|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Alloohhaa mensjes..kzit met een klein probleempje
![]() ![]() Hij kijkt wel regelmatig ![]() ![]() maar zodra we oogcontact hebben kijkt hij -of ik- weg.. goew bezig! ![]() goh nee..ik wil die echt leren kennen ze maar hoe moet ik contact zoeken? Om op hem af te stappen heb ik gwn het lef nie! ![]() dan word ek superrood... ![]() kheb geen vrienden die contact hebben met zijn vrienden ofzo.. ma al men vrienden zijn ertegen, hij ziet er wat stoer uit en dan vinden ze hem "arrogant" ![]() maar ja daar gaak nu is nie na luistre ze ![]() hoe contact zoeken???!! Kvind wel da het contact "toevallig" moe zijn, die zever van derop afstappen is nix vo mij ![]() duz jah zoiets zou nogal spontaan moete gebeuren bij mij.. kben nogal veeleisend eh.. ![]() kan iemand me mss helpen? Liefs Lisatje xxxxxxx PS:kheb wel zen emailadres...ma em toevoegen op msn..daar voelk nie veel voor..kheb da al es gedaan bij iemand, we klapten dan vaak op msn ma op school durfde ik daar dan nooit bijgaan... ja echt *hopeloos* Kuzzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
Meestal ga je vaker echt met `m praten als je elkaar heb toegevoegd op msn. Je haalt dan onderwerpen naar boven waar je `t toen over hebt gehad, en dat leidt dan weer naar een volgend gesprek.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" Laatst aangepast door Flater : 21 October 2004 om 20:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
haalt leidt ![]() Gewoon erop toestappen. Niet zo onzeker zijn en ervoor gaan. Had ik beter ook gedaan... Trouwens, van België, niet?
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
msn helpt wel joh!! en dan op school goeiedag doen naar mekaar... en dan ietsje later der een klein gesprekje mee voere, en zo gaat de bal wel aan het rollen.
![]() zo is het ongeveer bij mij gegaan, alleen was ik toen veel te verlege, met als gevolg dat et opt einde vant jaar enkel bij minieme gesprekke bleef en goeiedagjes... en toen was ie achttien en ging op kot... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
gewoon slingers mee nemen, eropaf lopen slingers over hem heen, briefje erbij waaop staat "ik heb je versiert"
en weglopen zonder iets te zeggen, heb je in ieder geval een duidelijke boodschap neergelegd |
![]() |
![]() |
#6 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Dan moet ze het wel durven he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Pfoei, dat probleem heb ik ook. Maar ik heb hem nog niet toegevoegd op msn
![]() :@ ik durf het niet! ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
hee, heb nu ook net juist hetzelfde voor. Hij is zoooo'n schatje!! en ik wil der dus alles aan doen om contact met hem te legge!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Ohhh ik heb hem toegevoegd en hij is helemaal lief!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
architect of life
|
![]()
Ik heb dat ook ooit eens gedaan. Na drie gesprekken bleek dat hij zo arrogant was dat ik hem meteen verwijderd heb.
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
FORE!!!
|