|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
He, ik ben een lang meisje, bijna 17 jaar.
De verhouding tussen m'n benen en m'n bovenlichaam vind ik niet mooi. Ik heb brede heupen en stevige benen. M'n gewicht is wel precies goed, maar ik zou graag willen weten welke sporten je kan beoefenen of wat je kan doen om je benen slanker te maken. Ik ben namelijk bang dat door nog meer sporten of door bepaalde oefeningen m'n benen inplaats van slanker, steviger worden. Heeft er iemand tips of voorbeelden van sporten, waarbij je benen krijgt meer richting de modellenwereld? Ik zou ook graag willen weten wat wandelen doet voor je benen. Ik hoop hierop veel reacties te krijgen, daar zou ik veel aan hebben. Groetjes en alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
Kijk eerst ff of het niet tussen je oren zit. Wat er in de bladen staat is geen doorsnee ofzo.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
heey, bedankt voor je berichtje. Het is niet zo dat ik in bladen kijk en dan denk: "dat heb ik niet". Het is meer dat ik naar het totaal van mezelf heb gekeken. Dit viel me het meest op als minpunt van mezelf en daarom zou ik hier graag wat meer op willen letten.
Die benen van dat meisje op het plaatje zal ik waarschijnlijk nooit krijgen, maar al is het maar een beetje verschil dan ben ik daarmee super tevreden. Groetjes, F. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
sportschool, aangezien je al 17 bent, je kan daar wel vragen hoe je aan slankere benen komt, en verder zou ik als ik jou was mezelf maar gewoon nemen zoals je bent, brede heupen zijn normaal voor meisjes/vrouwen. Wees gewoon blij met wat je hebt en wie je bent. Iedereen heeft minpuntjes, perfectie bestaat niet
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
p 0 m p . .
|
![]()
En perfect is saai
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
mja ik heb hetzelfde probleem. maar mijn benen zijn echt dik. ik heb ook gespierde kuiten, dus ik zou een sport moeten hebben die mijn kuiten verslankt.
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
Ik heb ooit ergens gelezen of gehoord ofzo dat het super moeilijk is om je benen slanker te laten worden
![]() en net als Bootje heb ik ook super gespierde kuiten en boven benen
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
zou je dan niet aan iets als plaatselijke vetverbranding moeten denken? ik denk dat je daarvoor in de sportschool moet zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
daar doe je toch alleen aan kracht/conditietraining?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Mmh ik kreeg van de sportschool ook alleen maar dikkere(gespierde) benen. (ik heb lange dunne stengels)
|
![]() |
![]() |
#11 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Maar dan zou je toch ook thuis kunnen trainen voor slanke benen? Van die pilates-achtige oefeningen enzo? Of worden je benen daar ook gespierder van?
En zou wandelen of joggen/rennen ook helpen? |
![]() |
![]() |
#13 |
BeHeerser
|
![]()
Wandelen en joggen helpt ook idd. Maar dan moet je wel heeeeeel rustig aan opbouwen met joggen als je spieren het niet gewend zijn. Natuurlijk is het ook niet zo dat je dan binnen een week slanke benen hebt. Het duurt wel een paar maanden en niet te vet eten (denk vooral aan tussendoortjes) help daar ook bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
je moet er voor zorgen dat je lange spieren krijgt, die zijn namelijk niet zo groot en zorgen dat je benen dun zijn
anders is er nog altijd liposuctie |
![]() |
![]() |
#15 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
dames, hebben jullie wel eens van trainen op souplesse gehoord?
dat houd zoveel in als: niet zwaar, maar op een hoog tempo met bijna geen gewicht. een spinbike zonder weerstand of een klein beetje. tenminste dat zij me zusje dr van, en die mag sportlessen geven dus dan zal dat wel ![]() ow en als de benen gespierd-dik zijn ipv vet-dik, hoef je ze van mij nie slanker te maken ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik wou jullie allemaal die m'n bericht hebben beantwoord heel erg bedanken!
Ik had niet verwacht zoveel berichtjes terug te krijgen, daar ben ik echt heel blij mee! Ik denk dat ik nu voldoende weet, heel erg bedankt! Groetjes F. |
![]() |