|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
1 welk dier past bij jou?
2 en welke heb je zelf? 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() 4 welke wil je nog? 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? bij mij: -kat (wil ook wel de hele dag slapen en verder eten en geaaid worden en mn baas de baas zijn whoohoooo. en zo dik mogen zijn als ik maar kan ![]() -katten, hond, ratje, vanavond een konijnie <3, schapen, koeien, duiven, kippen, valkparkieten, fazanten ![]() -geen ![]() -ik hou van mini-caviaatjes. echt heel mini en die je vinger likken en pr-pr-pr zeggen (zoeen had ik er ooit <3) -een kat graag zie vraag 1 oja dit vind ik best bij lifestyle passen!
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale Laatst aangepast door biffyclyro : 12 January 2005 om 17:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Leeuw
![]() ![]() Kleine versie van een leeuw ![]() ![]() Koe.. biefstuk ofzo ![]() ik wil een adelaar ![]() als ik dier zou worden int volgend leven zou ik een vogel willen zijn.. maakt me niet echt uit wat voor een soort. maar vliege lijkt me vetjes ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
maar stoer inderdaad: vogels! dat lijkt me ook heel vet ook al zou ik dan wel standaard bang zijn overgereden/opgegeten te worden. maar zij zijn vast niet zo bang daarvoor anders zouden ze wel beter opletten. en ik zou lekker op lantaarnpalen gaan zitten en dan als er een onderdoor fietst lekker op diens hoofd poepen! en lekker veel vliegennnn
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Whooohooo
|
![]()
Stokstaartje ![]() 2 en welke heb je zelf? 2 katten 3 welke eet je het liefst? een koe ![]() 4 welke wil je nog? Nog een kat ![]() 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Vogel of een luie verwende kat
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik denk niet dat je als vogel genoeg hersenen heb om bang te zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
een arend denkek 2 en welke heb je zelf? een poes 3 welke eet je het liefst? Geen! 4 welke wil je nog? een slang ofzo... 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Een arend! |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
2. ik heb wel sindskort 2 oppashondjes, een maltezer leeuwtje en een vlinderhondje.. de lievste twee stuiterballen die er bestaan. als ik op moet passen mag ik daar ook op het huis passen en dan komen ze 's nachts op mijn voeteneind liggen als ik slaap ![]() 3. ik eet geen dieren. 4. geen.. omdat ik weet dat ik allergisch ben.. maar het allerliefst zou ik een beagle willen 5. een vogel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
hond 2 en welke heb je zelf? honden en schildpadden 3 welke eet je het liefst? konijn of ree 4 welke wil je nog? geen 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? hond |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
BeHeerser
|
![]()
welk dier past bij jou?
Hond. Heel trouw (vind trouwheid bij een hond zoals eerlijkheid bij mensen) en hecht zich aan zijn baasje. 2 en welke heb je zelf? Kat en hond. De kat komt altijd savonds aan mijn deur krabben en komt op mijn stoel slapen. Als ik in slaap val komt ze bij me liggen zodat ik de volgende ochtend telkens een slapende kat aan mijn voeteinde vind. ![]() 3 welke eet je het liefst? lammetje ![]() ![]() 4 welke wil je nog? Geen. Dit is wel goed zo... 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Een adelaar ofzo. Lekker vrij en je hoeft niet te vrezen voor grotere vogels ofzo. Heerlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- nijlpaard
-hond , poes , vissen , kippen , fazant, schildpad -Ik vind geen een echt lekker -nog een hond , een ratje , weer een cavia , een aapje -arend of hond |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
een giraffe omdat ik van binnen wel heel lang ben ![]() 2 en welke heb je zelf? geen 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() kip of vis ![]() hou verder helemaal niet van rood vlees 4 welke wil je nog? een hondje ala elizabeth taylor van charlotte van satc, mijn opa heeft ook zon hondje namelijk en die is kei lief 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? een klein hamstertje ofzo, lekker heel de dag in een rad rennen ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
KnikkerOog!
|
![]()
Koe ![]() 2 en welke heb je zelf? ..... 3 welke eet je het liefst? Kip 4 welke wil je nog? Hond 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Hond
![]() |
#14 |
just myself
|
![]()
Ik denk een hond, lief, speels... ![]() 2 en welke heb je zelf? kheb een hond, superlieve berner sennenhond 3 welke eet je het liefst? maakt me nie zoveel uit.... 4 welke wil je nog? doe mij nog maar een superlieve berner sennenhond... ![]() 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? tijger, dat vind ik echt machtig mooie dieren... echt helemaal te gek....
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
haha pimpen met je konijn
' en goudvissen en katten vind ik de enige interessante huisdieren, maar mijn goudvissen gaan altijd vrij snel dood |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ollie heeft vanmiddag een stuk van een bosje bloemen opgegeten ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Paard. Heb lang aan paardrijden gedaan en ook een aantal jaar voor een pony van een vriend van me gezorgd. Honden vind ik ook erg leuk. Ik hou wel van dieren waar je echt een band mee op kunt bouwen. 2 en welke heb je zelf? Helaas nu geen. Ik woon nog bij mn ouders en mijn moeder is allergisch voor alle dieren met haren. Vroeger hadden we een hond, toen had ze er nog niet zo veel last van... Hamsters hebben we ook gehad, dat ging nog wel. 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() Uhm varken, kip, rund. 4 welke wil je nog? Ik zou later wel een hond en/of paard willen, als ik een regelmatig leven leid en er de tijd voor heb. Een kat is misschien ook wel leuk. Ik zie het nog wel. 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Ik geloof niet in reïncarnatie ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Tijgetje ![]() 2 en welke heb je zelf? 1 hondje van 15 nog maar, Perry 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() Zalm, paling, kip 4 welke wil je nog? een nieuwe hondje, omdat Perry straks vrijwel zeker t loodje zal leggen. ![]() ![]() 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? ijsbeer ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Super Lid
|
![]()
Biggetje. Ik knor namelijk ook. 2 en welke heb je zelf? Konijn en een cavia 3 welke eet je het liefst? Varken --> karbonaadje ![]() 4 welke wil je nog? Hond&kat maar dan krijg ik allergische reacties ![]() 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Een emoe ![]()
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Een hond: New-foundlander : Lui, lomp, dik, maar wel lief ![]() 2 en welke heb je zelf? Twee honden en een konijn 3 welke eet je het liefst? wil eiglijk ook wel vegetarisch worden, maar kip vind ik toch wel errug lekker ![]() 4 welke wil je nog? een katje 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? New-Foundlander ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Volgens mijn Chineese sterrenbeeld behoor ik tot de draken. En dat vind ik machtige dieren, ook al bestaan ze niet. Als het een bestaand dier moet zijn verkies ik de vleermuis. Het zijn evenals prachtige dieren. 2 en welke heb je zelf? Op het moment heb ik geen huisdier. Ik heb een slang gehad tot voorkort, alleen die heb ik verkocht vanwege tijdgebrek o.a. 3 welke eet je het liefst? Geen een, ik zie ze het lieft in leven. 4 welke wil je nog? Geen een, omdat een dier in mijn ogen recht hebben op vrijheid 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Een slang. Die hebben een rustig en mooi leven. |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
een grote hond 2 en welke heb je zelf? 2 kleine hondjes ![]() 3 welke eet je het liefst? koe, er gaat niets boven steak of biefstuk 4 welke wil je nog? ik wil eigenlijk wel erg graag schorpioenen 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? dolfijn |
![]() |
![]() |
#24 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
dieren die lief zijn voor mensen ![]() 2 en welke heb je zelf? een hond, fox terrier, lex 6 maanden ![]() 3 welke eet je het liefst? varkensvlees 4 welke wil je nog? geen 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? een mens |
![]() |
![]() |
#26 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
micro organisme ninke koetje hond kat
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
[b]1 welk dier past bij jou? Konijn 2 en welke heb je zelf? Konijn 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() varken 4 welke wil je nog? geen 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Mens aanvulling: welk beest haat je het meest??? Honden, altijd in je kruis ruiken en blaffen (ben er beetje bang van ook) en laatst nog gebeten ook, je ziet de tandafrukken nog steeds, gore K*TBEESTEN |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Ja?
|
![]()
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Banshee
[b] Citaat:
![]() 1 welk dier past bij jou? hond, ratje 2 en welke heb je zelf? hond, papegaaien 3 welke eet je het liefst? kip 4 welke wil je nog? ratje <3 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? wolf / vogel
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
onze vorige hond heeft trouwens talloze konijnen vermoord (inclusief die van de burgermeestert)
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Aachen TSV
|
![]()
Een vogel 2 en welke heb je zelf? Ik geen, maar mijn zus 2 honden (Franse Bulldog en een Sint Bernhard), 8 konijnen, een vogel, een vis, 6 kippen en 2 duiven. 3 welke eet je het liefst? ![]() ![]() Ehm, braadworst, geen idee waarvan het is ![]() 4 welke wil je nog? Konijnen en een hond (Herder) 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? Een vogel [/b][/QUOTE]
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
wat een bullshit dat een mens een dier zou willen zijn
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
een pinquin of een lieveheerstbeestje 2 en welke heb je zelf? twee katjes 3 welke eet je het liefst? ![]() 4 welke wil je nog? een klein katje nu en later een hondje 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? een giraffe of een olifant |
![]() |
![]() |
#34 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
hond 2 en welke heb je zelf? kat 3 welke eet je het liefst? kip, vis, varken, koe, ... schaap ![]() 4 welke wil je nog? hond 5 welke zou je willen zijn in een volgend leven? hond dus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
FORE!!!
|
![]()
grizzly: sterk, meedogenloos, machtig
vissen in de vijver koe ... biefstuk ![]() ![]() geen grizzlybeer
![]() |
#36 |
Amanda
|
![]()
1. ratten, heb deze zelf heel lang gehad.. waren zo tam dat ze los in huis konden lopen etc.
2. nu alleen nog maar vissen in de vijver.. ik had ook hamsters konijnen ratten en guppies 3. van welk dier komt gyros en shoarma ![]() 4. geen 5. uhh vogel ofzo