|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oke ik heb afgelopen weekend het meest beschamende moment van m'n leven meegemaakt, en waarschijnlijk een ervaring die vele met mij delen
![]() Oke kom ik zaterdagnacht thuis met m'n vriend of ja bij hem thuis dan. Twas 3 uur zoiets en we hadden nog geen zin om te gaan slapen....nou ja van het komt het ander ![]() ![]() kom ik de volgende ochtend beneden, ik zeg goedemorgen, kijkt z'n moeder me echt zo aan voor een volle minuut , en vraagt vervolgens om ik geen zin heb om na het ontbijt een spelltje catan te spelen......echt wazig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
woeps
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dus als ik t goed begrijp waren jullie aan t boemsen in de kamer en toe kwam die moeder binnen?
ga dan ook op de slaapkamer sexen jij ![]() ik heb t ook wel eens gehad dat me pa binnen kwam, '' ey bastiaan weet jij misschie...... euh, ik kom later wel ff weer '' ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Über Mensch
|
![]()
whaha zo vet!
had ik ook... lag gelukkig wel op bed onder de dekens, komt het zus binnen.... eten.... wij, euh ok we komen der zo aan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Slot op de deur wil ook weleens helpen
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
dat heb ik dus bijvoorbeeld al niet
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik wel alleen geen sleutel zelf
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bianca
|
![]()
Ik hield hem nog eens tegen omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen
![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() ontopic: zoiets moet je ook op je slaapkamer doen ![]()
![]() |