|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
PLEASE HELP ME!! LEES DIT EN REAGEER!!
ik zit nu in de 1e... aan et begin vond ik et wel leuk op de middelbare maar.... nu nie meer! er zijn namelijk een paar kindere die ik ken van mn ouwe sgool (oa een ex van me) die samen met een grote groep heel lullig doen tege moi en mn vriendinnen.. (vooral tege mij) ik weet nie wrom ze zo doen en wat ze er zo leuk aan vinde maar et begint me egt heel erg te irriteren.. ik msnde met 1 van hun en toen zeiden ze dat ik haar stalkte.. laatst was ik online en zij sgold me opeens uit voor kkhoer! (et bleek haar vriendin te zijn.. maar tog!) en die "ex" van me scheld me ook de hele tijd uit op msn voor allemaal dingen die nerges op slaan.. ik vin et egt heel irritant en als hij online komt ga ik ook meteen offline.. en op sgool probeer ik ze te ontlopen maar dat lukt nie altijd. en diegene waarmee ik dus msnde doet op msn gwoon aardig tege me en praat soms nog tege me op msn.. maar op school ben ik lucht en doet ze alsof ze me nie kent.. dat hoeft ze ook nie te doen hoor maar ik vin et wel een beetje raar.. AUB HELP ME IK VOEL ME EGT HEEEEL KUT EN IK WIL AL BIJNA NIE MEER NAAR SGOOL!! ![]() ![]() ![]() ik ben je egt heel dankbaar als je me helpt.. ![]() xxx moii |
![]() |
![]() |
#2 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Hoort dit trouwens niet thuis op Liefde en Dating?
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
punt 1, leer eens nederlands, ik vind het zeer k*t lezen en begon me na regel 1 al te ergeren aan de hoeveelheid spel fouten die er in zitten
punt 2, als leerlingen je pesten moet je gewoon naar een leraar gaan, dat helpt vaak beter dan het op een forum posten, wij kunnen je alleen tips geven, een leraar/mentor kan ook echt de plagerijen op laten houden en ja, als je op msn problemen hebt moet je mensen gewoon blokkeren |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
die jonge wel.. maar dat meisje doet best wel aardig.. in ieder geval NORMAAL!
wrom zou dit thuishoren bij liefde en dating..?? zoveel liefde zit er niet in... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
punt 1: sorry maar zo schrijf ik meestal op msn en de computer..
punt 2: jah maar.. ik denk niet dat die er zoveel aan kan doen! daarom juist vraag ik tips! ik ga die "ex" van me denk ik wel gwoon blokken,, maar dat meisje doet best wel normaal.. die ene keer dat ze me uitschold was zij het niet maar haar vriendin. xxx moii |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Het kan allemaal wat verwarrend voelen als je op een nieuwe school komt, je bent nu ook op een leeftijd waarin er veel dingen veranderen en dat gebeurd ook bij je vrienden. Zitten er in je klas geen mensen waarmee je goed op kunt schieten, dus mensen die niet op je oude school zaten? Misschien kun je er eens met je mentor over praten? Hij/zij weet waarschijnlijk wel wat je er mee kunt doen en die mensen maken zulke dingen dagelijks mee waardoor ze jou advies kunnen geven
![]() pfft ik voel me net de fancy |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() vraag het appel of lieve appel of appels vraaghoekje of appel weet alles of ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik zit in deze klas met 2 vriendinnen van mn ouwe school dus dat zit wel goed..
dat zijn dus op het moment mn beste vriendinnen en nog een ander meisje die we dit jaar hebben nleren kennen.. zij kunnen me niet heel goed helpen, ik weet nie echt waarom,, maar telkens als ik vraag wat "we" ertegen kunnen doen heeft niemand een idee en een seconde later praten we alweer ergens anders over. één van die vriendinnen msnt nu zelfs met die jongen! (mn "ex") iik voel me door die mensen soms echt heel rot.. maar ik hep ook weer niet het idee dat mn mntor me nu zo goed kan helpen!! thnx he!! voor je "advies"!! xxx moii |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |