar geraakt zo van hey ken ik jou niet...
![]() ow en dimas, die ken ik van een internet spel, blijkt ie linnea en 0vera ook te kennen ![]() dat was echt te gruwlijk.... kende ze alle 3 zeg maar los, blijken hun elkaar allemaal ook te kennen en dat op allemaal verschillende achtergronden vond ik toch te gruwlijk. heb wel meer van die dingen mee gemaakt maar dit was toch de meest extreme combi ![]() edit.... linnea en dimas komen niet meer op het forum of superdelux zeer zelden ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Toen ik pas met men vriendin was,kende ik niemand van haar vrienden
Spreek ik eens met haar af,maar zij had al haar vrienden erbij en ik dus niemand ![]() Kom ik daar aan,blijken al haar vrienden,mensen te zijn van men oude vriendekring en vroige school,ik had die mensen jaren niet gesproken ![]()
#11 |
Guest
|
![]()
Leuk joh
![]() Ik ben DaaF (oud sportforumbaas) een paar keer tegen gekomen met uitgaan in de Bobs ![]() ![]() Ik heb trouwens wel vaak dat ik op station Amsterdam Amstel of centraal sta en dan bekende gezichten zie van het forum, maar dan weet ik niet zeker of ze t waren en dan weet ik het dus nooit zeker omdat ik het daarna dan ook niet vraag of ze t waren ![]() |
![]() |
#12 |
Über Mensch
|
![]()
vakanties zijn idd zo gruwlijk, vorig jaar idd zooooveel mensen tegengekomen die ik kende enzo niet normaal!
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
toen we in hongarije op de bus stonden te wachten om terug te gaan naar de camping stond er een hele groep limburgers. wij gesprekje aanknopen natuurlijk en bleek er een meid bij te zitten die mn oom en tante kent. dat vond ik ook wel maf
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
ik zat een keer in de trein, zat silverchair daar ook in
![]() ben randy wel eens tegengekomen in zwolle (ja echt) ? ![]() en laatst op verjaardag hier in zwolle was een kerel die bij mij op de middelbare school heeft gezeten, en het bleek ook nog een kerel te zijn die medeverantwoordelijik was voor een bommelding toen ![]() ![]() ![]() en ikw as een keer op verjaardag in rotterdam, komt er ook iemand die ook uit zwolle komt ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
oh ja en een klasgenootje van mij is het buurmeisje van de zus van mijn halfschoonzus
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ja wel heel erg toevallig idd
![]() Toch jammer dat ik jou helemaal niet gezien heb. Volgende keer gewoon die schreeuwlelijk naast me negeren en ff gedag zeggen ![]() En ik praat niet plat ![]() Ik kwam afgelopen zomer trouwens Superjood (Mark) tegen op de boulevard in Marmaris in Turkije, terwijl we niet wisten van elkaar dat we uberhaupt in Turkije waren. Dat was ook wel heel grappig. Ben daar ook maarliefst 5 mede Johan Cruyff University-studenten tegengekomen, waarvan ik er 3 nog NIET kende, terwijl het dus echt een hele kleine studie is. Echt vreemd was dat, raak je met iemand aan de praat, vertel je op een gegeven moment wat voor studie je doet, met uit gewoonte een verhaal erbij wat het is omdat niemand het kent: zegt diegene gewoon doodleuk 'hee dat doe ik ook!' . En dat 3x. Het jaar daarvoor kwam ik op de eerste dag van mn vakantie mn oude buurjongen in een discotheek tegen. Jarenlang naast gewoond en daarna jaren niet meer gezien, was ook wel apart. En uhm ik kwam Dextor opeens een keer tegen op een woensdagochtend op station Duivendrecht ![]() En ik zag samen met AntiKezman een keer Zaagmans (nostalgie!) in een Feyenoordpakkie rennen in Zoetermeer. ![]() |
![]() |
#18 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij zit een leuke meisie is de "klas" (college ofzoiets) en ik zou toch zweren dat ik dr ken maar ik heb geen idee waarvan. Ik ga het eens aan dr vragen
![]() |
#21 |
Amsterdam Original
|
![]()
ben dext0r en 0vera in amsterdam tegen gekomen
![]() en kben door heeel veeel mensen gespot ![]()
#22 |
Guest
|
![]()
Ik -----> een jongen waarmee ik soms samenspeelde voor mijn huis ( Speeltuintje ) <----- Me vriend
ik dus hoi zeggen tegen hem, en me vriend kwam eraan en zei " Ey Mike ! " Ik zo Huh ? ![]() Bleek dus dat hij vroeger ook altijd met um omging Maar da's bijna geen wonder, want we wonen 2 straten van elkaar ![]() Dus misschien gingen we vroeger al met z'n drieeen om ![]() |
![]() |
#23 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
ohja,ik ben op rockwerchter een vriendin tegengekomen die ik jaren niet had gezien, en heel lang verliefd op was geweest
![]() en 2 maand later kom ik ze gewoon nog eens tegen in een bar ![]()
#25 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() en volgens mij hebben martijn en ik NW een keer gezien op a'dam CS zonder dat we van elkaar wisten dat we daar waren dan he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Ik kwam ambie en Martijn tegen in de trein
![]() En DA was in harderwijk en ze zag mij maar ik haar niet !!!!!!!! ![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Beheerder
|
![]()
ag ja je schijnt iedereen op de wereld in 7 stappen te kennen, best wel klein dus
#28 |
the bearded lady
|
![]()
Ben dext0r een keer tegengekomen op het CS en ik liep 'ns langs Phit bij de HvA
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#30 |
the bearded lady
|
![]()
Zit wel wat in, maar ik noemde dus ff wat mensen op die ik niet bepaald elke dag zie waar ik ff gauw op kwam.
![]() Bedacht me net eigenlijk pas dat toen ik nog bij de TPG werkte, ik een collega had die NW bleek te kennen. En zo zullen er nog wel wat cirkeltjes te bedenken zijn als ik er echt diep over zou gaan nadenken... ![]()
#31 |
Guest
|
![]()
ohwja, ik ken iemand in zuid-limburg die vroeger met NW heeft gespeeld
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]()
ik had miss_sweetgirl een keer gezien op het stadhuisplein
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Oh ja kwam Amby en Dext0r ook een keertje tegen bij de C&A!
ik hun groeten, Martijn kijkt me met zo'n kop aan van : " Euuuh ken ik jou ? " Maar Amby herkende me wel ![]() |
![]() |
#35 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() volgens mij vindt headliner ook dat hij mij een keer gezien heeft of niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#37 |
Lid
|
![]()
Ik liep in lloret indat water park daar... Kom forza en joeyb tegen
![]() En zo ben ik in eindhoven in de stad weleens Kreej-z tegen gekomen..
#38 |
Guest
|
![]()
biffy en ik liepen na een concert zo maar door amsterdam en toen kwamen we zomaar ancalagon tegen
![]() en ik heb een keer banaan door amsterdam zien lopen maar verder niks gezegd ![]() |
![]() |
#39 |
Aachen TSV
|
![]()
Op Tilburg-West stapte ik een keer vooraan uit de trein, en even later bleek dat Tyskie op Tilburg-West instapte
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
#44 |
Whooohooo
|
![]()
Ik heb nog helemaal niemand gezien van het forum
![]()
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#46 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Volgens mij let je er gewoon niet op. Als ik door Gent loop, loop ik er niet aan te denken dat ik wel eens iemand van lln.com zou kunnen tegenkomen.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Super Lid
|
![]()
O wacht..
Bazzemans heeft mij met koninginnen dag gezien in Arnhem ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Banned
|
![]()
ik kwam al mensen tegen van ll.com toen ik nog geen eens op het forum zat....
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
FORE!!!
|
![]()
ik liep zo eens op school en wie kwam ik toen tegen? ... Stevie ... wie had dat nou gedacht?
![]() ![]() ![]()