|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
FORE!!!
|
![]()
En wat gaan jullie dit weekend doen?
Ik: Vrijdag na school (15.00) naar Atjeuh ![]() Daarna om 17.00 uur training tot 18.00 uur Dan naar een voorstelling van mn neef om 20.00 uur in Eindhoven Zaterdag moet ik om 09.10 uur starten in een wedstrijd dus dat wordt rond een uur of 7.45 uur op Dan smiddags huiswerk maken 's Avonds naar een vriend van mij Zondag weet ik nog niet alleen 's avonds om 18.00 uur werken
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
vrijdag:
van 9.00 - 11.00 werken dan tot 14:50 naar school vervolgens gezellig doen met vrienden rond 17.00 eten daarna werken tot 20.00 dan naar een feestje toe en uitgaan (of op het feestje blijven ![]() slapen zaterdag: rond 9.00 eruit en werken om 13.00 filmopnames tot 16.00 ongeveer slapen rond 18.00 avondeten slapen van 20.00-21.30 naar een feestje van 22.00 - 7.00 werken slapen zondag: uitslapen leren voor tentamenweek en shit beginnen met het monteren van de opnames met vrienden gezellig doen slapen Dat is zo'n beetje mijn planning voor het weekend ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nerd
|
![]()
vrijdag werken (stage) tot 9 uur 's avonds
zaterdag werken tot 5 uur en daarna iig Star Trek: Voyager op tv ![]() zondag uitslapen en uitrusten maandag weet ik nog nie
![]() |
#4 |
pudiecat
|
![]()
sjenker hard leren
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
vrijdag: laatste toetsen, smiddags winkelen
zaterdags: paard klaarmaken voor zondag, savond naar dieka zondags: onderling concour |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
morgen weer hele dag stage, fitnesse en savonds met wat mensen bij iemand thuis rondhange
zaterdag: werken, naar de bios en op stap zondag: werken |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
morgen=
-uitslapen -beetje werk voor school maken -naar vriend toe -naar huis gaan eten -terug naar vriend toe -'s avonds met vrienden naar een feestje in Gent ![]() zaterdag= -'s ochtends gaan slapen -'smiddags naar mijn moeder toe -'s avonds leuke dingen doen met m'n vriend en daar blijven slapen zondag= -luieren in bed met m'n vriend ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ja?
|
![]()
morgen met een vriendin naar een stadje toe en 's avonds vriendje.
zaterdag werken en huiswerk. zondag huiswerk en vriendje. ![]()
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Vrijdag overdag zoeken naar stage, vast wat leren, naar vriend toe, en 's nachts met vrienden Axes and Allies doen
Zaterdag leren en 's avonds stappen Zondag leren Maandag tentamen en 's avonds naar Duisburg-Aachen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Geen idee, vast weinig
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Vandaag 2 pw's maken (maatschappij en wiskunde)
Daarna komt mn vriendin ![]() Morgen geen idee Zondag idem |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Vandaag:
-heel lang op school zitten om m'n werkstukje af te krijgen -beginnen met natuurkunde maken -wiskunde hoofdstuk afmaken -leren zaterdag: -leren leren leren leren leren zondag: -feest, ik ben 1 jaar samen met m'n vriend ![]() ![]() -leren leren leren leren leren |
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
Vrijdag:
9.15 tot 12.30 naar school 15.00 Alpha hier Zaterdag: Proefwerk scheikunde leren 19.00 naar Frans Bauer concert hier in Den Bosch ![]() Zondag: 9.50 tot 13.00 handballen en daarna niks doen
![]() |
#15 |
Über Mensch
|
![]()
van 18.00 tot 19.00 training
dan eten maken dan rond 22.00 naar Alien vs Predator zzzZzZZ lekker uitslapen 14.00 scouting tot 17.00 naar me ouder, ff gezellig doen en patat eten tot 19-20uur en dan naar mijn huis 21.00 begin van feesje bij mij thuis (chicks die willen komen, gaarne ![]() zzzZzZZ lekker uitslapen de heledag niks doen 17.00 klaar maken voor werk 18.00 werken tot 21.00 dan relaxen en slapen zzzZzZZ The End |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Vandaag:
Vriendje toe School toe Thuis luieren Morgen: Vriendje komt naar hier 's Avonds afgesproken met beste vriendje Uitgaan/thuisblijven, nog geen idee Zondag: Studeren ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
vrijdag:
-werken voor school en om 13.30u naar de les. -trein om 16u -Thuis om 18u -training om 19.15 tot 21.15U -na de training drankje met de ploeg zaterdag: -hele dag werken voor school tot17u denk ik, daarna match -na de match: vriendje ![]() zondag: -8.OO vertrek naar match -in de namiddag wat schoolwerk en daarna vriendje -20u vertrek met de trein naar kot een gewoon weekend dus. oh ja bezoek aan mijn oma moet daar ook nog ergens tussen ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
vrijdag/vandaag:
ouders naar vliegveld brengen, 6.45 op gestaan werken van 11.00 tot 16.00 eten scouting zaterdag cursus van 9.30 tot zondag 15.00 zondag cursus afsluiten tot 15.00 naar huis gaan eten waarschijnlijk nog 2 tentames leren slapen |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik ga straks ook naar atjeuhh
|
![]() |
![]() |
#20 |
. plop .
