|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Oftewel: hoe lang sta jij voor de spiegel en waarom?
En kijk jij bewust in een spiegel of een raam als je er voorbij loopt?
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
`s Morgen 20min ofzo waar ik alles in doen (tandenpoetsen, gezichtwassen, enz)
`s Avonds sta ik er te lang, niet altijd, maar soms meer dan een uur ![]() ![]() Oja.. En ik probeer spiegels te mijden om m`n dag leuk te houden, maar af en toe wil ik gewoon weten hoe ik er voor sta ![]() Ik heb gewoon weinig zelf vertrouwen nog steeds. Kan er mee leven hoor ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" Laatst aangepast door Flater : 30 January 2005 om 08:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
just myself
|
![]()
ksta 'smorgens ongeveer 5 minuten voor de spiegel, ff mn haar doen, wassen, 'tanden poetsen, enz
als ik op fiets naar school zeiknat ben geregend ga ik wel ff kijken hoe mn haar nou zit en proberen en nog iets aan te redden, voor de rest vin ik het allemaal wel goed...
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik haat spiegelingen in ramen etc.
Maar de laatste tijd ben ik wel meer met mijn uiterlijk bezig. Cremés, zalfjes etc. |
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
ligt eraan of ik er zin in heb...
als ik naar school moet sta ik dus echt niet lang voor de spiegel, dan boeit het mij niet echt hoe ik eruit zie... alleen ff snel haren doen, gezicht en tandpoetsen en natuurlijk ff douchen dan
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
met scheren: 10-15 minuten
zonder scheren: 5 minuten zoiets gok ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik sta 's morgens een 20 minuten a 30 minuten in de douche..
das 10 of 15 minuten douchen.. de rest aankleden, haar doen etc.. toch redelijk ![]() Ik ga met scooter naar school, dus doe dan thuis niet me haar.. maar op school, alhoewel ik dat vaak vergeet.. maar dat maakt me geen klote uit met maar 5 meiden op de hele school ![]() Op me werk doe ik wel altijd me haar als ik met scooter ben.. |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
's Ochtends ben ik denk ik zo'n 20 minuten in totaal kwijt met in de spiegel kijken; tandenpoetsen, slaapkorreltjes uit m'n ogen wrijven, m'n haar doen, mascara opdoen, etc. 's Avonds ook 20 min. met make-up eraf halen, crèmepjes smeren, tandenpoetsen enzo. Voor een gewone dag dus, als ik uit ga ofzo kan ik rustig anderhalf uur voor de spiegel staan tutten en het stomme is nog wel dat ik meestal zelf de tijd vergeet
![]() Ik kijk trouwens in elke spiegel of etalageruit, al was het maar om even m'n tong naar mezelf uit te steken.
![]() |
#9 |
Whooohooo
|
![]()
Ik ben wel heeel erg ijdel. Ik heb echt veel te veel make upjes en cremetjes enzo.
Ik ben 's ochtends ongeveer een half uur bezig, maar dat is omdat ik nog meer van slapen hou, dus het zou meer kunnen zijn ![]()
![]() |
#10 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik ben minder ijdel dan ik zou willen zijn
![]() ik wil er wel altijd goed uitzien en zo, maar qua make up wil ik graag wat meer variatie. ben alleen nogal onzeker over mijn schminkcapaciteiten ![]() mijn haar moet er wel meestal goed bijliggen, de laatste tijd durf ik al eens foert te zeggen, maar dat komt wellicht door al die stress ![]() van crèmes ken ik eigenlijk niks, maar wil graag bijleren. zou binnenkort ook eens naar een schoonheidssalon willen gaan.
![]() |
#11 |
Aachen TSV
|
![]()
Inderdaad zoals 6thgate, met scheren zo'n 10 tot 15 minuten, anders incl tanden poetsen een minuutje of 5. Als ik haast heb doe ik gewoon een pet op en ben ik binnen 1 minuut klaar zowat.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Kben allang blij als ik 's ochtends m'n bed uitkom, kan douchen en aankleden...
Maar er mag niks raars aan me gezicht zijn, want dat valt het meest op ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ahem... Ik behoor tot de types die elk moment van de dag, als ik de kans krijg teminsten, in de spiegel... En eigelijk heb ik geen flauw idee waarom ik dat doe.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Voordat ik naar school ga wel ff. Maar als ik thuis kom liever niet eerlijk gezegd
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
's ochtends sta ik er miss nog geeneens 5 minuten voor de spiegel... ben altijd heel snel 'sochtens maar als ik uitga of 's avonds nog weg moet, dan sta ik er sow een uur voor anderhalf uur met het douche
|
![]() |
![]() |
#17 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() 's Ochtends gewoon tandenpoetsen, haren opsteken en gezicht wassen. Niet meer dan zeven minuten. En 's avonds tanden poetsen, haar losmaken en wat van die zalf op mijn puisten en uitslag op mijn gezicht smeren. Ook hooguit zeven minuten. En voor de rest probeer ik zoveel mogelijk spiegelingen te vermijden. Ik wil mijn eigen dag niet verpesten ...
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
-x douchen
-x aankleden (sta ik meestal ook wel voor de spiegel dus das ook iets van 5 tot 10 min, als ik niet weet wat ik aan doe veel langer ![]() -x haar doen (totaal een kwartier, moet meestal fohnen enzo, en mijn haar zit niet altijd 1,2,3.) -x make uppen (5 min ofzo) Verder als ik naar de ingang van school loop, loop ik langs ramen dus dan kiek ik altijd wel ff of mn haar goed zit... ja ben dus redelijk ijdel ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FORE!!!
|
![]()
valt wel mee ... op de badkamer alleen ff scheren, wassen, haren doen en dan weer weg ...
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
valt best wel mee... smorgens niet lang, 10 minuutjes, savonds wel wat langer (mr das voornamelijk koffieklets met zus)
en als ik een raam ofzo tegenkom dan kijk ik af en toe eens rap, tjsa, beetje ijdel toch wel dan |
![]() |
![]() |
#21 |
BeHeerser
|
![]()
Kwartiertje alles bij elkaar ofzo.
-5 min scheren (6th gate en bartje hoe presteren jullie het om er een kwartier over te doen??) -3 min mn haar doen, is opzich wel lang maar heb het nu langer dan dat ik het eerst had toen zat het binnen 20 sec in model ![]() - 2 min tanden poetsen - 2 min aankleden en deo/luctje opspuiten en klaar Douchen doe ik gemiddeld zo'n 10 min over maar dat reken ik niet mee tot ijdelheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
ik ben 's ochtends meestal 20 min. tot een half uur in de badkamer... haar wil nooit zitten, moet mn gezicht wassen en reinigen, beetje opmaken, tandenpoetsen, deo'en, parfum opspuiten en wakker worden ...
![]()
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
lang voor de spiegel, hmm, inclusief scheren 10 min. ***En kijk jij bewust in een spiegel of een raam als je er voorbij loopt? **** soms ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en na een dag werken wil ik zowieso douchen, als je gewerkt hebt heb je gezweet - zweet is bah - dus dan ga je douchen. dus 2x. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Nee niet ijdel enige rare is dat ik wel iets van 15 keer mijn handen op een dag was , kan er ook echt niet tegen als andere mensen niet hun handen wassen
|
![]() |
![]() |
#28 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Slechte gewoonte mss wel ... maarjah ...
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
niet ijdel, me haar zit toch nooit langer dan een uur goed, want kheb vreselijk krulhaar
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Über Mensch
|
![]()
mwa niet echt lang. Terwijl ik er toch redelijk lang over doe om te douchen en klaar te maken uurtje ofzo
![]() ![]() maar me haar is het ergste, soms zit het in 10 seconden en dan geef ik het na 2 minuten op en laat het voor wat het is ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Ik ga niet de deur uit zonder make up
Ik kam elke ochtend m'n haren Ik kijk in de spiegel / ruit wanneer ik die tegen kom ERG! ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Ik ben best wel ijdel.
Kleding uitzoeken kan erg lang duren als ik opeens zo'n bui heb dat ik niks leuk vind ![]() ![]() Ik ben wel zo iemand die altijd ff in een spiegel of ruit kijkt... gewoon om ff kort te checken of het er allemaal nog een beetje uitziet ![]() Ohja ik neem 's ochtends wel veel tijd, maar dat is omdat ik eerst rustig 3 kwartier moet wakker worden en eten (en ff mail checken, teletekst lezen, rustig rondlopen...) en daarna op mn gemakje wil douchen. Het kan wel sneller als het moet ![]() |
![]() |