|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oftewel, IK BEN NU DAKDEKKER! nouja ik werk samen met dakdekkers, maar ik meot ook wel dakdekken, ik heb geen papieren maar doe t zelfde werk.
maar, IK BEN ZO BLIJ DAT IK WEER OP DE BOUW WERK! ooh wat heb ik die gezelligheid en dat harde en zware werken gemist, niet normaal, ik wist t pas toen ik weer 1 dag gewerkt had. nooit geweten dat ik zo blij zou zijn met spierpijn, alles doet zeer, onderarmen handen, biceps schouders, latismus nek en zelfs mn billen. maar WAT EEN HEERLIJK GEVOEL! YEAH BABY! ![]() /enthousiasteling ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nah, gefeliciteerd zou ik zeggen!
![]() Wel gek dat je het harde werken mist! ![]() ![]() En sterkte met je spierpijn trouwens! ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik ben net zon belgisch paard , iedereen denkt dat ze voor de sier in dat weiland staan, maar ze zijn geboren om hard te werken, nou sta ik alleen niet in t weiland
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
KnikkerOog!
|
![]() ![]() ![]() tis wel altijd lache ![]()
![]() |
#5 |
p 0 m p . .
|
![]()
Leuk voor je, maar verkut je rug niet eh
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik help wellus mee in de bouw..
De laatste keer moesten we een huis klaarmaken.. van binnen.. stopcontacten boren.. sleuven vrezen.. oude badkamer en uit bijtelen.. en tot het verven aan toe.. hardstikke leuk werk ![]() Maar we hadden 4 zagen verneukt met het vrezen!!!.. nou de experts onder ons kennen ze wel.. hardstikke duur! we vonden dat al erg raar.. dus wij informeren.. scheen het een bank te zijn geweest.. ben extra hard beton ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BeHeerser
|
![]()
Goed bezig!
![]() Karima: Duh, ik ben ook voorstander van hard werken. Zou er niet aan willen denken dat ik mn geld zou verdienen zonder hard te werken. Lekker stressen enzo, heerlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
leuk
![]() ik hou ervan om na een dag hard werken moe maar voldaan op de bank te ploffen ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Veel succes en plezier... Er is niks beter dan voldoening in wat je doet!
|
![]() |
![]() |
#10 |
Amsterdam Original
|
![]()
Hard werken is het leukste wat eris
![]()
![]() |
#11 |
Trots van het noorden.
|
![]()
wat een stel noobs ook met jullie hard werken
![]()
![]() |
#12 |
Ja?
|
![]()
beter
![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
'Me Da Dak You Dek!' Wat voor taal is dat trouwens?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
nouja, ik dek dakken, dus , me , de dak, jou dak, ik dek, dus, me da, dak , you(jouw dak) dek
t slaat negens op ik weet t , maarja, t klinkt wel geinig toch ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
het geile van hard werken is als je 's avonds terug komt, je rookt even een jointje en je voelt je daarna echt goddelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
true, true
|
![]() |