|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Droeg je aussies en nike air max, of was jij lief en braaf en had je cars tuinbroeken en mags? Of iets totaal anders..
vertel het hier! Laatst aangepast door appelshampoo : 17 March 2005 om 14:01 |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Volgens mij was het nooit veel bijzonders bij mij
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik draag al mijn hele leven classics. Heb nu voor het eerst sinds lange tijd ook gewoon nette schoenen. Verder beetje casual..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik heb een tijd gehad van alleeeen maar jurkjes en lakschoentjes hahaha ennuh daarna kwamen de tuinbroeken :-S maar das echt lang geleden
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Whooohooo
|
![]()
uh geen stijl
![]()
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
vanaf middelbaar eigenlijk altijd skate, daarna een periode wat modaler, en daarna weer meer skate
![]() en nu is het vooral skate gecombineerd met casual, of andersom ![]()
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik wou vroeger altijd nike's aan maar dat mocht niet van mijn moeder
![]() Mij werd altijd olilly en benneton aangedaan.. De tutjes kleding.. En sinds de middelbare ben ik eigenlijk op merkkleding overgestapt ![]()
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik had vroeger altijd zelfgemaakte kleren aan en ook oillily.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
olilly kleding
laura ashley jurkjes en gewoon foute kleding ![]() en later heel even overzeasbroeken in combinatie met gekleurde veters in mn gympen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik was zo alto als het zuiverste water. En ben een tijd gotic/hardrock geweest
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
eerst droeg ik alleen maar trainingspakken, dat was wel mn beste periode
daarna was niks, maar droeg ik wel hippe g-star broeken toen werd ik alto en skate enzo en nu ben ik hip |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
heel vroegah was echt te erg, toen droeg ik van die hele erge jurkjes etc. en lakschoenen
![]() Daarna kwamen de tuinbroeken en sneakers Toen uhhh had ik geen stijl en daarna werd ik skate/alto achtig iets ofzo vanaf groep 8 tot de 2e klas ![]() en nu ben ik uhhh gewoon casual ofzo ![]()
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik was vroeger een skater, dan valt het dus wel te raden
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Heel heel vroeger jurkjes en lakschoentjes
heel vroeger leggings en broekrokken enzo vanaf m'n tiende jongensachtig vanaf veertiende zoals ik me nu kleed(weet niet wat voor stijl ik heb , ik heb niet echt 1 bepaalde stijl) |
![]() |
![]() |
#20 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() draag ook gewoon afzakkende spijkerbroeken, fred perry vesten en asic sneakers eronder ![]()
![]() |
![]() |
#21 |
FORE!!!
|
![]()
eerst eigenlijk gewoon de kleding die mn ma voor me kocht ... had de kledingsoort die totaal niet 'in' was en die heel lang mee ging (mijn ouders leefde in de veronderstelling dat merkkleding na een paar keer dragen al kapot ging)
nu beetje kakstijl, maar meer gewoon casual ... polo's met gewoon normale spijkerbroeken en longsleeve's
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en je andere twee fotos zijn ook met polo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
g0h zijn op dezelfde dag gemaakt zo ongeveer die met die lichtblauwe en die zwarte is een hele tijd daarvoor ofzo ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Eigenlijk trok mijn moeder mij altijd best wel hippe grappige dingetjes aan. Geen merken ofzo (vind ik echt overdreven voor kleine kinderen). Ik vond het alleen nooit leuk als ze voor mn zusje dan hetzelfde 'pakje' kocht in bijvoorbeeld een andere kleur. Maar mn zusje vond dat wel gaaf, dus dat gebeurde dan toch.
Begin van de middelbare liep ik met nike-air-max, spijkerbroek, strakke topjes, trainingsjasje en een strakke hoge staart ![]() ![]() Daarna kreeg ik andere bravere vriendinnetjes (die leerde ik kennen doordat ik steeds meer ging paardrijden ![]() ![]() Tussen mn 16e/17e en nu (20) heb ik echt mijn eigen stijl gekregen. Komt ook omdat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden; vroeger durfde ik nooit echt iets heel aparts aan te trekken geloof ik. Ik koop vrij veel merkkleding, maar vind het ook leuk om juist goedkope grappige dingetjes ergens in vage winkeltjes op de kop te tikken. Ik denk dat ik echt een mix draag van stoer & vrouwelijk. Soms netjes, soms expres niet. Ongeveer evenvaak rokjes als broeken, maar het moet niet te tuttig zijn. Ik ga wel ongeveer met de mode mee, maar ik wil nooit iets aan wat iedereen heeft. Tot zover mijn te lange verhaal ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
KnikkerOog!
|
![]()
had vroeger wel redelijk vaak skaters kleren aan..
![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() niet zo ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
tot voor kort droeg ik OVERZEAS kleding
![]() heb ik nog wel in de kast liggen.. maar me moeder en vriendin zeiden beide: "zou je misschien eens een ander soort broek kopen?" of "zo'n normale broek staat je toch ook super hoor" ![]() Ik ben nu bijna 18.. en het leek me ook wel een goed punt om over te stappen op de wat nettere kleding ![]() Kheb nu gewone (spijker)broeken en nette Truien.. en het bevalt me even goed ![]() enne.. ik heb natuuuurlijk Nike air max gedragen ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
haha me 2 ![]() ben blij dak op andere ged88 ben gaan kome ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
Ik droeg altijd jeansbroeken en van die wijde broeken waarin je geen kont niks zag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Über Mensch
|
![]()
hetzlefde als nu, beetje skate
voordat ik kleed geld kreeg en kleren kreeg van mammie was het allemaal nurd kleding, ik was ook de nurd van de klas destijds ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
ik heb in verschillende stijlen wel gelopen en gevonden wat het beste bij me past.
basisschool aan t eind cavello en aussies tot aan de 3e toen meer skatekleding gaan dragen, en later mijn eigen stijl gevonden. wat netter ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Ik gewoon een flubber broek met een trui uit de jaren 80!!!
En ik maar huilen omdat ik werd gepest om me kleding! ![]() Sindsdien is me kledingstijl een beetje veranderd... |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Ik heb nog nooit een echte stijl gehad die een in een hokje werd geplaatst.
Ik ben altijd met de mode meegelopen... |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
me too
|
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
ik heb een oversized toffe oma-truien periode gehad omdat ik een fattie was.
ik heb een ultrahippe periode gehad. ik heb een skaterperiode gehad. ik heb een goffikperiode gehad. en nu ben ik mezelf ![]() ![]()
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Ik heb heel lang (middelbare school) in wijde broeken & truien gelopen, liefst zodat niemand mijn vrouwelijke vormen kon zien. Nu heb ik nog wel wat wijde broeken maar (bijna) alleen nog strakkere bovenkleding. Stuk vrouwelijker dus..
|
![]() |