|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nog een paar weekjes en dan ben ik eindelijk 18, dus dan mag ik alle tattoo's en piercings die ik maar wil, maar vooralsnog wil ik alleen een tongpiercing.
Maar ik heb een paar vraagjes: 1. Is het echt zo slecht voor je tanden? 2. Ik heb nog van die oude beugeldraadjes achter mijn tanden, heeft dit nog effect op mijn tongpiercing? 3. Hoe lang kun je niet goed eten? 4. Is er een grote kans dat je je smaak kwijtraakt? 5. Klopt het, dat de tongpiercing de minst pijnlijke piercing is? |
![]() |
![]() |
#2 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Een vriendin van mij heeft er een genomen, en het deed wel veel pijn, maar het gaat vrij snel over (altans bij mijn vriendin)
Ik weet niet of het slecht is voor je tanden.. je zou bijv. je tandarts kunnen vragen daarover?? Ik weet zowat zkr dat ouwe beugeldraadjes niets boeie als je tongpiercing wilt... en die mensies in die piercing shop (teminste dat zou moeten) weten ook wel of je je gevoel in je tong kan kwijtraken etc etc. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
1. Is het echt zo slecht voor je tanden?
het is wel slecht voor je tanden maar niet dat ze er binnen een week uitvallen ofzo ![]() ![]() 3. Hoe lang kun je niet goed eten? Volgens mij is dat verschillend maar voor zover ik het me kan herinneren van vriendin/zussie een week ofzo? misschien iets langer.. 5. Klopt het, dat de tongpiercing de minst pijnlijke piercing is? ik was bij het zetten van een vriendin en ja het is even slikken (al kan dat moeilijk ![]() het is iig wel een hele hygiënische plaats dus je zult waarschijnlijk geen last krijgen van rare ontstekingen enzo (zoals je bij een navelpiercing wel vaak ziet) en verder is het belangrijk dat je het bij een goede piercer laat zetten. dan wordt ie ook op de goede plek gezet (waardoor je je smaak bijv niet snel beschadigd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
ik pm je annnn
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Een maand geleden moest ik naar de tandarts en die zei dat er lichte slijtage is aan mijn ondertanden door m'n piercing maar ik heb hem nu al een heel tijdje en zo veel kwaad kan het wel niet.
ik kon na 3-4 dagen weer normaal eten maar dat hangt af van persoon tot persoon. De kans dat je je smaak verliest is denk ik miniem , als je bij een ervaren en erkend piercer gaat zal alles wel in orde verlopen. Pijn heb ik niet gehad , op het moment de naald door je tong gaat is het wel eeµventjes een moment van je tanden te bijten(fig.dan). |
![]() |