|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ben ik het hele huis doorgerend op zoek naar mijn mp3speler, en ik was al in de stellige overtuiging dat ie gejat was.. heeft mijn mama hem in een laatje gelegd
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik kan der echt kwaad om worden als mijn moeder mijn spullen op een andere plaats legt..
HEEl irritant..
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Dat doen ze hier nooit, afentoe rapen ze al mijn troep bijeen en gooien het op de trap. Dat is dan het teken dat ik mijn troep mee naar boven moet nemen
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Mijn moeder doet dat ook werkelijk met ALLES
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Mijn moeder noemt eht ook "opruimen". Ik noem het altijd "verplaatsen van spullen waardoor ik ze kwijt raak". Daarom leg ik mijn voetbalspullen altijd pas klaar als mijn moeder gaat slapen en ik ben altijd al wakker voordat ze op is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
veteraan
|
![]()
mijn moeder of iemand anders moet niet aan me spullen zitten... ik ruim zelf altijd alles op...
ik heb zelf altijd wel de drang om amber dr spullen op te ruimen, want die laat alles rondslingeren ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Argh op zaterdagochtend leg ik wel is kleren klaar voor 's avonds om te gaan stappen als ik eerst nog moet werken ofzo. Als ik die dan in de badkamer leg, zitten ze 9 van de 10 x aan het eind van de dag in de wasmachine.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
bij mijn thuis is het vooral mijn pa die zo opruimerig is. Het liefst gooit hij alles weg
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
ow, mijn moeder doet dat dus ook! Als t op mijn kamer een zooi is, weet ik alles te liggen, maar als mijn moeder heeft opgeruimd, is ineens alles kwijt! erg irritant!
![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wow wat hebben jullie nette ouders zeg
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Zijn er ouders die de kamer van hun kind gaan opruimen?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Looking at you
|
![]()
Ik ruim de laatste tijd alles van iedereen op
![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Amanda
|
![]()
alleen op mijn kamer zijn spullen veilig, als ik ze erg anders neer leg ben ik ze kwijt
![]()
![]() |
#16 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
En dan vind ik opeens niets meer terug. Echt vervelend.
![]() |
![]() |
#17 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
daarnet heeft m'n moeder iets veel ergers gedaan
![]() ik was ff naar de wc en zij was in mijn living. ik kwam terug en ze zat in mijn kast te neuzen, waar toevallig een kladje van een brief in ligt. ze had direct een excuus klaar van "ik wilde kijken of ik de onderste lade kon vermaken" (die is een beetje kapot nl.). goed geprobeerd mama. nu hopen dat ze niet veel gelezen heeft.
![]() |
#20 |
Watch it!
|
![]()
Mn moeder moest eens proberen om aan mijn spullen te zitten, dan heeft ze denk ik wel een heel groot probleem
![]() ![]()
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dan zoekt ze iets ofzo (een pen bijv) en dan gaat ze mijn handtas doorzoeken om te kijken of het daar in zit, terwijl ik vind dat ze daar niet in moet graaien, ook al zit er misschien toevallig die keer niets bijzonders in. Als ze mn mobiel hoort gaan en hij ligt dichter bij haar dan bij mij, is zij degene die hem te pakken heeft om 'aan mij te vertellen wie het is' en nog erger, boos te worden als ik besluit om niet op te nemen of wat dan ook (dat is dan lullig en onbeschoft). Ik moet mn mail ook echt niet open laten staan, dat gaat ze geheid lezen. Maargoed mn moeder heeft ook hele lieve en leuke kanten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Über Mensch
|
![]()
mijn moeder komt schoonmaken en is super lief! alleen als ik nog welles thuis ben legt ze alles steeds weg en ben ik het direct kwijt....maaaaamaaaaa waar liggen me spullen!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
mijn moeder heeft ook altijd een irritant erge opruimdrang
![]() Gelukkig is dat nou wel wat minder, ware het niet dat onze schoonmaakster nog veel erger is, ondanks dat het is afgesproken dat ze niet op mijn kamer komt en dat ik die zelf wel schoon maak. Maarja mijn moeder vindt het toch nodig dat ook mijn kamer door de schoonmaakster wordt schoongemaakt en ook meteen wordt opgeruimd. Oplossing voor dit alles: altijd spullen direct opruimen nadat ze gebruikt zijn, maar dan krijgen we zelfs nog dat ze spullen opruimt waar ik nog mee bezig ben. Gevolg: ben ik weer een half uur aan het zoeken naar mijn spullen alvorens ik verder kan werken |
![]() |