|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
is homo zijn heel erg of niet .
en wat betekend het dat dat je bi ben ![]() ![]() ![]() groeten: mikal |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld, maar over het algemeen wordt homoseksualiteit tegenwoordig wel geaccepteerd.
Euhm als je Bi-seksueel bent, betekent het dat je op beide geslachten valt. Bijv. een meisje kan dan een jongen en een meisje leuk vinden. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ow okee
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Homo zijn is niet erg en ook niet heel erg...vanuit mijn visie dan De één kan homo s niet uitstaan en wanneer diegene 2 homo s zien willen ze het liefst negeren.. De ander vind het maf maar laat mensen hun gang gaan omdat het hun eigen keuze is en iedereen zelf moet beslissen wat hij prettig vindt of niet Nouja...was het wel zon beetje |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Je hoeft je er niet voor te schamen, Iedereen moet je acsepteren hoe je bent homo of bi lesbie maak niet uit!
maar er zijn meestal wel kinderen die raar gaan doen maar daar moet je nergens van aan trekken,en bi betekend dat je op jongens van en op meiden, greetzz ramon |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
homo zijn is niet erg het uis allen raar om te zien vindt ik das mijn menig en bi is dat je op meisjes en jongens valt begrijp je ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |