|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
te kleine broeken kopen en dat dan vetrollen over de broek heen puilen. Is dat mode of wat?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() edit: langs de andere kant dragen ze natuurlijk wel wat ze willen en als zij dat mooi vinden...
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. Laatst aangepast door bootje : 3 September 2004 om 10:20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja...dat zie je inderdaad vaak... Ze zullen het wel sexy vinden of zien zichzelf slanker ofzo
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik koop ook te grote t-shirts zodat ik zo hard kan trainen dat ze straks strak zitten.. misschien zijn dit ook 'motivatie-broeken'? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() ik heb een hekel aan meisjes met te strakke broeken
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik vind het echt niet mooi, en dan hebben ze vaak ook nog te korte/strakke truitjes aan. als je een te strakke broek aantrekt lijk je alleen maar dikker. Maarja. Zal wel zoiets zijn van ik wil perse in maat 36 al past het me eigenlijk niet.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
bouwvakkerbillen zie je ook vaak
![]() heeft in sommige gevallen nog met elkaar te maken ook, das nog erger
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Bouwvakkerbillen
![]() Maar ik snap dat ook niet echt hoor ben er ook geen fan van in ieder geval! |
![]() |
![]() |
#9 |
architect of life
|
![]()
Ik weet niet wat ze er zo handig aan vinden. Een broek die zo spant, da's toch niet handig!?!
Laat staan dat ik met zo'n knellende broek zou durven buitenkomen...
![]() |
#10 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
Triest gewoon. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Komt waarschijnlijk door een TE strakke en TE kleine heupbroek
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
of ze willen gewoon niet weten dat ze maat 40 hebben en eigenwijs maat 38 blijven kopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
jah, da is mij ook al opgevalle zelle! op fuive enzo... van die behoorlijk vette mense, die dan van die kei spannende en blote dinges aandoen, waar ge het vet van ziet overpuile... en dan mense die wel mooi zoude zijn met zo van die spannendere en openere dinges, die doen dan eerder zo van die kei geslote en losse dinges aan... erges niet helemaal logish!
|
![]() |
![]() |
#14 |
architect of life
|
![]()
Wat me net te binnenschoot: bij ons op school is het reglement een beetje aangepast.
Vanaf wanneer er een millimeter te zien is van je buik, krijg je een opmerking van de leerkracht. *weet opeens waarom*
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Beheerder
|
![]()
Van die te dikke meisjes met een kort truitje zodat die flubber buik dr onderuit puilt en als het lciht er opschijn tj ergens diep iets ziet glinsteren wat dan een navelpiercing zou zijn vind ik ook niet zo geweldig
![]()
![]() |
#18 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Nouja zeg..
![]() En over die te strakke broeken.. Hmm kan ook komen doordat veel meisjes soms dikker zijn als anders. Dan komen ze weer aan, dan vallen ze weer af. Dan halen ze in hun dunne periode zo'n leuke heupbroek.. Dan komen ze weer aan. Dan past ie niet goed.. Dan houden ze hem toch aan. Dan krijgen ze het knoopje dicht en dan krijg je die vetrollen die erboven uitkomen.. ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
dat komt omdat de mode steeds smaller wordt
![]() serieus ik pas niet in broeken van veel kledingbedrijven, hoe hard ik dat ook zou proberen (of ik zou ook zo een verdikkingsribbel krijgen) en ik ben echt niét dik.. echt niet.. maar tegenwoordig heeft de hele wereld maatje xxs.. ik snap het wel dat als je een hippe broek ziet die je mooi vind en je past hem zo dat hij een beetje te strak is maar verder ok.. dat je hem dan koopt... omdat je dan het gevoel hebt dat je toch nog een hippe broek kan dragen.. bij wijze van spreken ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
nah de mode verandert wel idd meer naar de smalle mens, mijn mening dan. Maar als je een gewoon rondkijkt is er wel voor ieder iets natuurlijk..
