|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kan van alles zijn mensen die gek dansen (graag een beschrijving dan), skihut uiterlijk van de bar zelf.. etc etc.
Ik vind van die meisjes met witte kleding aan voor het blacklight altijd een beetje jammer. ![]() En van die foute jongens met een shirt in hun broek die hele uitgebreide bewegingen maken met hun armen, zo iemand waar altijd een ruimte van 1,5 vierkante meter om heen is.. ook al is het smoordruk ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
apres ski en carnaval achtige praktijken.... kotshekel aan.
en uiteraard ook lompe boeren die je ten alle tijden maar op je bek willen meppen heb ik ook hekel aan. dat geldt overigens voor al het tuig wat je ten alle tijden op je bek wil slaan....gelukkig kom ik die niet zoveel tegen. Ook een hekelpunt is overdreven dronken mensen, die zichzelf belachelijk maken. Zo erg dat het niet meer leuk is om erom te lachen, maar slechts om je eraan te ergeren. Lelijke (!!) meiden die denken leuk te zijn en op de bar gaan dansen vind ik ook om te ergeren ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik was met nieuwjaar in time out.. en daar stond een jongen van een jaar of 15/16 echt mega 'geil' te dansen op het blok. Heel uitdagend en allemaal van die neuk-bewegingen te maken.. t was net alsof hij daar bijna een orgasme stond te hebben..
maar eigenlijk was dat vooral heel grappig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik vind mensen die teveel op anderen letten en zich overal aan ergeren heel vervelend
![]() en ... erg weinig drank of gewoon teveel ijs in je glas en je blauw betalen kan ik zelf niet zo goed tegen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Als ze een leuke tent ombouwen tot een ongelooflijke klote juppen tent.
Als jongens hun shirt uittrekken en tegen iedereen oprijden. Irritante personen die vlakbij mij irritant doen. "Robbie Williams - let me entertain you" draaien. Dan gaat de hele kroeg op de bar staan lijkt wel ![]() foto's maken voor het fotoboek van de kroeg, op het moment dat ik een maffe/domme houding aanneem ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Zoals al eerder genoemd; de enorme hoeveelheid ijs die in een glas drinken gaat
![]() Dat je in een zaak staat waar je 18 moet zijn, en dat je dan je 14jarige nichtje langs ziet komen ![]() Jongens die denken ieder meisje te kunnen krijgen.. Maar die zijn vaak nog hylarisch omdat ze na 23 blauwtjes nog niet snappen dat het echt niet gaat gebeuren ![]() Verder vind ik het niet zo leuk als er foto's worden genomen als je met iemand aan het zoenen bent.. Is me 2 keer gebeurd ![]() ![]() Wat ik ook irritant vind is dat als een barman je ziet staan, dat je wilt bestellen, dat ie dan gewoon rustig nog blijft staan zonder aanstalten te maken je te helpen ![]() Maar verder vind ik het allemaal leuk hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
barmannen die je niet verstaan
van die arrogante mensen die expres tegen je aan gaan duwen en jou dan aankijken omdat het jouw schuld is dat er geld gevraagt wordt bij de wc en de rij bij de wc ![]() mensen die denken dat ze alles zijn maar uiteindelijk hard door iedereen worden uitgelachen mensen die op iedereen gaan letten
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
geld vragen bij een wc van een uitgaansgelegenheid vind ik inderdaad ook sneu...
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Ligt eraan of dat fout is. Als de entree gratis is dan mogen ze van mij, in een discotheek met entree verwacht ik dat het gratis is.
Verder stoor ik mij aan: - Popi-jopi DJ's (die grapjes gaan maken ![]() - Patserige uitsmijters - Breezer-sletjes - Players - Kroegen die meer voor een jus vragen dan voor een cola (je zou maar bob wezen..) - Mensen die denken veel te kunnen drinken maar dan alleen maar lastig worden Dat was het wel geloof ik.. Oh, trouwens, als ik overdag in een kroeg met wat vrienden een kaartje kom leggen en er komt dan een miep zeggen dat dat niet mag. Dan zien ze mij daar dus niet meer terug (en dat komt soms voor! Nu hebben we eindelijk een goeie gevonden, hehe ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maaarr ik heb een hekel aan als mensen bier morsen op mijn schoenen, dat is zonde ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik erger me aan DJ's die te veel lullen door de muziek heen. Het liefst heb ik dat ze helemaal hun mond houden en gewoon leuke muziek draaien. Verder wel aan mensen die denken dat ze door je heen kunnen lopen en aan mannen die op je tenen springen (dat doen vrouwen nou nooit). Dus niet per ongeluk een keer op je tenen staan, maar zo lomp springen (dansen ![]() En aan stelletjes die elkaar overdreven gaan zitten aflebberen, dat mogen ze thuis doen van mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Super Lid
|
![]()
Was met oud&nieuw in een tent waar de dj vond dat hij een zangtalentje was, ging ie tussen de hippe kelis en n.e.r.d opeens bon jovi draaien en meezingen, niet om aan te horen. De dj is er om plaatjes te draaien, laat ie het daar alsjeblieft bij houden.
