|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
is pci express backward compatible , want ik wil me pc effe stevig upgraden, en ik wil dus ook pci expresse derop hebben zitten, en naar mijn weten zijn daar tot op heden 2 versies van (1x en 16x ) maar is dit wel backwards compatible , dus als ik een 1x kaart steek op een 16x slot dat het geen problemen geeft ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
euh... waarom zou je uberhaupt een 1x kaar in een 16x slot stoppen?
je hebt zat 1x sloten voor de rest van je hardware... die 16x is vooral bedoelt voor een video kaart... als het goed is heeft elk fatsoenlijk mobo een 16 slot en een paar van 1 ..... 16 is speciaal voor videokaarten of andere speciale hardware.. dus.. euhm... beter de specs lezen van de fabrikant ![]()
![]() |
#3 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
kan er trouwens ook gewone pci in die slootjes ? anders moet ik ook weer om nieuwe tvkaart en modem en shizzle , en daar heb k helaas nog geen geld voor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
.
|
![]()
er zitten vaak nog 2 pci sloten op zo'n mobo duszzz
enneuhm.... waarom zou je die 1x videokaart nie tgewoon in een 1x slot douwen, stel het werkt niet?
![]() |
#5 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
.
|
![]()
alleen maar 16x sloten lijkt me stug...
welk mobo is dat? volgens mij is er namelijk maar 1 16x slot mogelijk ![]() en daarnaast... wat heb je aan een mobo met alleen 16x sloten? ![]()
![]() |
#7 |
www.funing.nl
|
![]()
Asus A8N-SLI Deluxe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
.
|
![]() ![]() CPU - Socket 939 for AMD Athlon 64FX / Athlon 64 - AMD64 architecture enables simultaneous 32- and 64-bit computing - Supports AMD Cool 'n' Quiet Technology Chipset NVIDIA nForce®4 SLI™ Front Side Bus 2000 MT/s, 1600MT/s Memory - 4 x 184-pin DIMM Sockets support max. 4GB DDR400/DDR333/DDR266 ECC/ non-ECC un-buffered DDR SDRAM memory - Dual Channel Memory Architecture Expansion Slots - 2 x PCI Express x16 slot *SLI mode : x8 , x8 *Default(Single VGA) mode : x16, x1 - 2 x PCI Express x1 - 3 x PCI SLI - Under SLI mode : support two identical SLI-ready graphics cards - Under Default(Single VGA) mode: supports all PCI Express graphics cards - ASUS EZ Plug - ASUS SLI Warning LED - ASUS EZ Selector - ASUS two-slot thermal design blablablabla enzovoort lees maar op http://usa.asus.com/prog/spec.asp?m=...eluxe&langs=09 genoeg info? ![]() als je op het plaatje kijkt kun je ook al zien hoe het zit (alleen jammer dat ze er vga kaarten op hebben geprikt ![]()
![]() |
#9 |
www.funing.nl
|
![]()
ok dan , op kieskeurig stond dat er alleen maar 16x opkon ...
|
![]() |
![]() |