Ik vind het al Jaiks als ik giga veel gegeten heb en me buik er ietsies over heen hangt, laat staan als dat constant over de hele broekrand is...... |
![]() |
![]() |
#25 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ach het is maar hoe je er tegenaan kijkt
persoonlijk zie ik liever een meid met een prachtige body in strakke kleding en niet in slobberkleding ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ok ik heb dan wel broekmaat 40/42 en boven 36 dus dat werkt niet samen omdat je dan altijd bouwvakkersdecolete hebt.. maar ik heb bijvoorbeeld een maand moeten zoeken naar een spijkerbroek die bij mij geen bouwvakkersdecolete had.. dus uiteindelijk heb ik toch maar weer een te wijde gekocht om die maar gewoon op mijn heupen te laten hangen.. maar anders zou ik het ook niet weten.. zo heb je vast ook wel mensen die onder maat 40 hebben en boven maat 44.. dan krijg je dat broeken te strak lijken, maar het gewoon niet zijn |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
broeken zijn wel klote ja, mijn broeken zijn altijd te lang omdat ik nooit goede verhouding lengte/wijdte heb :/ en ik heb ze liever niet te strak zitten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
De meeste van mijn broeken zijn wel redelijk aanspannend, maar k denk niet dat ik er ene heb waarin mn luv-handles erover hangen
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
° Blub °
|
![]()
ik moet juist mijn broeken altijd een maat te groot kopen anders komen ze te kort
![]()
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Ja man, vetrollen de gekste
![]() ![]() Haha euhm nee, beetje loze vraag denk ik want die meisjesdie dat doen zijn zich daar waarschijnlijk niet van bewust (van het feit dat het er net uitziet) en de mensen die hier reageren gaan toch alleen maar zeggen dat het inderdaad belachelijk is. Ik zeg dus: whatever, vraag het als je zo'n meisje ziet lopen... als je het echt wil weten dan ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
er liep vandaag een meisje bij mij op school rond, echt zo'n typische haagse loeder, dan met zo'n kort topje aan en een te lage broek (vetrollen all over da place) en dan had ze ook nog eens een blubberbuik die je dus duidelijk zag door het korte topje. en een navelpiercing
![]() yuch!
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banned
|
![]()
Als je tegenwoordig geen anorexia hebt hoor je er niet bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
jij kunt echt een heel topic verneuken met 1 kutopmerking.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
nou ik ken een paar meisjes die dat zo hebben en hun kopen dus expres te kleine maten met het doel zoveel af te vallen dat het perfect past
|
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
Hoeveel lager zouden die heupbroeken nog kunnen zonder dat er iets boven uit piept?
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Opzich ben ik van mening dat iedereen mag dragen waar hij/zij zich prettig in voelt maar ik zulk soort mensen toch ook liever in een maatje groter zien
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Ze moeten het zelf weten, maar ik vind wel dat het er niet uit ziet, ook als zoown mens een minirokje aan heeft, die ass lijkt dan 3 keer so dik
![]() al sik met mn moeder spijkerbroeken ga kopen is dat een drama, want als ik een maatje meer koop zakt ie van me reet, en een maatje kleiner dan is ie te kort ![]() ![]() naja dat probleem kennen wel meerdere denk k ![]() maar als die mensen dan een te strakke pijker broek kopen kopen ze ook een strak truitje :S dan zie je die vet rollen not beter, koop dan een te strakke broek en een beetje losse trui ![]() naja ik heb glukkig niks te klagen met dat vetrollen want ik ben * gelukkig* niet dik, maar mager of dun benk ook niet, heb wel wat spek op de ribben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Het is nooit mode geweest om als dikker persoon een veel te strakke broek aan te doen.....Dat accentueert alleen maar je dik-zijn
![]() Ik vind wel dat iedereen het lekker zelf moet weten....maar dat wil niet zeggen dat ik het mooi/leuk vind, maar ga gerust je gang.. |
![]() |
![]() |
#45 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Niet de hele wereld heeft maatje xxs, veel winkels overschatten dat.. Ik zie overal in de kortingsrekken truitjes en broeken maatje [x]s of 34 hangen.. Alle maten daarna zijn al weg.. Ik vind het trouwens ook geen gezicht, die vetrollen, maar waarschijnlijk trekken ze zo'n strakke broek aan om slanker te lijken [het knelt immers alles bij elkaar].. Maargoed, je doet er niks aan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
Inderdaad, waarschijnelijk zijn zulke meisjes vaak ontzettend onzeker. Anders zouden ze wel accepteren dat ze een maatje meer hebben dan dat ze wensen en niet een totaal plat buikje hebben.
|
![]() |