|
![]()
Tjah, stage lopen!
![]()
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Vrijdag:
Na school niksen 's Avonds werken van 6 tot 9 Beetje thuiszitten met visite enzo Zaterdag: Werken van half 10 tot 5 Douchen en zo Bowlen met vrienden Uitgaan Zondag: Uitslapen verjaardag van mn broertje vieren |
![]() |
![]() |
#22 |
architect of life
|
![]()
Vrijdag:
- voormiddag: verdwaald in de Carrefour - namiddag (straks dus): de binnenstad in en een poging doen om kleren te vinden die ik mooi vind en betaalbaar en warm zijn. (lees: mission impossible) - 's avonds: http://img117.exs.cx/img117/6233/FLYEROK.jpg Zaterdag: - Hele dag werken voor school. Zondag: - genieten van mijn laatste dag vakantie - bij mijn grootouders op bezoek
![]() |
#23 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
° Blub °
|
![]()
vandaag:
- trein nemen - zwemmen - schaatsbaan - beetje leren auto rijden op de parking - slapen Zaterdag: - laat opstaan - om 15u naar de kapper - erna naar huis en beetje werken Zondag: - 12u: pizzabuffet ![]() - rond 19u: trein naar gent
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
waarom zou je dat hier posten niemand gaat dat allemaal doorlezen hoor
![]() |
#26 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
jocking
|
![]()
Ik stap straks op de trein naar Voorburg, daar m'n broer helpen met z'n nieuwe huisje opknappen. En zaterdagavond naar de Den Haag om daar bij m'n andere broer te gaan eten.
En dan zijn de broers op en ga ik zondag/maandag weer terug ofzo.
![]() |
#31 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
...
|
![]()
Morgen:
Sochtends ff naar men ouwe werk Smiddags ff boodschappen doen Savonds werken, verjaardag & uitgaan Zondag: Zie ik dan wel weer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]()
Komend weekend:
Nu nog evne leren voor me tentamens. En dan straks een paar uurtjes werken. Thuisgekomen lamballen (lees: tv zappen, vroeg slapen) Morgenvroeg leren voor me tentamens, morgenmiddag werken en morgenavond gezellige dingen met vrienden doen (noem een bios met aansluitend uurtje of wat poolen). Zondag leren voor me tentamens, naar vrienden, 'savonds repetitie met mijn nieuwe bandje! En dan de hele week tentamens ![]()
![]() |
#35 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Vrijdag: Gameboyen
![]() Zaterdag: Huiswerk maken, naar Miegje heen Zondag: Werken, huiswerk maken |
![]() |
![]() |
#37 |
Bianca
|
![]()
Op dit moment niks
![]() Vanavond komt m'n vriend Morgen werken Morgenavond naar de verjaardag van de broer van m'n vriend Zondagochtend schaatsen Zondagmiddag weet nog niet Zondagavond weet ik ook nog niet, gok dat ik naar m'n vriend ga, of 's middags ![]()
![]() |
#38 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() En smiddags ook nog ff naar vriendin, die heb dan half jaar met haar vriend! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
...
|
![]() Citaat:
Hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Nou moet ik om half2 lunchen, En om 4uur al avondeten! ![]() (werktijden: 10:00 - 13:00, 17:00 - 20:00) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |