|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() ik vrees echt dat dit pas het begin is, en voorlopig houdt het echt niet op ![]() ![]() edit: nu is het nog een woonwijk (?).. dadelijk vrees ik echt een aanslag op het binnenhof.... Laatst aangepast door Headliner : 10 November 2004 om 09:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
2 scholen in de brand gestoken.. white power tekens op de ramen ..
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...
|
![]()
Beter van niet.
Een vriend van mij werkt daar. Maar echt kut wat er allemaal gebeurd man. Ook moslimscholen en kerken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
.
|
![]()
ajoh... er zijn een paar gekken die dat doen..... verwacht nou niet gelijk zo'n situatie als met de palestijnen en joden...
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
Ik zei het gisteravond nog. WO III breekt hier in Nl. uit. Waar gaan we allemaal heen hey. Het lijkt Israel wel. Doet de een iets, dan moet de ander iets ergers terug doen.
Wie heeft er gisteravond btw nova gekeken? Daar was een stuk over een moskee in A'dam. Die Imam daar bidde tot Allah het volgende: Oh Allah maak het leven van alle ongelovigen een hel. Oh Allah steek ze levend in de brand. enz. enz. Dit is toch niet normaal meer? Overigens schijnen daar ook extremistische jongeren geronseld te worden. ![]() Bah, moslims. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Dankzij die moslims..... kunnen onze eigen ras echte nederlandse misdadigers niet meer naar de gevangenis omdat die vol zitten met geitenneukers!!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik geloof dat in Eindhoven van de week ook een explosie had plaatsgevonden?!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Watch it!
|
![]()
nerderland gaat gewoon naar de klote
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
'Grappig' (not
![]() Het is gewoon triest wat hier gebeurd! Waarom pakken die white power mensen onschuldige mensen? en basisschool, jezus wat zielig! Maakt me echt pissig!:@ En wat denken we wat de reactie is van de 'allochtonen'(dat bestaat niet eens )?! |
![]() |
![]() |
#11 | |
...
|
![]() Citaat:
De één doet de moslimschool, oh dan ook gelijk maar een kerk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
het word straks gewoon oorlog en dat zou me niets verbazen
we staan aan het begin van de 3e wereld oorlog (ook al kan die misschien pas over 5 jaar uit breken) maar zoiets komt er wel aan grote depressie door olie tekort druk van oosterse landen tegen westerse landen |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
dus dit kun je gewoon verwachten, we pikken het niet meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ja idd Spine daar heb je best kans van:/
want het gaat op et moment niet echt lekker kan je wel zeggen .. |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Die extremisten zijn er altijd al, ze hebben alleen maar een vuurtje nodig om te ontbranden.
De gasten zijn zo hersenloos dat ze elk feitje aangrijpen om terug te hakken op de maatschappij. Het enige doel is de aandacht trekken, welke groep ze treffen maakt niet uit, als ze maar aandacht hebben. |
![]() |
![]() |
#17 |
veteraan
|
![]()
![]() |
#18 |
jocking
|
![]()
Vind een aanslag een beetje groot woord, het is een inval die uit de hand loopt. De reden achter die inval is nog helemaal niet bekend
Er gebeuren welliswaar wat zorgwekkende dingen de afgelopen dagen, maar mensen overdrijven allemaal zo. 'dit is het begin van een burgeroorlog' en na de dood van Theo van Gogh: 'we hebben geen vrije mening meer' Allert zijn oke, maar met zo'n pessimistisch houding kom je ook nergens ![]()
![]() |
#19 |
Banned
|
![]()
idd, mislukte inval mislukt omdat de politie zich verkeken heeft op wat er zich binnen schuil hield denk ik en ja als ze dan granaten gaan gooien kan het wel eens uit de handlopen.
Ben allang blij dat ik niks hoor over mensen die ondertussen nog gegijzeld zijn ![]() Dus conclusie... er valt niks te zien mensen loop maar door ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
pudiecat
|
![]()
OOOH NEEEEE
een verbrande deurpost ![]() ![]() mn school was een half opvang centrum wel grappig ![]()
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]()
er zaten nog mensen in dat pand hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]()
Intussen is een politieonderhandelaar gearriveerd, wat er op duidt dat de gezochte mensen nog in het pand aanwezig zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik schijt dus ook echt op die lui die scholen in de fik gaan zetten ![]() Kijk er zijn moslims die slecht zijn, maar Nederlanders net zo goed.. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]()
waarom bouwen wij moskeeën en islamitische scholen? voor hun ja
![]() dat van Theo was gewoon dé druppel, nu waren ze het blijkbaar gewoon zat, afbranden die handel.. als zij zich niet aan willen passen, hebben ze hier niks te zoeken.. volgende keer mag er voor mijn part gewoon een bulldozer overheen krijg ik natuurlijk weer gezeik dat ik niet alles over 1 kam moet scheren, maar ja.. 8 op de 10 moslims hier willen zich domweg niet aanpassen, na alles wat we voor ze gedaan hebben.. ipv die moskeen konden ze ook gewoon een bioscoop oid bouwen [edit] en dat van die scholen vind ik natuurlijk _WEL_ belachelijk ![]() die hebben er (nu) nog niks mee te maken Laatst aangepast door Headliner : 10 November 2004 om 19:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En heb jij die die scholen en moskeeën gebouwd? Lijkt me niet toch. En dat van Theo de druppel.. hoeveel mensen worden er vermoord zowel door Nederlanders als door andere bevolkingsgroepen? Omdat hij zijn mening op tv gaf en daar een gek op af kwam is het ineens groot nieuws. Als een neo-nazi een neger doodtrapt omdat hij vraagt waarom hij uitgescholden werd is het ook geen groot nieuws. Ik vind gewoon dat dit hele geval al veel langer speelt en dat er probleem is met de normen en waarden in Nederland. Maar ik vind niet dat je daar alleen de moslims de schuld van kan geven maar dat je ook maar eens naar jezelf moet kijken hoe tolerant je eigenlijk tegenover andere mensen bent! |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat je ze gewoon allemaal terug moet schoppen naar die grote zandbak, ben je van al het gezeik af.
Of allemaal naar Sneek bij Appelshampoo in de achtertuin |
![]() |
![]() |
#31 | |
jocking
|
![]() Citaat:
Trouwens, als de Mohammed B. een willekerige nederlander had vermoord ipv van Gogh, was het dan ook de druppel geweest?
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]()
als ik eerlijk moet zijn, ik heb idd een hekel aan die moslims ja
en na dat gedoe met Theo al helemaal, nu heeft Nederland tenminste kunnen zien hoe laf sommige zijn zelf ben ik onder bedreiging van een mes van m'n telefoon beroofd.. door een marokkaan vriendin van m'n ex is bijna het ziekenhuis in geslagen... door een groep turken/marokkanen, omdat ze werd uitgescholden door slet en hoer en weet ik veel wat allemaal, en zich daar niks van aantrok tijdens het uitgaan ruzie gehad met zo'n marokkaan omdat ik alleen even zijn kant op keek, meteen weer gezeik "wat kijk je me aan blablabla?" klap voor je smoel kun je krijgen bekend verhaal he? en hun gedrag zal niet zo 1,2,3 veranderen.. en dat gezwel zal zich alleen maar uitbreiden als we er niks tegen doen, zal het alleen maar erger worden Laatst aangepast door Headliner : 10 November 2004 om 19:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]()
btw:
stel dat je door amsterdam loopt richting het station je loopt eerst door een buurt waar alleen maar moslims wonen, en daarna moet je nog door een buurt waar alleen maar nederlanders wonen wedden dat je dan gaat zeggen dat je je veiliger voelt als je door die nederlandse buurt loopt? dat bedoel ik maar.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Stapper, kraam eens niet zulke onzin uit, weet je wel wat een wereldoorlog is en wat daar voor nodig is om het te ontketenen? Draaf eens niet zo door en wees eens realistisch.
![]() Datzelfde geldt voor alle lompe generalisaties die ook weer in dit topic opkomen: zie ook dingen los van elkaar. Het niet veilig voelen in bepaalde buurten, criminaliteit, kansarme jeugd, achterstandswijken, fundamentelisten... je kunt die problemen niet zomaar gelijkstellen aan een geloof ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]()
hij bedoelt waarschijnlijk burgeroorlog ofzo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
just myself
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Über Mensch
|
![]()
ik heb die mensen gezien bij mij op school, die van den haag dan he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dus wil je alsjeblieft ophouden met doen alsof je ergens verstand van hebt? |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het zijn de extremisten die dit doen. Het zijn niet de modale moslims.. Als ik door mijn buurt loop zie ik meer moslims die er hun afschuw over het voorval uitspreken dan dat ze er voor zijn. Ik heb er nog geen een ontmoet die het met het vermoorden van theo van gogh eens was... Het is nog zieker dat een stelletje mongolen reageert door een basisschool en een moskee in de fik te steken. Achterlijke domme lompe mensen, ik snap niet dat ze denken dat je met wraak iets oplost.. En hoeven wij niet-islamieten ons daarvoor te excuseren? nee! waarom is het zo dat alleen de moslims zich moeten verantwoorden of afkeren van dit soort daden? waarom moet ik dat niet? omdat zij hier te gast zijn? Maar het is toch zo dat wij ze in eerste instantie hier gehaald hebben als goedkope arbeidkrachten, en ze nooit welkom geheten hebben. Turk was in de tijd van de gastarbeiders een scheldwoord, en moslims waren enge zieke mensen. Wij hebben hen toch niet welkom laten voelen? De overheid heeft deze mensen gebruikt om onze economie te kunnen laten groeien.. Ga niet zeggen dat zij zich lief en aardig op moeten stellen want dat heeft Nederland ook nooit gedaan. |
|
![]() |
![]() |
#41 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
toen fortuyn vermoord werd, hielden me vrienden (grotensdeels moslim) hun hart vast dat het geen moslim hem niet vermoord had. je kan bijna zeggen dat het een geluk was dat het een nederland was. een dag na de moord kon je wel zien waarom ze zo bang waren tijdens de moord op Pim, want ik merkte overal dat ze (de moslims met wie ik omga) gevreesd werden/worden. maar soms denken mensen ook gewoon niet dat er normale moslims bestaan. beetje hetzelfde dat veel meisjes denken dat jongens alleen maar willen neuken ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
Wat is dan ook dom vind, heb ik tenminste gezien op tv, dat de politie niet eens meer in de buurt van dit soort wijken 'durft' te komen. zo los je dit soort dingen ook niet echt op
![]() |