Waar ik me helemaal aan erger is van die arrogante kijk-uit-als-je-tegen-me-aanloopt-breekt-mn-nagel wijven ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Euhm... van die gasten die gaan blowen of zichzelf helemaal gaan bezatten of dronken worden.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 |
BeHeerser
|
![]()
Hehe leuk topic. Net als chalyken en dex vind ik ook dat nummer van ain't no party like an alcoholic party verschrikkelijk. Frans Bauer vind ik ook stom maar soms kan ik snappen dat anderen het leuk vinden dus laat ik het er maar bij...
Verder kan een DJ een enorme rol spelen aan de sfeer van de avond en vind ik het dus behoorlijk fout als de uitgaansgelegenheid een of andere prutser heeft aangesteld. Verder ook van die gasten die helemaal kansloos bezopen zijn en tegen iedereen aan lopen en dom aan het dansen zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
verder: -kneuzen die "ruig" aan de kant gaan staan een beetje voor zich uit staren en doen alsof de de beste zijn ![]() -als het te druk is en je continue iemand in je rug hebt of langslopende mensen en verder heb ik geen ergernissen bij het uitgaan ![]() Laatst aangepast door The6thgate : 10 January 2005 om 19:35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
vergeet je trouwens niet gladde trappen bij de WC's? ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Amanda
|
![]()
oja trappen naar de wc's toe
drempels voor de wc's een te voele kroeg van die mensen die helemaal uit hun dak staan te gaan maar er eigenlijk niet uitzien enzo
![]() |
#25 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
dat mijn favoriete kroeg hier in de buurt een breezahtent + moskee is geworden
vreselijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Aachen TSV
|
![]()
Ja, DJ's zijn voor mij inderdaad één van de grootste ergernissen. Met popi-jopi-gedrag bedoelde ik trouwens niet mislukte grapjes, maar ook van dat opzweperige (zijn er hier nog vrijgezellenn!!)
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
mensen die over je heen kotsen
nog nooit meegemaakt trouwens |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() met allemaal blauwe plukken stof.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Lid
|
![]()
ik kan me dood ergeren aan van die kleffe stelletjes! Op vakantie in Frankrijk in een discotheek zaten er zelfs twee aan elkaars kruis enzo... echt zo ranzig!
![]()
![]() |
#34 |
pudiecat
|
![]()
Ik erger me dood aan van die wannabee NiGgAh'S (je weet wel wat ik bedoel) en van die sletjes die echt uitgaan voor het jongens (vaak ook de WaNnAbEe'S) versieren. En er ook minstens 2 of meer op een avond geneukt hebben.
![]() |
#35 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
-Sletterig gedrag
-Veel te jonge mensen -Te veel van die gangsters.. -Gore WC's en Gore praktijken op de WC's ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
- Veel te jonge sletjes met een deurbeleid van 18+
![]() - Gore WC' s - Veel te kleine glazen - Bij het afrekenen 10 euro erbij opdrukken omdat je 'dronken' bent. Is haar al 4x mislukt bij mij ![]() - Dronken kleuters - Veeeeel te kleffe stelletjes Kortom de disco waar ik elke zaterdag zit..
![]() |
#38 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
-Sandwichen/bubbling/oprijden
![]() -En inderdaad, jongens die op je afkomen waarvan je weet dat hij al bij ieder meisje heeft geprobeerd te scoren ![]() -In een bepaalde discotheek 2 of 3 jaar geleden: Hockeyers !Kom je in "hun" zogenaamde "stamkroeggedeelte", doen ze je kraag omhoog ![]() -Breezersletjes zijn er ook nog teveel van -Het Usher/Aaliyah/2pac/Christina Aguilera-volk, die denken echt dat ze alles zijn -en tsja, plus teveel betalen voor weinig drank |
![]() |
![]() |
#40 |
KnikkerOog!
|
![]()
mensen die alleen maar komen om te meppen!!!
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Lid
|